quote:Probeer een alternatief aan te bieden. Misschien een gek voorbeeld, maar ik hou tegenwoordig veel van panfluit met orgel.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:19 schreef On het volgende:
http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/19303/dubstep
Voor wie zich afvraagt of je wel naar dubstep mag luisteren van God.
[..]
Haha ik heb echt genoten hiervan!quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:19 schreef On het volgende:
[..]
Deze man weetquote:Dubstep is typisch een soort muziek die je moet voelen, het liefst met krachtige basboxen en een hoog volume en dat gaat het beste in clubs of op festivals.
Verkeerde vorm van dubstep maat!quote:Ik heb ten behoeve van deze vraag een dertigtal stukken geluisterd, de vroege en oorspronkelijk Dubstep en de latere interpretaties, en ook de wat meer mainstream varianten. Sommige stukken zijn ronduit herrie zonder melodie of harmonie, andere bevatten iets meer melodie en structuur.
De muziek is veelal onrustig. Als ik het 15 minuten heb geluisterd moet ik eerst eens even bijkomen en rust hebben. En ik ben erg veel gewend. Het is alsof je in een machinefabriek zit.
Zelf gespeeld? Wut!?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:34 schreef Bravebart het volgende:
PanfluitVetste instrument dat ik gespeeld heb, by far!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaha! dat was ik net ook aan het lezenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:19 schreef On het volgende:
[..]
Hallo ik heb met de halve scene gechilledquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:49 schreef TripleP het volgende:
Naamdroppen is echt vet
Iemand in dit topic overrulet ons allemaal trouwens omdat hij feesten geeft
Lekkere tracks inderdaad.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:49 schreef AlexanderC het volgende:
iets anders:
wel chill
ik luister met dit warme weer ook liever chille muziek.
Ik niet helaas. Lijkt me overigens wel een super tof festival om ooit eens te bezoeken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:59 schreef er1k- het volgende:
Zijn er nog mensen die richting Outlook Festival (Kroatië) gaan volgende week?
Joh, dat bedoelde ik preciesquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:51 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Hallo ik heb met de halve scene gechilled. Ik ben blij nog een biertje met pendulum te hebben gedronken Mnet voordat ze uit elkaar gingen, kan ik die nog net van mn lijstje krassen.
Heb het ook net ook gelezen, de eerste reacties zijn ookquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:19 schreef On het volgende:
[..]
I did not know.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:07 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Maar ik ben eigenlijk gestopt met LBC sinds vorige maand
nee wil ik nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:14 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Zal wel kijken of er voor kaputt mog een flueraar nodig is als je wilt.
Ja hequote:Op zondag 19 augustus 2012 23:15 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Omdat ze me flink hebben laten zitten en sinds maart er maar 1 iemand is langsgeweest, heb geleerd wie mijn echte vrienden zijn en deze jongens duidelijk niet (helaas).
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:37 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Zelf gespeeld? Wut!?
Ja gast, ik heb 7 instrumenten gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je zou bijna denken dat ik muzikaal was
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
helaas nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:59 schreef er1k- het volgende:
Zijn er nog mensen die richting Outlook Festival (Kroatië) gaan volgende week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |