abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115415488

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.

[ Bericht 3% gewijzigd door Re op 11-08-2012 14:06:23 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_115415534
Hoe aantrekkelijker je bent geworden voor vrouwen, des te leuker is je toekomstige vriendin. Vrouwen die eerst out of your league waren zijn dat dan niet meer. Als je nog een watje bent zal ze niet open staan voor je en is er geen klik. Maak jezelf zo aantrekkelijk mogelijk door echt te veranderen als persoon.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_115415628
Ben btw 28. Faxie: je leeft in een droomwereld. Juist door seksuele aantrekkingskracht is er pas kans op een klik. Het is biologie. Verder zijn er geen truukjes om vrouwen te krijgen, je moet hard aan de weg timmeren. Ik timmer al lang aan de weg.
pi_115416407
firefly ga nou eens moven naar je eigen topic. Je bent nog erger dan jehova's.
pi_115416461
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 08:28 schreef Cassandra87 het volgende:
:D

Wel denk ik dat Faxie waarschijnlijk een bepaalde negativiteit, onzekerheid en frustratie uitstraalt naar vrouwen.

Hier op Fok! druipt het er iig vanaf.

Daardoor wordt het ook een vicieuze cirkel. Bij elke date die op niks uitloopt, voelt hij zich weer bevestigd in zijn beleving ervan en zal hij bij een volgende date denken "daar gaan we weer". Eigenlijk gelooft hij er niet meer in.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tangledup op 11-08-2012 08:55:28 ]
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_115416495
Maar faxie had toch een leuke date, uiteindelijk niets geworden?
zonde. qua uiterlijk een leuke jongen maar uiterlijk zegt niet alles..
pi_115417431
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 03:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het zal alleen bevestiging geven dat hij onderaan de sociale ladder zit.
Het zal alleen bevestiging geven dat er meer IRL mensen zijn die mij accepteren.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:33:50 #8
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_115417593
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 08:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Firefly zijn topic is gesloten. Gek genoeg :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_115418211
Het is me de laatste tijd opgevallen dat op meerdere plekken vrouwen naar me glimlachten. Misschien valt het toch allemaal wel mee.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 11:11:07 #10
230788 n8n
Pragmatisch
pi_115418290
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 11:07 schreef Comp_Lex het volgende:
Het is me de laatste tijd opgevallen dat op meerdere plekken vrouwen naar me glimlachten. Misschien valt het toch allemaal wel mee.
misschien moet je daar niet over nadenken en terug glimlachen
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_115419184
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 11:11 schreef n8n het volgende:

[..]

misschien moet je daar niet over nadenken en terug glimlachen
Dat zal ik de volgende keer doen.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 11:52:38 #12
230788 n8n
Pragmatisch
pi_115419206
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 11:51 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat zal ik de volgende keer doen.
als eerste lachen mag ook, heb je meteen een volgende stap
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_115420060
Dat werkt niet altijd. Bij mijn date werkt het niet. Zij blijft gewoon heel koeltjes.
pi_115420497
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:29 schreef Comp_Lex het volgende:
Dat werkt niet altijd. Bij mijn date werkt het niet. Zij blijft gewoon heel koeltjes.
Omdat je een positieve reactie bij haar probeert uit te lokken zodat je je goed kunt voelen over jezelf. Je zoekt de hele tijd bevestiging of je wel goed genoeg bent voor haar.
pi_115420533
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Omdat je een positieve reactie bij haar probeert uit te lokken zodat je je goed kunt voelen over jezelf. Je zoekt de hele tijd bevestiging of je wel goed genoeg bent voor haar.
Ze vindt me goed genoeg. Dat wist ik na de eerste 5 minuten al. Het probleem is dat ze niet reageert op mijn signalen.
pi_115420598
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:48 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ze vindt me goed genoeg. Dat wist ik na de eerste 5 minuten al. Het probleem is dat ze niet reageert op mijn signalen.
Ik bedoel dus goed genoeg als mogelijke partner. Als je dat diep van binnen weet, dan ga je geen signalen proberen door te geven.
pi_115420727
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik bedoel dus goed genoeg als mogelijke partner. Als je dat diep van binnen weet, dan ga je geen signalen proberen door te geven.
Klopt. Het probleem is echter dat ik dat niet van haar doorheb.
pi_115420785
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:55 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Klopt. Het probleem is echter dat ik dat niet van haar doorheb.
Jij moet eerst, dan zij. Dan heb je ook meteen dat mannelijke en "leidt" je ook meteen :)
pi_115420825
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jij moet eerst, dan zij. Dan heb je ook meteen dat mannelijke en "leidt" je ook meteen :)
Wat moet ik eerst?
pi_115420946
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 13:00 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Wat moet ik eerst?
De dingen doen die je zelf wilt doen met haar. Een glimlach om een (re)actie bij haar te ontketenen is niet oprecht. Het gaat om je eigen intenties, daar reageert ze wel op.

Sterker nog, als het bij mij mis gaat (meer mensen eigenlijk), dan is het bijna altijd omdat ik een reactie bij haar probeerde uit te lokken.
pi_115420981
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 13:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De dingen doen die je zelf wilt doen met haar. Een glimlach om een (re)actie bij haar te ontketenen is niet oprecht. Het gaat om je eigen intenties, daar reageert ze wel op.

Sterker nog, als het bij mij mis gaat (meer mensen eigenlijk), dan is het bijna altijd omdat ik een reactie bij haar probeerde uit te lokken.
Oh, maar het is niet alleen een glimlach hoor. Ik heb haar ook aangeraakt enzo. Ze reageerde daar totaal niet op.
pi_115420994
Ach kut hij hier ben er weer weg van :W
pi_115421058
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 13:06 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Oh, maar het is niet alleen een glimlach hoor. Ik heb haar ook aangeraakt enzo. Ze reageerde daar totaal niet op.
Als ik een vrouw aanraak met de verkeerde bedoelingen gaat het ook mis, dus heb een zeer groot vermoeden dat het dat toch is (dat je gaat kijken hoe ze op je reageert, een soort van toestemming vragen)
pi_115421179
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 13:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als ik een vrouw aanraak met de verkeerde bedoelingen gaat het ook mis, dus heb een zeer groot vermoeden dat het dat toch is (dat je gaat kijken hoe ze op je reageert, een soort van toestemming vragen)
Wat is er mis met uitzoeken of je verder kan gaan?
pi_115421452
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 13:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoe neuk ik mezelf? :?
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')