quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:39 schreef invine het volgende:
[..]
Als ik een battle zeker verlies log ik ook uit hoor, nouja alleen als ik goede gear heb anders boeit het me niet echt.
Het is gewoon triest, wat maakt gear nou uit, dat heb je binnen een uurtje terug als je wilt. Het is gewoon laf, hoe vaak ik nou wel niet heb gehad dat ik iemand raak schiet en dat ie gewoon alt+F4'd en dat terwijl ze niet eens de beste gear hebben. Ik vind het sneu, maar dat is mijn mening.quote:
Je bedoelt een paar minutenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:32 schreef ems. het volgende:
Ach, jullie vinden iig nog heli'sIk had er ooit een keer een AS50 gevonden die me een paar uurtjes later werd ontnomen. Sindsdien (2 weken+) geen heli meer gezien.
Dit gevecht was zeker niet verloren; 't is dus niet dat ik een kill van hem heb afgepakt ik ga niet tot in den treuren door tot ik dood ben zodat iemand zijn gameplay er beter van kan worden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:39 schreef invine het volgende:
[..]
Als ik een battle zeker verlies log ik ook uit hoor, nouja alleen als ik goede gear heb anders boeit het me niet echt.
Jij hapte als eerste het gras. Ik keek nog even verdwaasd om me heen in de hoop dat ik die mooie gun iig één keer kon schietenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:02 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je bedoelt een paar minutenDaar was ik ook bij volgens mij
Als jij de gear die ik nu draag allemaal binnen een uur weet te regelen; veel succes gaat je niet lukken. Ik vind het gewoon niet de moeite waard om (zoals drumstickNL ook zegt) om iemands gameplay er beter van te laten worden en dat ik mijn gameplay erdoor verneuk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:02 schreef Pixell het volgende:
[..]
[..]
Het is gewoon triest, wat maakt gear nou uit, dat heb je binnen een uurtje terug als je wilt. Het is gewoon laf, hoe vaak ik nou wel niet heb gehad dat ik iemand raak schiet en dat ie gewoon alt+F4'd en dat terwijl ze niet eens de beste gear hebben. Ik vind het sneu, maar dat is mijn mening.
Bij mij was het zo dat ik 9k bloed had; genoeg supplies, een goed wapen plus een medespeler die iets verderop zat die evt. te hulp kon schieten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:29 schreef ems. het volgende:
Ik vind doodgaan geen gameplayverneuking eigenlijk. Ja, ik baal even als ik shitjes kwijt ben. Maar opnieuw beginnen is ook hartstikke leuk en het hoort nou eenmaal bij het spel
Ik zeg niet dat je door een open veld moet gaan rennen, je vermeldt zelf in je eigen post dat je al beschoten werd, dus je maakt niet iemand anders zijn gameplay beter, je verpest het.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:33 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Bij mij was het zo dat ik 9k bloed had; genoeg supplies, een goed wapen plus een medespeler die iets verderop zat die evt. te hulp kon schieten.
Ik was het gewoon zat en wilde naar bed, ik ga dan niet ff lekker nog even het open veld in rennen zodat ik iemand zijn dag beter maak.
Ik werd beschoten; ik werd geraakt, bandage erop en wat gegeten. Toen ben ik beneden gaan zitten. En dit was het belangrijke punt; ik werd niet meer beschoten. Ik wist waar hij zat dus ja; ik had inderdaad naar buiten moeten rennen wilde ik zijn dag beter maken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:35 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je door een open veld moet gaan rennen, je vermeldt zelf in je eigen post dat je al beschoten werd, dus je maakt niet iemand anders zijn gameplay beter, je verpest het.
Ik kan alleen beoordelen op wat ik lees, als jij de helft weglaat in je andere post, kan ik daar niks mee. Maar ja, als je iemand zijn plezier in het spel (voor mij is dat het killen van zombies/spelers op wat voor een manier dan ook) wegneemt, verpest je het voor diegene.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik werd beschoten; ik werd geraakt, bandage erop en wat gegeten. Toen ben ik beneden gaan zitten. En dit was het belangrijke punt; ik werd niet meer beschoten. Ik wist waar hij zat dus ja; ik had inderdaad naar buiten moeten rennen wilde ik zijn dag beter maken.
Waar is de "grens" zodat je iemand zijn gameplay niet meer verpest. Had ik op respawn moeten drukken omdat hij mij niet meer kon raken?
Hackers en combat loggers verpesten het spel gewoon, vooral trots op zijn..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:39 schreef invine het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat in een gevecht gezeten en doodgegaan met gear die moeilijk zeldzaam is. Maar ik ga mezelf hier niet verder verdedigen, ik speel het spel op mijn manier en jij die op jouw manier.. ga jij maar lekker dood.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:56 schreef SirClark het volgende:
[..]
Hackers en combat loggers verpesten het spel gewoon, vooral trots op zijn..
Waar zit je ergens op de map? Weinig zin om eerst een half uur te lopen.quote:
ik ben er nog nooit 1 tegen gekomenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:32 schreef ems. het volgende:
Ach, jullie vinden iig nog heli'sIk had er ooit een keer een AS50 gevonden die me een paar uurtjes later werd ontnomen. Sindsdien (2 weken+) geen heli meer gezien.
chopper met rare loot spawnen @randomquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:01 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat zijn rare loots? spawnen die altijd op de zelfde plek? dan kan je toch gewoon server hoppen.
Geen idee, ben er nu in die omgeving dus ga binnenkort de boel even verkennen. Laat het je wel weten of het interessant is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:26 schreef PennyWise84 het volgende:
is trouwens devil's castle de moeite waard?
Zit nu in de omgeving van Devil's Castle, maar las je bericht een beetje laat ;-). Ga vanaf morgenavond weer spelen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:04 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Waar zit je ergens op de map? Weinig zin om eerst een half uur te lopen.
Achja je kunt blijven hopen dat ze er een PVE element in gooien voor jou in de standalone. Hoef je ook niet steeds te exploiten als je in combat raakt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:42 schreef invine het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat in een gevecht gezeten en doodgegaan met gear die moeilijk zeldzaam is. Maar ik ga mezelf hier niet verder verdedigen, ik speel het spel op mijn manier en jij die op jouw manier.. ga jij maar lekker dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |