SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Zo, grote kom Griekse yoghurt met erin bosvruchten uit de vriezer, wat koppen thee en dan voor 't middaguur nog even rennen
Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:38 schreef Rammelaartje het volgende:
Bedoel de kont he Moblo, niet GBR
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Thanks!quote:
Bij mij gaat het wss niet veel soeps worden.... slechte nacht gehad, en wat last van mn rug
F means you're fucked![]()
Klopt, heb er zin in!quote:
en je bent je toch niet aan het indekken?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hehe, jij bent toch minimaal 10 minuten sneller dan ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klopt, heb er zin in!
en je bent je toch niet aan het indekken?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wow! Heb jij een raam in je zolderkamer?!
Ja doei.![]()
Zo. Dat was euh... Bijzonder
Toch nog 6 km gelopen. Dat begon met 120 meter - pauze want m'n waterbelt begon te schuiven
800 meter - pauze want hardlopen werd even een hele letterlijke uitlaatklep van emoties... Lang verhaal kort: benen liepen vol bij het beklimmen van een brug en blijkbaar was m'n frustratie daarover de druppel, want ineens mega huilbui![]()
m'n vader schrok zich een ongeluk
Daarna tot 6.05km doorgelopen2e km in razend tempo want blijkbaar loop ik heel hard als ik boos ben
de rest gewoon redelijk normaal
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Doorzetterquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:31 schreef Yuki het volgende:
Toch nog 6 km gelopen. Dat begon met 120 meter - pauze want m'n waterbelt begon te schuiven
800 meter - pauze want hardlopen werd even een hele letterlijke uitlaatklep van emoties... Lang verhaal kort: benen liepen vol bij het beklimmen van een brug en blijkbaar was m'n frustratie daarover de druppel, want ineens mega huilbui![]()
Daarna tot 6.05km doorgelopen2e km in razend tempo want blijkbaar loop ik heel hard als ik boos ben
Ik fiets wel vaker zulke afstandenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:07 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat weet ikNiks mis mee, met mate! Is dit de eerste keer dat je weer pijn had na inspanning? Worden de tussenlassen tussen pijn en ontspanning langer? Dus vaker minder pijn? Vind 40 km wel veel en dan is het niet verwonderlijk dat je hem dan voelt
.
Weet niet hoe vaak je fiets, maar je bouwt het hopelijk toch net zo op als hardlopen? Vooral omdat je een blessure hebt moet je goed mee oppassen dat je de spul weer niet overbelasten!Vroegah zelfs richting de 80km maar dat hou ik nu niet meer vol
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Topper hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:31 schreef Yuki het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:31 schreef Yuki het volgende:
![]()
![]()
Dus jij gaat niet onder de 50 minuten lopen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Hehe, jij bent toch minimaal 10 minuten sneller dan ik
@Yuki: dus jij moet boos aan een wedstrijd beginnen?
en nu onderweg naar de lier
en bedankt voor alle succeswensen!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: