Ik moet wel die six launcher installeren volgens mij. Er staat immers nergens beschreven hoe ik een manual installation doe...quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:17 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Als je DayZ geinstalleerd hebt gebruik dan niet Six Launcher, maar download ook www.dayzcommander.com, is een betere proggie om servers te vinden en ARMA2 en DayZ geupdate te houden.
Ja, krijg je er automatisch bij volgens mij tegenwoordig. Maar gewoon installeren, en als DayZ geinstalleerd is (dus rechtsboven in ARMA2 ergens @DayZmod o.i.d) dan DayZ commander installeren en kijken of alles uptodate is. En dan via dat programma ook servers zoeken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik moet wel die six launcher installeren volgens mij. Er staat immers nergens beschreven hoe ik een manual installation doe...
Beginnerstip: Zodra je spawnt krijg je heel even rechtsonder in beeld je lokatie te zien. Gebruik die om je te positioneren op een map zoals www.dayzmap.com. Je spawnt altijd aan de kust, dus je kan jezelf zo vinden op die map. En dan naar alle lootplekken gaan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:03 schreef RickoKun het volgende:
Ik zit er al inwel jammer van max 50 - 100 mensen per server, daar het gebied zo monsterlijk groot is
Als de bijl in je inventory staat moet je er rechts op klikken en 'Remove from toolbelt' klikken, dan word de bijl je main wapen. Goed dingetje, moet je wel een beetje mee oefenen voordat je het tegen zombies gebruikt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:30 schreef RickoKun het volgende:
Ben al wel eentje tegengekomen, die kon alleen nog maar kruipen.
Echter had ik zombies achter me aan he rennen en ik had helemaal geen wapens.... Had wel een bijl gevonden
Maar daar kan je alleen hout mee hakken ofzo
Is wel een 1 shot op een zombiequote:Op zondag 19 augustus 2012 17:57 schreef SosuaCafe het volgende:
Maar bijl zuigt stevig. Beetje laggy.
Afhankelijk van mijn doel kies ik mijn servers uit. Als ik op jacht ga naar heli crash sites zoek ik het liefst een zo leeg mogelijke nachtserver. Als ik op banditjacht ga eerder een volle day server.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:21 schreef SosuaCafe het volgende:
Kunnen we niet een beetje een vaste uitzoeken?
Gewoon een met de laatste beta enzo. 1.7.5 / ARMA2_OA_Build_96015
Ik heet pmpslp. Bandits zijn Survivors die voor de lol anderen doodschieten. Wie is/gaat er nu (aan het) spelen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:26 schreef RickoKun het volgende:
Hoe heet jij dan, Sosua? Ik "Rickobozz"
-edit-
Ik moet zeggen dat het supermegaultra lang duurt voordat je weer respawned ivm laden.
Zijn NPC's bandits?
Je moet ook de juiste plekken bezoeken. Deer stands en schuren zijn DE plekken om een vuurwapen te vinden. Daarnaast in grote steden plekken zoals appartementenflats en brandweerstations. Of op vliegvelden natuurlijk maar die zijn druk bezocht en gevaarlijk (snipers zijn daar meestal shoot on sight).quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:44 schreef RickoKun het volgende:
Ik speel volgens mij al 2 uur en ben nog steeds geen pistool / geweer tegen gekomen.
Big barns & supermarkt, daar vind je meestal alles wat je nodig hebt, als het nog niet eerder leeggeroofd is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:44 schreef RickoKun het volgende:
Ik speel volgens mij al 2 uur en ben nog steeds geen pistool / geweer tegen gekomen.
Als je niet online bent, zie je ze ook niet verschijnen. Ik zag jou wel in een server zitten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:53 schreef RickoKun het volgende:
Jullie nick vindt mijn Dayzcommander niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |