abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115556087
Ach, jullie vinden iig nog heli's :'( Ik had er ooit een keer een AS50 gevonden die me een paar uurtjes later werd ontnomen. Sindsdien (2 weken+) geen heli meer gezien.
Conscience do cost.
pi_115557319
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 11:39 schreef invine het volgende:

[..]

Als ik een battle zeker verlies log ik ook uit hoor, nouja alleen als ik goede gear heb anders boeit het me niet echt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 13:17 schreef jespertje het volgende:

[..]

Mietje
Het is gewoon triest, wat maakt gear nou uit, dat heb je binnen een uurtje terug als je wilt. Het is gewoon laf, hoe vaak ik nou wel niet heb gehad dat ik iemand raak schiet en dat ie gewoon alt+F4'd en dat terwijl ze niet eens de beste gear hebben. Ik vind het sneu, maar dat is mijn mening.
pi_115557339
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 14:32 schreef ems. het volgende:
Ach, jullie vinden iig nog heli's :'( Ik had er ooit een keer een AS50 gevonden die me een paar uurtjes later werd ontnomen. Sindsdien (2 weken+) geen heli meer gezien.
Je bedoelt een paar minuten :P Daar was ik ook bij volgens mij :D
pi_115557620
quote:

[..]

Als ik een battle zeker verlies log ik ook uit hoor, nouja alleen als ik goede gear heb anders boeit het me niet echt.
Dit gevecht was zeker niet verloren; 't is dus niet dat ik een kill van hem heb afgepakt ik ga niet tot in den treuren door tot ik dood ben zodat iemand zijn gameplay er beter van kan worden.

Sowieso werkt alt f4 niet bij mij.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2012 15:11:23 ]
pi_115559095
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:02 schreef Pixell het volgende:

[..]

Je bedoelt een paar minuten :P Daar was ik ook bij volgens mij :D
Jij hapte als eerste het gras. Ik keek nog even verdwaasd om me heen in de hoop dat ik die mooie gun iig één keer kon schieten :(
Conscience do cost.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:10:23 #106
182073 invine
blablabla etc.
pi_115560332
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:02 schreef Pixell het volgende:

[..]

[..]

Het is gewoon triest, wat maakt gear nou uit, dat heb je binnen een uurtje terug als je wilt. Het is gewoon laf, hoe vaak ik nou wel niet heb gehad dat ik iemand raak schiet en dat ie gewoon alt+F4'd en dat terwijl ze niet eens de beste gear hebben. Ik vind het sneu, maar dat is mijn mening.
Als jij de gear die ik nu draag allemaal binnen een uur weet te regelen; veel succes gaat je niet lukken. Ik vind het gewoon niet de moeite waard om (zoals drumstickNL ook zegt) om iemands gameplay er beter van te laten worden en dat ik mijn gameplay erdoor verneuk.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_115561189
Ik vind doodgaan geen gameplayverneuking eigenlijk. Ja, ik baal even als ik shitjes kwijt ben. Maar opnieuw beginnen is ook hartstikke leuk en het hoort nou eenmaal bij het spel :)
Conscience do cost.
pi_115561362
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:29 schreef ems. het volgende:
Ik vind doodgaan geen gameplayverneuking eigenlijk. Ja, ik baal even als ik shitjes kwijt ben. Maar opnieuw beginnen is ook hartstikke leuk en het hoort nou eenmaal bij het spel :)
Bij mij was het zo dat ik 9k bloed had; genoeg supplies, een goed wapen plus een medespeler die iets verderop zat die evt. te hulp kon schieten.

Ik was het gewoon zat en wilde naar bed, ik ga dan niet ff lekker nog even het open veld in rennen zodat ik iemand zijn dag beter maak.
pi_115561476
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:33 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Bij mij was het zo dat ik 9k bloed had; genoeg supplies, een goed wapen plus een medespeler die iets verderop zat die evt. te hulp kon schieten.

Ik was het gewoon zat en wilde naar bed, ik ga dan niet ff lekker nog even het open veld in rennen zodat ik iemand zijn dag beter maak.
Ik zeg niet dat je door een open veld moet gaan rennen, je vermeldt zelf in je eigen post dat je al beschoten werd, dus je maakt niet iemand anders zijn gameplay beter, je verpest het.
pi_115561585
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:35 schreef Pixell het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je door een open veld moet gaan rennen, je vermeldt zelf in je eigen post dat je al beschoten werd, dus je maakt niet iemand anders zijn gameplay beter, je verpest het.
Ik werd beschoten; ik werd geraakt, bandage erop en wat gegeten. Toen ben ik beneden gaan zitten. En dit was het belangrijke punt; ik werd niet meer beschoten. Ik wist waar hij zat dus ja; ik had inderdaad naar buiten moeten rennen wilde ik zijn dag beter maken.

Waar is de "grens" zodat je iemand zijn gameplay niet meer verpest. Had ik op respawn moeten drukken omdat hij mij niet meer kon raken?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2012 16:39:52 ]
pi_115562224
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:37 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Ik werd beschoten; ik werd geraakt, bandage erop en wat gegeten. Toen ben ik beneden gaan zitten. En dit was het belangrijke punt; ik werd niet meer beschoten. Ik wist waar hij zat dus ja; ik had inderdaad naar buiten moeten rennen wilde ik zijn dag beter maken.

Waar is de "grens" zodat je iemand zijn gameplay niet meer verpest. Had ik op respawn moeten drukken omdat hij mij niet meer kon raken?
Ik kan alleen beoordelen op wat ik lees, als jij de helft weglaat in je andere post, kan ik daar niks mee. Maar ja, als je iemand zijn plezier in het spel (voor mij is dat het killen van zombies/spelers op wat voor een manier dan ook) wegneemt, verpest je het voor diegene.
Ik maak het elke dag weer minstens 1 keer mee dat ik gewoon een kill heb en dat ie meteen uitlogt nadat ie 1x is geraakt, er zijn te weinig mensen met ballen die een gevecht aangaan..En dan heb ik het gewoon over het spel in het algemeen en niet perse jou of iemand anders hier.
pi_115562643
Ik snap je punt wel maar als ik niet uitlogde was ik gewoon achteruit gegaan dus het had niet veel verschil gemaakt.
pi_115566909
quote:

[..]

Hackers en combat loggers verpesten het spel gewoon, vooral trots op zijn..
pi_115568478
Iemand up voor een potje? :)
pi_115568503
Heb ik eindelijk supplies gevonden, water, hatchet en een pistooltje. Breekt een zombie mijn been en ben dood gebloed!! alles weg!! nu moet ik weer uren zoeken..
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:42:08 #116
182073 invine
blablabla etc.
pi_115568533
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:56 schreef SirClark het volgende:

[..]

Hackers en combat loggers verpesten het spel gewoon, vooral trots op zijn..
Ik heb vaak zat in een gevecht gezeten en doodgegaan met gear die moeilijk zeldzaam is. Maar ik ga mezelf hier niet verder verdedigen, ik speel het spel op mijn manier en jij die op jouw manier.. ga jij maar lekker dood.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_115568721
Ik ga misschien gewoon lekker hacken. Heb ik meteen minder moeite met uitloggers killen 8-)
Conscience do cost.
pi_115571738
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:40 schreef Silvergator het volgende:
Iemand up voor een potje? :)
Waar zit je ergens op de map? Weinig zin om eerst een half uur te lopen.
Ja, schrok je toch even he!
pi_115576479
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 14:32 schreef ems. het volgende:
ik ben er nog nooit 1 tegen gekomen }:|
pi_115577516
Beetje lame dat rare loot niet altijd goed is. :P
pi_115580215
Wat zijn rare loots? spawnen die altijd op de zelfde plek? dan kan je toch gewoon server hoppen.
pi_115581381
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 00:01 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat zijn rare loots? spawnen die altijd op de zelfde plek? dan kan je toch gewoon server hoppen.
chopper met rare loot spawnen @random
pi_115581388
is trouwens devil's castle de moeite waard?
pi_115585762
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 00:26 schreef PennyWise84 het volgende:
is trouwens devil's castle de moeite waard?
Geen idee, ben er nu in die omgeving dus ga binnenkort de boel even verkennen. Laat het je wel weten of het interessant is.

quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 21:04 schreef Boe-man het volgende:

[..]

Waar zit je ergens op de map? Weinig zin om eerst een half uur te lopen.
Zit nu in de omgeving van Devil's Castle, maar las je bericht een beetje laat ;-). Ga vanaf morgenavond weer spelen.
pi_115587227
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:42 schreef invine het volgende:

[..]

Ik heb vaak zat in een gevecht gezeten en doodgegaan met gear die moeilijk zeldzaam is. Maar ik ga mezelf hier niet verder verdedigen, ik speel het spel op mijn manier en jij die op jouw manier.. ga jij maar lekker dood.
Achja je kunt blijven hopen dat ze er een PVE element in gooien voor jou in de standalone. Hoef je ook niet steeds te exploiten als je in combat raakt.

/edit/

Heb ook genoeg gear in het begin verloren, alleen dat is geen reden voor mij om te beginnen met exploits.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')