Doe maar decadent.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn stulpje tijdens Lowlands
Als ik brakkig ben dan is m'n conditie echt 0,0, ook een demotivator om even op de camping te gaan chillen omdat het dan net iets te ver lopen is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zonder spullen is dat ding niet zo erg hoor
Jup, tent staat in de tuin. Kan 25.000 man in. Vond ik wel prima voor m'n verjaardagquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat is die tent waar ook Depeche Mode staat of niet?
Vaste prik, deel is van ons en gebruiken we altijd tijdens LL.quote:
Hoe ver is 't lopen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als ik brakkig ben dan is m'n conditie echt 0,0, ook een demotivator om even op de camping te gaan chillen omdat het dan net iets te ver lopen is.
Ja dat snep ik als je graag terug gaat naar de camping. Ik ben eigenlijk continu nu op het terrein te vinden. Ga er pas vanaf als ik ga slapen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als ik brakkig ben dan is m'n conditie echt 0,0, ook een demotivator om even op de camping te gaan chillen omdat het dan net iets te ver lopen is.
Gewoon de tijd. Op Pinkpop is 't gewoon geen optie om terug te lopen. Dan ben je 2x zeker 20 minuten kwijt.quote:
Als ik je zie, maak ik een fotoquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
De foto's dat ik mezelf nog in een tent stop laten we maar buiten de online wereld
Het is wel stukken minder dan dat, maar kost toch al snel weer paar minuten extra. Maar ik ben dan ook gewoon vrij lui op zulke momenten met veel bier op.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon de tijd. Op Pinkpop is 't gewoon geen optie om terug te lopen. Dan ben je 2x zeker 20 minuten kwijt.
Dan valt 't nog wel mee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het is wel stukken minder dan dat, maar kost toch al snel weer paar minuten extra. Maar ik ben dan ook gewoon vrij lui op zulke momenten met veel bier op.
Damn, was dit vorig jaar ook zo?quote:Je kan één keer drank meenemen naar de campings. Dus als je je ticket hebt omgewisseld voor een polsbandje, kan je niet nog een keer naar je auto of het wonderschone Biddinghuizen om drank te halen.
Ik wil er een paar... Naar de camping heen en weer lopen is nog een klein afstandje maar geen wereld ramp. Je ziet ook vaak een hoop epische dingen als je even terug naar je tent gaat.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan valt 't nog wel mee.
Heb net 100 van die uv-glowsticks besteld.Kon 't niet laten.
Ja, bij ons gaat er dus ook een partytent mee. Zal wel weer een 'wie 'm het laatste niet meeneemt moet 'm dragen' worden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:45 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Doen vrienden al aangezien ik de partytent moet dragen dit jaar.
Kom er maar 1 halen. Leek me wel geinig voor de zaterdagnacht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:46 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik wil er een paar... Naar de camping heen en weer lopen is nog een klein afstandje maar geen wereld ramp. Je ziet ook vaak een hoop epische dingen als je even terug naar je tent gaat.
Ja, zou ik niet doen behalve voor de donderdag. Op het muziek terrein is het eten zo lekker, je kan van alles kopen, stampot tot falafel. Vorig jaar ook kibbeling stand ontdekt. heb er zin in.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, bij ons gaat er dus ook een partytent mee. Zal wel weer een 'wie 'm het laatste niet meeneemt moet 'm dragen' worden.
Je mag btw van die bbq's om 1 keer te gebruiken meenemen he?
Was ook eigenlijk voor de donderdag bedoeld. Puur om geld uit te sparen, aangezien ik mezelf ken en vrij veel eet en niet 4 dagen alleen vette troep wil eten. (Waarom ga je dan bbqen moet je zeggen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:47 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ja, zou ik niet doen behalve voor de donderdag. Op het muziek terrein is het eten zo lekker, je kan van alles kopen, stampot tot falafel.
Je kan ook best gezond eten op LL als je dat wiltquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was ook eigenlijk voor de donderdag bedoeld. Puur om geld uit te sparen, aangezien ik mezelf ken en vrij veel eet en niet 4 dagen alleen vette troep wil eten. (Waarom ga je dan bbqen moet je zeggen.)
Weet ik. Probleem is alleen dat die troep 10 euro voor een 3/4 maaltijd kost. Vind ik altijd zo overdreven veel geld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:49 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Je kan ook best gezond eten op LL als je dat wilt
Kan het filmpje van de "40 muntjes per dag maar fuck it" gast niet meer vindenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet ik. Probleem is alleen dat die troep 10 euro voor een 3/4 maaltijd kost. Vind ik altijd zo overdreven veel geld.
Dealquote:
Ik ben niet geld bewust idzv gierig. Ik vind 't gewoon te veel geld en 't is meer een principe ding ofzo. Kan 't prima missen aangezien ik net een vakantie gewerkt heb. Miss moet ik 't gewoon accepterenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:53 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Kan het filmpje van de "40 muntjes per dag maar fuck it" gast niet meer vindenHet is wel prijzig maar heb mensen echt hun weekend zien verzieken omdat ze zo geld bewust waren
Je kan ook wat groente meenemen. Beetje handig doen met aluminiumfolie en je kan het zelfs warm krijgen op zo'n dingetje. Ik neem er waarschijnlijk ook een mee, scheelt tijd, geld en moeite en je hebt een dag meer invloed in wat je eigenlijk gaat etenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was ook eigenlijk voor de donderdag bedoeld. Puur om geld uit te sparen, aangezien ik mezelf ken en vrij veel eet en niet 4 dagen alleen vette troep wil eten. (Waarom ga je dan bbqen moet je zeggen.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |