SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
[ Bericht 3% gewijzigd door Re op 11-08-2012 14:06:23 ]Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Hoe aantrekkelijker je bent geworden voor vrouwen, des te leuker is je toekomstige vriendin. Vrouwen die eerst out of your league waren zijn dat dan niet meer. Als je nog een watje bent zal ze niet open staan voor je en is er geen klik. Maak jezelf zo aantrekkelijk mogelijk door echt te veranderen als persoon.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ben btw 28. Faxie: je leeft in een droomwereld. Juist door seksuele aantrekkingskracht is er pas kans op een klik. Het is biologie. Verder zijn er geen truukjes om vrouwen te krijgen, je moet hard aan de weg timmeren. Ik timmer al lang aan de weg.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:28 schreef Cassandra87 het volgende:
firefly ga nou eens moven naar je eigen topic. Je bent nog erger dan jehova's.
Wel denk ik dat Faxie waarschijnlijk een bepaalde negativiteit, onzekerheid en frustratie uitstraalt naar vrouwen.
Hier op Fok! druipt het er iig vanaf.
Daardoor wordt het ook een vicieuze cirkel. Bij elke date die op niks uitloopt, voelt hij zich weer bevestigd in zijn beleving ervan en zal hij bij een volgende date denken "daar gaan we weer". Eigenlijk gelooft hij er niet meer in.
[ Bericht 6% gewijzigd door Tangledup op 11-08-2012 08:55:28 ]Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.![]()
Maar faxie had toch een leuke date, uiteindelijk niets geworden?
zonde. qua uiterlijk een leuke jongen maar uiterlijk zegt niet alles..![]()
Het zal alleen bevestiging geven dat er meer IRL mensen zijn die mij accepteren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het zal alleen bevestiging geven dat hij onderaan de sociale ladder zit."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Firefly zijn topic is gesloten. Gek genoegquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:28 schreef Cassandra87 het volgende:
firefly ga nou eens moven naar je eigen topic. Je bent nog erger dan jehova's.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Het is me de laatste tijd opgevallen dat op meerdere plekken vrouwen naar me glimlachten. Misschien valt het toch allemaal wel mee."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
misschien moet je daar niet over nadenken en terug glimlachenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:07 schreef Comp_Lex het volgende:
Het is me de laatste tijd opgevallen dat op meerdere plekken vrouwen naar me glimlachten. Misschien valt het toch allemaal wel mee.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Dat zal ik de volgende keer doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:11 schreef n8n het volgende:
[..]
misschien moet je daar niet over nadenken en terug glimlachen"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
als eerste lachen mag ook, heb je meteen een volgende stapquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:51 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat zal ik de volgende keer doen.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Dat werkt niet altijd. Bij mijn date werkt het niet. Zij blijft gewoon heel koeltjes."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Omdat je een positieve reactie bij haar probeert uit te lokken zodat je je goed kunt voelen over jezelf. Je zoekt de hele tijd bevestiging of je wel goed genoeg bent voor haar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:29 schreef Comp_Lex het volgende:
Dat werkt niet altijd. Bij mijn date werkt het niet. Zij blijft gewoon heel koeltjes.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ze vindt me goed genoeg. Dat wist ik na de eerste 5 minuten al. Het probleem is dat ze niet reageert op mijn signalen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat je een positieve reactie bij haar probeert uit te lokken zodat je je goed kunt voelen over jezelf. Je zoekt de hele tijd bevestiging of je wel goed genoeg bent voor haar."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ik bedoel dus goed genoeg als mogelijke partner. Als je dat diep van binnen weet, dan ga je geen signalen proberen door te geven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ze vindt me goed genoeg. Dat wist ik na de eerste 5 minuten al. Het probleem is dat ze niet reageert op mijn signalen.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Klopt. Het probleem is echter dat ik dat niet van haar doorheb.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus goed genoeg als mogelijke partner. Als je dat diep van binnen weet, dan ga je geen signalen proberen door te geven."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Jij moet eerst, dan zij. Dan heb je ook meteen dat mannelijke en "leidt" je ook meteenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:55 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Klopt. Het probleem is echter dat ik dat niet van haar doorheb.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Wat moet ik eerst?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij moet eerst, dan zij. Dan heb je ook meteen dat mannelijke en "leidt" je ook meteen"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
De dingen doen die je zelf wilt doen met haar. Een glimlach om een (re)actie bij haar te ontketenen is niet oprecht. Het gaat om je eigen intenties, daar reageert ze wel op.quote:
Sterker nog, als het bij mij mis gaat (meer mensen eigenlijk), dan is het bijna altijd omdat ik een reactie bij haar probeerde uit te lokken.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Oh, maar het is niet alleen een glimlach hoor. Ik heb haar ook aangeraakt enzo. Ze reageerde daar totaal niet op.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De dingen doen die je zelf wilt doen met haar. Een glimlach om een (re)actie bij haar te ontketenen is niet oprecht. Het gaat om je eigen intenties, daar reageert ze wel op.
Sterker nog, als het bij mij mis gaat (meer mensen eigenlijk), dan is het bijna altijd omdat ik een reactie bij haar probeerde uit te lokken."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Als ik een vrouw aanraak met de verkeerde bedoelingen gaat het ook mis, dus heb een zeer groot vermoeden dat het dat toch is (dat je gaat kijken hoe ze op je reageert, een soort van toestemming vragen)quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Oh, maar het is niet alleen een glimlach hoor. Ik heb haar ook aangeraakt enzo. Ze reageerde daar totaal niet op.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Wat is er mis met uitzoeken of je verder kan gaan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als ik een vrouw aanraak met de verkeerde bedoelingen gaat het ook mis, dus heb een zeer groot vermoeden dat het dat toch is (dat je gaat kijken hoe ze op je reageert, een soort van toestemming vragen)"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Hoe neuk ik mezelf?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De dingen doen die je zelf wilt doen met haar. Een glimlach om een (re)actie bij haar te ontketenen is niet oprecht. Het gaat om je eigen intenties, daar reageert ze wel op.
Sterker nog, als het bij mij mis gaat (meer mensen eigenlijk), dan is het bijna altijd omdat ik een reactie bij haar probeerde uit te lokken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |