abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117921660
Verveel je je niet dood?

Ik vind alles saai.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117921945
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 09:24 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik moet nog voor de allerlaatste diganose maar heb niet zo'n zin, kom die drempel niet echt over :')

Herken jij dingen als slecht kunnen plannen, overzicht niet hebben, dingen heel duidelijk uitgelegd willen hebben, alles op moeten schrijven, chaos, druk, snel afgeleid, 6 gesprekken tegelijk kunnen volgen, hee kijk een regenboog, enz terwijl je echt probeert te werken, geconcentreerd met in ears in om zo min mogelijk omgevingsfactoren te horen

Loop nu stage en loop daar best wel tegen aan.
Plannen kan ik slecht. Ik wil wel maar als ik een planning maak raak ik al door andere dingen afgeleid en ben ik het overzicht kwijt. Concentratie is dus het grootste probleem bij mij.
Ik kan wel meerdere gesprekken volgen maar raak vaak de draad bij welke gesprek dan ook kwijt.
Tijdens een gesprek raak ik al afgeleid door woorden die mijn gesprekspartner uitspreekt.
Ik ga daar dan helemaal over na denken in details. Bijvoorbeeld....door het oog van een naald kruipen....
Daar wijt ik dan in mijn hoofd helemaal overuit tot in de detail. Met als gevolg dat ik de rest van het gesprek niet meer volg.

Met vergaderingen heb ik het zo opgelost door te gaan notuleren en mijn aantekeningen te reflecteren met de notulist. Reflecteren......mooi woord....daar ga ik dus al weer. ;-)

En leuke voorwerpen of constructies in de omgeving kunnen voor mij dodelijk zijn voor het gesprek of vergadering.
Religie is een mentale ziekte.
pi_117921990
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:30 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Verveel je je niet dood?

Ik vind alles saai.
Ik vind alles juist zo interesant. De wereld bevat zoveel leuke dingen om me in te verdiepen.
Je kan het ook al aan mijn opleidingstraject zien. MTS Technische Informatica, Restaurant Kok, HBO Bedrijfskundige Informatica en nu zit ik te denken om nieuwe opleidingen te gaan volgen zoals industrieel ontwerper of Farmalogie.
pi_117922038
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:50 schreef Tommelaer het volgende:

[..]

Ik vind alles juist zo interesant. De wereld bevat zoveel leuke dingen om me in te verdiepen.
Je kan het ook al aan mijn opleidingstraject zien. MTS Technische Informatica, Restaurant Kok, HBO Bedrijfskundige Informatica en nu zit ik te denken aan industrieel ontwerper of Farmalogie.
Oh ik vind heel veel dingen interessant. Maar het uiteindelijke 8 uur of meer op een stoel zitten werken... Dat ben ik heel gauw heel erg zat. Bijna ziekelijk.

Heeft deels ook te maken met dat ik altijd wel wat interessanters heb om over na te denken of mee te klooien. Kan een zin zijn bijvoorbeeld... En daar speel ik dan wat mee, of een plaatje, whatever... En dat is dan de hele dag veel belangrijker :')

Het duurt me gewoon te lang en daar krijg ik het van op m'n heupen.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117922094
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:53 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Oh ik vind heel veel dingen interessant. Maar het uiteindelijke 8 uur of meer op een stoel zitten werken... Dat ben ik heel gauw heel erg zat. Bijna ziekelijk.

Heeft deels ook te maken met dat ik altijd wel wat interessanters heb om over na te denken of mee te klooien. Kan een zin zijn bijvoorbeeld... En daar speel ik dan wat mee, of een plaatje, whatever... En dat is dan de hele dag veel belangrijker :')

Tweede alinea is precies waar ik ook vaak op vast loop.
Het is ook zo moeilijk om dan weer terug te gaan naar mijn werkzaamheden en de tijd vliegt met als gevolg dat ik de boel niet op tijd af heb......
Heel frustrerend....
pi_117922109
Frustratie is wel het toverwoord ja.
pi_117922265
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:57 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Frustratie is wel het toverwoord ja.
Klopt want ik wil wel graag dat ik alles perfect af heb, maar die externe factoren he?
Medicatie helpt niet in deze situaties alleen als ik een dag heb waar ik zowat in slaap val. Maar dan alleen voor het vermoeidheidsgedeelte. Tegen geringe Concentratie dus niet.
Na een stevig overleg over een bepaald onderwerp, bijvoorbeeld.
pi_117922326
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:05 schreef Tommelaer het volgende:

[..]

Klopt want ik wil wel graag dat ik alles perfect af heb, maar die externe factoren he?
Medicatie helpt niet in deze situaties alleen als ik een dag heb waar ik zowat in slaap val. Maar dan alleen voor het vermoeidheidsgedeelte. Tegen geringe Concentratie dus niet.
Na een stevig overleg over een bepaald onderwerp, bijvoorbeeld.
Zolang mensen het kort en bondig houden (een kunst die slechts een heel select clubje mensen beheerst) kan ik meekomen.

Zodra het lang gaat duren zijn ze mij kwijt. En ik ben er niet eens meer rouwig om. Want ik kan je garanderen dat wat de meeste mensen in 2 uur vertellen doorgaans in een kwartiertje minstens zo duidelijk kan worden gemaakt. Ik word al moe en geirriteerd als ik er aan denk :')
pi_117922404
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:09 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Zolang mensen het kort en bondig houden (een kunst die slechts een heel select clubje mensen beheerst) kan ik meekomen.

Zodra het lang gaat duren zijn ze mij kwijt. En ik ben er niet eens meer rouwig om. Want ik kan je garanderen dat wat de meeste mensen in 2 uur vertellen doorgaans in een kwartiertje minstens zo duidelijk kan worden gemaakt. Ik word al moe en geirriteerd als ik er aan denk :')
Vermoeidheid is iets waar ik graag vanaf zou willen. Ik eet en slaap goed maar na een halve dag op mijn werk gaan de luiken al bijna dicht.
pi_117922443
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:13 schreef Tommelaer het volgende:

[..]

Vermoeidheid is iets waar ik graag vanaf zou willen. Ik eet en slaap goed maar na een halve dag op mijn werk gaan de luiken al bijna dicht.
Hehehe idd... Herkenbaar. Is overigens opgelost zodra ik een stap buiten de deur zet :P

Heb nu wat actiever werk, dat bevalt me beter.
pi_117923375
Goede topictitel. Ik heb ondertussen 4 rijexamens gedaan en die niet behaald. Ik heb bij 3 van de 4 ritalin gebruikt, maar het mocht niet baten, hoewel ik de derde keer het op het nippertje niet gehaald had. Ik denk dat het vooral de stress was. Ik heb niet aangegeven bij het CBR dat ik ADD had. Ik ben namelijk bang ik dan in de toekomst vaker rijexamens zou moeten doen zoals ze wel eens geopperd hebben. Maar nu zou ik dus een staatsexamen moeten doen of iets dergelijks, heeft iemand daar ervaring mee?
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_117923745
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:15 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Hehehe idd... Herkenbaar. Is overigens opgelost zodra ik een stap buiten de deur zet :P

Heb nu wat actiever werk, dat bevalt me beter.
Wat voor werk heb je nu?
pi_117923780
Werk momenteel in de bouw. Ja ook kut hoor, maar beter dan de hele dag zitten. Maar ben bezig met wat andere dingen. Zal nog effe duren allemaal... Maar kantoor is echt nauwelijks doenbaar voor me. Wel klote op zich.
pi_117923976
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:53 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Amen. Perfect verwoord :D
Brutal. Fucking. Metal.
pi_117924023
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Amen. Perfect verwoord :D
Je bent pastoor oid? ;)
pi_117924040
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:24 schreef Tommelaer het volgende:

[..]

Je bent pastoor oid? ;)
Nee, gelukkig niet.

Geloof is niet mijn ding, omdat het niet te verklaren is :P
Brutal. Fucking. Metal.
pi_117925063
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Nee, gelukkig niet.

Geloof is niet mijn ding, omdat het niet te verklaren is :P
Er is vast wel een verklaring voor. Maar de meeste verhalen zijn zo idioot.
Zeker het oude testament. Jona die in de Walvis zat....onmogelijk.
Arc van Noach, totaal onmogelijk gezien het aantal dieren die er die tijd bestonden. En waarom heeft hij in godsnaam dan muggen en wespen meegenomen. :-)

maar goed das totaal off topic hier.

Als ADDer ga je dit soort dingen uitpluizen, denk ik dan maar.
Zo verdiep ik mij ook in allerlei dekmantel theorien. Niet dat ik het allemaal geloof maar de manier waarop het in elkaar zit is uiterst fasinerend en vermakelijk. Zeker als je een alternatief zoekt voor het hedendaagse televisie aanbod. Om te janken gewoon, Noice of Holland, etc.

Ook voeding, vitamines etc, erg interesant.
Senseo Sarista hacken.....zo kan ik nog wel ff doorgaan.
pi_117925148
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:16 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Werk momenteel in de bouw. Ja ook kut hoor, maar beter dan de hele dag zitten. Maar ben bezig met wat andere dingen. Zal nog effe duren allemaal... Maar kantoor is echt nauwelijks doenbaar voor me. Wel klote op zich.
Ja, das geen vetpot of je moet op de aannemersstoel zitten.

Ik zit gelukkig niet de hele week in het zelfde gebouw en heb een mogelijkheid thuis te werken.
pi_117997454
Voor mensen in deze regio en die hulp zoeken, maar niet zo goed weten waar ze naartoe moeten:

In Ede heb je een instantie die heet Atria.
Heb daar zelf m'n therapie gehad en vond het er altijd goed geregeld. Ik had een goede klik met m'n psychologe en ook daar werd een punt van gemaakt. Als je je niet prettig voelde bij je behandelaar, moest je dat aangeven zodat daar iets aan gedaan kon worden.
Medicatie werd me niet opgedrongen. Ik wilde wel, maar werd toch geadviseerd er nog een weekje over na te denken.
Als een afspraak niet door ging werd ik netjes gebeld en werd er meteen een nieuwe afspraak gemaakt (wat ergens anders vaak genoeg niet gebeurd).
De coach die ik had werkte daar ook, wat ik een voordeel vond: daardoor sloot m'n coaching goed aan bij m'n therapie.

Toen ik daar kwam was er eigenlijk al meteen plek voor me, maar inmiddels is er wel een wachtlijst. Maar goed dat is overal zo.
Nog een klein nadeeltje: Ze hebben (nog) geen psychiater, dus voor meds moeten ze je doorsturen. Ondertussen volg je er dan nog wel gewoon je therapie en is de psychiater alleen voor de meds en het in de gaten houden van dat traject.

Inmiddels sinds augustus klaar met m'n therapie traject. *O*
Erg veel vooruit gegaan in die 2 jaar (ruim)!
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
pi_118031367
Rijbewijs in 3 keer gehaald, de stress moet je uitschakelen anders killt het je! Momenteel iets van 2/3 jaar m'n rijbewijs en echt rustig rijden kan ik niet, altijd gehaast ook typisch adhd??
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:06:01 #221
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_118032515
Ik reed door het zakken het eerste jaar als een oud wijf, weinig trefzeker maar wel duidelijk, rechtlijnig en voorspelbaar.
Daarna bij de politie een rijtraining gehad en toen ging het wel goed eigenlijk :)

Edit: sterker nog, het is de enige plek waar ik me echt tot rust voel komen, hoe agressiever ik rijdt, hoe rustiger ik word. Heerlijk, autorijden.

Morgen adviesgesprek bij PsyQ.

[ Bericht 24% gewijzigd door Skull-splitter op 16-10-2012 12:12:00 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_118034277
Ik vind het ook heerlijk om te rijden (behalve dan dat ik me wel dood irriteer aan medeweggebruikers).
En eerlijk toegegeven: Ik rijd ook nooit echt rustig.
Vooral toen ik net m'n rijbewijs had moest ik daar erg op letten omdat ik de neiging had om "even snel" ergens tussendoor te schieten. gelukkig heb ik dat inmiddels afgeleerd. O-)
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:04:13 #223
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_118034523
Ik rijd altijd veilig, maar zie het ook als een uitdaging zo veilig doch zo vlot mogelijk door te rijden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_118036244
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik rijd altijd veilig, maar zie het ook als een uitdaging zo veilig doch zo vlot mogelijk door te rijden.
Ik probeer ook altijd wel veilig te rijden, alleen ben ik soms onoplettend en kijk ik een beetje uit het raam en dan remmen ze voor me :D

Ook de snelwegen kan ik beter niet opgaan, uit impulsiviteit/kick kan ik zomaar 150/160 gaan rijden! Ook heb ik wel eens de neiging express eens netjes te rijden bijvoorbeeld als mn vriendin bij me in de auto zit (L)
pi_118047771
Autorijden... ik ben op de fiets al een ramp. Zie niks aankomen gek.

Lang geleden dat ik hier gepost heb :@
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')