SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K![]()
Bakte er nooit heel veel van bij PSV... Prima verdediger, maar geen uitblinker.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:56 schreef DutchSL het volgende:
Salcido is een held en Olympisch kampioen.
Ik had SIF Mirallas in dit team tot ik hem verving door Bale, Bale was 10x beter
[ afbeelding ]
IF Fellaini wel een brute held trouwens.
Zonder La Toiquote:
Volgens mij had hij al eerder zijn debuut, waar hij wel 1x scoorde.quote:
En met Bouma, waarbij mijn moeder tijdens de JC schaal hardop schreeuwde JEZUS DIE IS DIK GEWORDENquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar met Gini die ook wel in vorm is
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En met Bouma, waarbij mijn moeder tijdens de JC schaal hardop schreeuwde JEZUS DIE IS DIK GEWORDEN
Ik heb gehoord dat hij een schaal vol met bitterballen per dag at in de vakantie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En met Bouma, waarbij mijn moeder tijdens de JC schaal hardop schreeuwde JEZUS DIE IS DIK GEWORDEN
vies dik
Ik heb gehoord dat hij aan een infuus met frituurvet heeft gehangen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij een schaal vol met bitterballen per dag at in de vakantie.
Toen stond hij op het middenveld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:02 schreef StijnDa het volgende:
Bouma heeft wel scorend vermogenZat even zijn wiki te kijken, heeft gewoon een seizoen gehad met 27 competitie wedstrijden en 9 doelpunten, daar kan niet elke spits aan tippen.
Denk wel terecht. Hij komt ook terug van blessure, nieuwe competitie. Aanpassenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:01 schreef DutchSL het volgende:
Advocaat is niet tevreden over Zanka.
Bouma
Hadden we Salcido nog maar.
Beetje late reactie, maar ik snap ook niet wat De Boer in De Jong ziet. Soms denk ik dat het zijn zoon is ofzo. Over Blind hoeven we het niet eens te hebben. De rest vind ik wel meevallen, en ik vind het jammer dat Serero bijna geen kans krijgtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:24 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Haha, Van Rhijn
- Alderweireld - Blind
![]()
- Dijks deed het redelijk tegen PSV
De Jong(wat ziet de Boer in hem)- Anita(Misschien binnenkort weg) - Janssen![]()
Lukoki- Sigthórsson
- Fischer(Talent maar te jong om nu al te presteren.)
Vind het maar een matig elftal.
Bouma was aanvaller toen hij jong was en scoorde ook regelmatig uit vrije trappen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:02 schreef StijnDa het volgende:
Bouma heeft wel scorend vermogenZat even zijn wiki te kijken, heeft gewoon een seizoen gehad met 27 competitie wedstrijden en 9 doelpunten, daar kan niet elke spits aan tippen.
En toen ontdekte hij de frituur.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bouma was aanvaller toen hij jong was en scoorde ook regelmatig uit vrije trappen.
Zie edit: Stond zelfs linksbuiten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |