hee, stoeprandquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:09 schreef Stoeprand het volgende:
Waarom denk je in godsnaam dat dit leuk is?
Dat is gewoon uitbuiting. De PizzaStrategie nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:24 schreef mc-lovin het volgende:
Beste manier blijft demente oma manier!
elke week jarig :-) en niet alleen mijn oma ook andere oudjes! ze weten het toch niet lol
Nee de PizzaStrategie is gratis geldquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:22 schreef ukga het volgende:
Je maakt 100% verlies op dat tientje TS.
Daarna 100% winst. Met mis gelope rente maak je dus al met al steeds verlies
nou ja mja nog maar net hoor ha haquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hee, stoeprand
leef jij ook nog?
Lolquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:24 schreef mc-lovin het volgende:
Beste manier blijft demente oma manier!
elke week jarig :-) en niet alleen mijn oma ook andere oudjes! ze weten het toch niet lol
Omdat hij mijn grap probeerde te imiteren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:09 schreef Stoeprand het volgende:
Waarom denk je in godsnaam dat dit leuk is?
Klopt geen ruk van. Als je 50% van 100% weg geeft, heb je nog maar 50%. Als je dan vervolgens die 50% weer terug krijgt, heb je weer 100%. Fool.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Je neemt 20 euro. Dan geef je 10 euro weg aan iemand, laten we zeggen, Henk. Een verlies van 50% dus. Dan vraag je echter aan die Henk om die 10 euro terug te geven. 100% winst!!!!
Zo maak je dus per cyclus (100-50) 50% PURE WINST!!! Ik noem dit, de PizzaStrategie
quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:27 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
of wacht, je koopt voor 30 euro een airsoft nep pistool op derhollander en gaat naar amsterdam om daar wat mensen te bedreigen, dan krijg je tonnen met geld! GE GA RAN DEERT SUCCES!
wat wou je doen dan met je NS hoedje? mij de trein uitzetten?quote:
Spoorwegplisie! Beetje respect graagquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:31 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
wat wou je doen dan met je NS hoedje? mij de trein uitzetten?
Dat is geen NS trut, het is de politiequote:Op maandag 13 augustus 2012 18:31 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
wat wou je doen dan met je NS hoedje? mij de trein uitzetten?
Haar een trut noemenquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:35 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dat is geen NS trut, het is de politie
DOE ME NIKS PLIES ik heet hassan en ik heb 30 kinderen te voeden!quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:35 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dat is geen NS trut, het is de politie
Vreemd, in je username zie ik toch dat je 'Altaïr' heet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:03 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
DOE ME NIKS PLIES ik heet hassan en ik heb 30 kinderen te voeden!ik kan niet de gevangenis in! Boehoeee
Alsof jij echt OegaBoegaBoogie heetquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:08 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Vreemd, in je username zie ik toch dat je 'Altaïr' heet.
Je identiteit vervalsen, hè?
Dat heeft hier niks mee te makenquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:09 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
Alsof jij echt OegaBoegaBoogie heet
beetje de neppe bosneger uithangen he? vuile roetmoep!quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:10 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Dat heeft hier niks mee te maken
En jij moet weer lekker de neppe sluipmoordenaar uithangen hè?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:11 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
beetje de neppe bosneger uithangen he? vuile roetmoep!
en wat als ik dan met mijn blades en messen naar je boomhut kom? he? en dan gewoon het uitpraten onder het genot van een kopje kamille thee en een mariakaakjequote:Op maandag 13 augustus 2012 19:12 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
En jij moet weer lekker de neppe sluipmoordenaar uithangen hè?
Hoe kom je erbij dat ik in een boomhut woon?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:15 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
en wat als ik dan met mijn blades en messen naar je boomhut kom? he? en dan gewoon het uitpraten onder het genot van een kopje kamille thee en een mariakaakje
stereotypequote:Op maandag 13 augustus 2012 19:16 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik in een boomhut woon?
notsureifstupid.jpgquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:56 schreef Papaap het volgende:
[..]
Klopt geen ruk van. Als je 50% van 100% weg geeft, heb je nog maar 50%. Als je dan vervolgens die 50% weer terug krijgt, heb je weer 100%. Fool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |