Ik denk het welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Die truck is een Scania
Nee, toch niet.
Waarschijnlijk met google.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe kunnen jullie dat toch zo snel.
Nice! ff volgende zoeken.quote:
Nope... 350Z vond ik persoonlijk vrij duidelijk door het ronde Z logo-tje in de flank.quote:
Pardon? Dat zag zelfs een blinde. Vanaf een kilometer afstand. In het donker.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:35 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met google.
Die 350Z is niks herkenbaar meer aan imho.
ok fair enoughquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nice! ff volgende zoeken.
[..]
Nope... 350Z vond ik persoonlijk vrij duidelijk door het ronde Z logo-tje in de flank.
Dat embleem achter het wiel en de strepen op de motorkap zijn wel herkenbaar vind ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:35 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met google.
Die 350Z is niks herkenbaar meer aan imho.
ok my bad, ik ben niet zo van de Japanse auto'squote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:38 schreef ß het volgende:
[..]
Dat embleem achter het wiel en de strepen op de motorkap zijn wel herkenbaar vind ik.
Ja ik zat al te googlen op car manufacturer logo, kijken of ik iets kon matchen..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:38 schreef ß het volgende:
[..]
Dat embleem achter het wiel en de strepen op de motorkap zijn wel herkenbaar vind ik.
Dat lijkt me ook een BMWquote:
Ik heb het over die neus onder. Dat is ook een BMW.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee joh, da's een Koreaan ofzo.
O bedoel je dat? Ja, da's vermoedelijk ook een BMW neus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb het over die neus onder. Dat is ook een BMW.
Oh sorry, ik bedoelde de van achter geramde bolide.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb het over die neus onder. Dat is ook een BMW.
Da's ook heel goed mogelijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:59 schreef Robar het volgende:
Ik gok dan op een Chevrolet/Daewoo Nubira
Achterlichten matchen niet.quote:
Winner winner, Chicken Dinner!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |