Hoe krijg je pandapunten?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:12 schreef Casie het volgende:
[..]
Geen idee, wij hebben binnen mijn dispuut iig een pandaclub waar je bij hoort als je drie pandapunten hebt, alias de forever alone club. En we hebben maar twee leden
Als student krijg je een panda punt per week geen seks hebben.quote:
Ah, ben ik straks iig niet de enige Amsterdammer(?)quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:07 schreef Casie het volgende:
Spullen ingepak en zo eerst uit eten in Amsterdam en dan door naar de meet.
Aah duidelijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als student krijg je een panda punt per week geen seks hebben.
Als niet-student gaat het per maand.
3 maanden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
3 weken geen seks.Arme jullie.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij tellen ook in maanden, maar buiten mijn dispuut om de meeste in weken jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat je jouw konijn moet opeten?quote:
Nee, maar nu kan ik dat echt niet meer eten. Arm beest.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat je jouw konijn moet opeten?
We worden oud geloof ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:21 schreef Barbusse het volgende:
Pandapunten![]()
Mensen met pandapunten2
De enige keer dat ik pandapunten had was toen ik nog getrouwd wasquote:
Geen Stuffat tal-Fenek voor Kaneelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar nu kan ik dat echt niet meer eten. Arm beest.
Pandaclub is bedacht zodat er nog meer geneukt wordquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:36 schreef dawg het volgende:
wauw. pandaclub, pochen dat je net geneukt hebt, ik word ouder en ouder
hola. zo lekker bbq.
ja, ik zei al, ik word te oud voor die dingen. who cares wanneer met wie en hoevaak je neukt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pandaclub is bedacht zodat er nog meer geneukt word. Ow nee dalijk hoor ik bij de pandaclub, snel een zwijn uitzoeken om mijn staak in te proppen
Ik voel je, over 2 maanden tik ik de 33 aanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:40 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, ik zei al, ik word te oud voor die dingen. who cares wanneer met wie en hoevaak je neukt.
succes met de jacht.
daar zit ik al dik een half jaar in.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik voel je, over 2 maanden tik ik de 33 aan. Blegh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |