Zoiets?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat is dus een complete tent met een diameter van 2,50 m
Ik heb geen tijd meer gehad om te kijken, hopelijk heb je aan de foto's wat meer qua info ik zou het niet durven zeggen wat betreft de hengels.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:22 schreef fredje11 het volgende:
Welke hengels zijn het? En die plu met overwrap, welk merk?
Ja het blijft kwalitatief heel mooi spul.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:00 schreef greyshade het volgende:
mooi spul die shimano baitrunners, beste wat er te krijgen is.
waar zijn je swingers en piepers?
heb zelf ook nog een complete set liggen, roep al 8 jaar dat ik deze zomer weer ga vissen
wacht ff, zijn ze nu al verkocht lees ik verderop?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Het zijn die met dubbele swingers ja![]()
De extra spoelen heb ik ergens maar die zitten onderop in de kar die te erg ingebouwd is dus momenteel gewoon met 1 spoel per molen
70 vind ik wat aan de lage kant
ok. 80 dan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee dat waren andere deze zijn nog te koop
je inbox is vol, dus kan niet reply-en op je laatste bericht..quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo gaan we er wel uit komen. Maar die spoelen gaan wel een probleem worden
Dat ligt echt dusdanig ingebouwd dat ik op korte termijn er sowieso niet bijkan, ik heb de molens wel mee naar huis genomen (dus ze liggen neit meer bij m'n ouders) dus die kunnen in Delft opgehaald worden of opgestuurd.
Dus momenteel zijn ze eignelijk echt alleen maar met de 2 huidige spoelen![]()
Ik weet niet of dat een heel probleem is ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |