Niet in het verkeerde gat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef selmaatje1 het volgende:
Nee dat bedoel ik niet ik bedoel waar moet je je vinger in stoppen?
Trollen? TS heeft een serieus probleem ja!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:08 schreef Proletarian het volgende:
Ik wist niet dat je hier mocht trollen.
TS heeft maar een gat beneden?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Trollen? TS heeft een serieus probleem ja!
Die "zargon" wordt wel heel erg overdreven gehypet. Eén of ander FOK! experiment waar wij niets van weten?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
zarGon kan je hier wel mee helpen.
hihi.
JAHAquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:11 schreef selmaatje1 het volgende:
JAH MAG IK NOG EEN SERIEUS ANTWOORD OF WAT?!?!?
Oke, http://nl.wikipedia.org/wiki/Vaginaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:11 schreef selmaatje1 het volgende:
http://hoehetmoet.nl/#quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:11 schreef selmaatje1 het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk? Straks ben je 11 en ben ik onzuiver bezig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:11 schreef selmaatje1 het volgende:
Is ze wel halal?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk? Straks ben je 11 en ben ik onzuiver bezig.
Niemand heeft haar nog aangeraakt.quote:
Zegt een vrouw?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:18 schreef summer2bird het volgende:
Een komkommer schijnt ook leuk te zijn.
Maar ijsklontjes in je gaatje waar ook bloed uitkomt is ook leuk.
Graag een livestream
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:05 schreef selmaatje1 het volgende:
Ik ben dus een meisje die het nog nooit heeft gedaan en ik weet ni eens hoe je de vagina vind
en hoe je het moet doen dus a.u.b mag ik het weten ik wil het zo GRAAG PROBEREN!
Hebben jullie twee gaten?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok je hebt de twee buitenste lippen die zijn wat groter en de 2 binnenste lippen, die zijn wat kleiner, maar kunnen wel buiten de 2 buitenste steken, ligt een beetje aan het model. Tussen de 2 binnenste lippen zit een gat. Dat gaat is je vagina. Daar kun je dus van alles instappen.
Je kunt ook een keer kijken als je zit te schijten. Dan ga je van dat gat een cm of 2/3/4/5 (?) meer naar je navel toe. Dan kun je hem haast niet missen.
Drie!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hebben jullie twee gaten?. Altijd een kip (is ook een meisje) gebruik om nog wat bij te leren en ik herken dus grote delen van je verhaal niet.
Vijf!quote:
quote:Het hebben van een micropenis heeft voor veel mannen grote gevolgen op hun seksleven. Zo is het moeilijk om een vrouw te bevredigen en kunnen ze zich onzeker voelen, waardoor ze niet optimaal presteren. Maar sinds een paar jaar is er een nieuwe manier om mannen met een micropenis te bevredigen, het vleugelen. Bij deze vorm van geslachtsgemeenschap, penetreert de man met zijn penis de neus van een vrouw, terwijl zij met haar tong aan zijn testikels likt. Vleugelen is nog grotendeels onbekend voor de gewone man, maar door mannen met een micropenis wordt deze techniek vaak toegepast.
hier werd ik misselijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok je hebt de twee buitenste lippen die zijn wat groter en de 2 binnenste lippen, die zijn wat kleiner, maar kunnen wel buiten de 2 buitenste steken, ligt een beetje aan het model. Tussen de 2 binnenste lippen zit een gat. Dat gaat is je vagina. Daar kun je dus van alles instappen.
Je kunt ook een keer kijken als je zit te schijten. Dan ga je van dat gat een cm of 2/3/4/5 (?) meer naar je navel toe. Dan kun je hem haast niet missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |