Geef eens een extra hintquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, helaas, ook niet. Ik geef toe, het is een lastige.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, da's goed. Het is volgens de beschrijving bij het oorspronkelijke plaatje een ВАЗ-21013 (VAZ-21013).
Van alle auto's uit die regionen is dit volgens mij juist de meest bekende, heel wat in NL verkocht dacht ik. Ik dacht meteen veel exotischer dan een Lada na je post.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Niet een auto die je alle dagen tegenkomt. Hint: het is geen japans of koreaans ding.
[ link | afbeelding ]
Ik had eerst niet door dat het praktisch een lada was, kwam ik later ook pas achter. excuses.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:05 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Van alle auto's uit die regionen is dit volgens mij juist de meest bekende, heel wat in NL verkocht dacht ik. Ik dacht meteen veel exotischer dan een Lada na je post.
Damn your good !quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:02 schreef dylanrr het volgende:
Citroën C4? Lijkt me door de vorm van de carrosserie bij de rechterkoplamp.
Huh ?quote:
Ja leuk die 220 en alles, maar geen enkele auto doet 220 in zn 1 en al zeker een C4 nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:08 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Damn your good !
![]()
het was een amerikaanse die dacht dat ze een automaat had en reed dus 220 km in de eerste versnelling tja toen was was de motor een beetje stuk....
http://party-screen.de/fr(...)893/threadId/1091520
Jij bentof een ander die inspiratie heeft
quote:
Aha had ik nooit eruit gehaald, maar ja ik ben ook niet zo'n nissan fanquote:
wie tijd en inspiratie heeft mag gaan hoor anders bloedt het topic doodquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:18 schreef gebrokenglas het volgende:
zl7z plaats jij een nieuwe, of zal ik eentje doen?
Er is weinig aan verloren. Saai geval.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:27 schreef zl7z het volgende:
[..]
Helemaal goed.
voor de crash:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |