Het was in deze periode altijd prima te doen in Languedouc Roussilion, verder van de kust af in Frankrijk droogte gebied hahaha. En in Barcelona kan je nog de straatjes in en heb je wellicjt(?) nog wat zee windquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:51 schreef Cavalinho het volgende:
Veel te zien. Wat neem je mee in het programma?
Is het trouwens niet onwijs heet daar nu?
Dat valt best welquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:30 schreef Cavalinho het volgende:
Het is er 32 graden werd me verteld, vandaar dat ik het vroeg.
Geweldigquote:
Echt, een sport die ze mogen afschaffen hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:18 schreef Steve het volgende:
Dat snelwandelen blijft bizar om te zien..
Geen dankquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nou, nu heb ik dat ding op elke site gezien.
Die gozer spoort echt niet. Heerlijk.quote:
Ach, kusje.quote:
hier is de nachtzusterquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ugh, geen sinaasappelsap nu hoor, als dat een tweede keer langskomt is het zo zuur.
Je kunt ze negeren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 06:12 schreef Ang3l het volgende:
Spanjaarden die weinig Engels kunnen daar kun je toch weinig meer mee dan zoenen?
Niiiice. Die bovenste kende ik nog niet!quote:
daar is het toch ook geen weer voor ?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik hoef gelukkig maar weinig terug te lezen
Ik zat echt serieus naar een Vind ik leuk knop te zoekenquote:
was het fijn?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:30 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Thuis
Backpack is uitgepakt, wasje draait..... even relaxen en dan straks weer de backpack inpakkenDoooooor met die geit!
ik had ook niet anders verwacht met jou vriendinnenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:44 schreef Ang3l het volgende:
Het was warm, gezellig, geil, dramatisch en zwoel. Kortom: erg gay
Uhm. Ja. Duh.quote:
Klinkt minder leukquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:57 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt ook zeggen dat ie gewoon een kast-homo is gebleken ipv hetero
hij lijkt wel een beetje op die fokker fotograaf die hier ook wel eens kwamquote:
Ja the occasional nipple-slip zit er dik in met zo'n shirt. Maar achquote:
Thanks & Ik zal het ze doorgeven.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:39 schreef MisterO het volgende:
Wel leuke foto's Ang3l, en leuke vrienden heb je
hij heeft er toch wel iets van weg, toch?quote:
O ja hoor, ik heb 'm een excuus gegevenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij heeft er toch wel iets van weg, toch?
Ja ik check het maar, ik heb gezichtblindheidssymptomen, dus..
ja ik weet het, het is een bewuste keuze, maar dan kan ik er nog wel spijt van hebben, of niet eens spijt, het dringt door dat ik er niet bij ben. Met de komende hitte dit weekend was het misschien toch niet mijn feestje geweestquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:35 schreef Ang3l het volgende:
Je hebt alle kans gehad schat. Dus nu even door de zure appel heenbijten. Nog maar ene paar dagen en dan is dat ook weer voorbij (oke, dan komen alle napretverhalen, maar goed....)
Ja zijn wel niet echt Dickiaanse temperaturen wellicht.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja ik weet het, het is een bewuste keuze, maar dan kan ik er nog wel spijt van hebben, of niet eens spijt, het dringt door dat ik er niet bij ben. Met de komende hitte dit weekend was het misschien toch niet mijn feestje geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Het gaat enorm gutsen en sijpelen worden op LL vrees ik. Gelukkig heb ik nu 3 van die shirts waar je dwars doorheen kan kruipen, dus klotsende okselshirtvlekken kan ik alvast niet hebbenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik smelt er van. Letterlijk denk ik.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond deze dus in Barcelona wel schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is wel cute.
Huh!?
Oh zijn die shirts daar voorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat enorm gutsen en sijpelen worden op LL vrees ik. Gelukkig heb ik nu 3 van die shirts waar je dwars doorheen kan kruipen, dus klotsende okselshirtvlekken kan ik alvast niet hebben
en was het vandaag een leuke date?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vrijdag een vervolgdate van de date die ik vandaag had.
Ja hoor, vandaar ook dat ie vrijdag terugkomtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en was het vandaag een leuke date?
Rituele zelfmoord?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb vrijdag een rituele moord als sommige mensen zo doorgaan.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
WA WA WAquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Hey, het is een handige bijkomstigheid!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh zijn die shirts daar voor. Dat je geen zweetplekken ziet
.
Yay voor vervolgdates!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Vond ik dus ook welquote:
Jij hoefde hem er ook niet in te hangenquote:
Jahquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:23 schreef Renesite het volgende:
Vervolgdates... dat is al lang geleden zeg
Ow the drama jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja als hij z'n zin had gekregen dan had ie nu al hier in huis gezeten. Maar dat ging me een beetje snel opeens en ik heb natuurlijk mijn chaos niet opgeruimd.
Daar zal hij mee zittenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja als hij z'n zin had gekregen dan had ie nu al hier in huis gezeten. Maar dat ging me een beetje snel opeens en ik heb natuurlijk mijn chaos niet opgeruimd.
Nou ik welquote:
There's a time and a place for everything!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Hebben we het nu over opruimen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
There's a time and a place for everything!
Ja. Of je moet meester zijn in alles in 1 kast proppen op sneltempo en ook nog zo'n kast hebbenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hebben we het nu over opruimen?
Teveel infoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:33 schreef Renesite het volgende:
Tot een aantal maanden geleden was ik elke keer dat Patrick hier kwam alles aan afstoffen en shit.
Ben er nou wel klaarmee hoor. Hij neemt me maar zoals ik ben
()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:34 schreef Steve het volgende:
"Let niet op de rommel".
En dan ligt alleen de afstandsbediening een beetje scheef.
Die jij vervolgens recht legtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:34 schreef Steve het volgende:
"Let niet op de rommel".
Cliënten van me... je wilt niet weten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:35 schreef Steve het volgende:
Alsof mensen zich daar druk gaan maken om een klein beetje rommel als ze meegaan voor seks.. Zolang er geen beschimmelde borden liggen enzo.
.
Dat is een soortgelijke houding als "Ik hoef niet meer mooi te wezen. Hij neemt me maar zoals ik ben" vlak voordat je enorm uitdijt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:33 schreef Renesite het volgende:
Tot een aantal maanden geleden was ik elke keer dat Patrick hier kwam alles aan afstoffen en shit.
Ben er nou wel klaarmee hoor. Hij neemt me maar zoals ik ben
()
Dat is het ergstquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:34 schreef Steve het volgende:
"Let niet op de rommel".
Maar het is geen klein beetjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:35 schreef Steve het volgende:
Alsof mensen zich daar druk gaan maken om een klein beetje rommel als ze meegaan voor seks.. Zolang er geen beschimmelde borden liggen enzo.
.
Hoe weet je waarmee ik bezig ben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is een soortgelijke houding als "Ik hoef niet meer mooi te wezen. Hij neemt me maar zoals ik ben" vlak voordat je enorm uitdijt.
Een beetje rommelig is gezelligquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Duh, ik mot geen rommel in een huis..
Het is helaas standaard relatie gedragquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe weet je waarmee ik bezig ben.
Kudt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is helaas standaard relatie gedrag
Je wil foto's van m'n zooi? Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:38 schreef Renesite het volgende:
Erik? Heb je een camera? Ik vraag het omdat ik wel eens een footage van jezelf heb gezien namelijk (niet vaak hoor)
Dat houdt in dat je ONS niet in spanning kunt laten zitten omtrent de status van je huisvesting!
Als je dat al joggend doet is dat geen probleem.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kudt.
Ik plan al 50 weken lang een afspraak met de sportschool
kun je nog door de keuken lopen zonder te kokhalzen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is het ergst.
[..]
Maar het is geen klein beetje. Het is een beetje alsof er een bom is afgegaan hier
. En ik moet de keuken poetsen (want die is wel vies).
Echt hoor, ik overdrijf niet.
Zoietsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wil foto's van m'n zooi? Of begrijp ik je verkeerd?
EN ik word altijd nerveus als mensen bij mij thuis willen komen. Ik vind dat een soort invasie in mijn privé-omgevingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:37 schreef Ang3l het volgende:
Oke oke, we geloven je ontwijkingsgedrag
Als je de koelkast dichtlaatquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kun je nog door de keuken lopen zonder te kokhalzen?
Als er al niemand langs mag komen, dan komen er ook geen foto'squote:
Nou na een week circuit festival vind ik dat ik ook wel eens een sportschool mag bezoekenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kudt.
Ik plan al 50 weken lang een afspraak met de sportschool
Ah kijk, now we're getting somewherequote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
EN ik word altijd nerveus als mensen bij mij thuis willen komen. Ik vind dat een soort invasie in mijn privé-omgeving.
Hoe lekker autistisch zijn wijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
EN ik word altijd nerveus als mensen bij mij thuis willen komen. Ik vind dat een soort invasie in mijn privé-omgeving.
Jeetje nou jeetje zeg!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou na een week circuit festival vind ik dat ik ook wel eens een sportschool mag bezoeken
[ afbeelding ]
Liepen vrijwel alleen maar van die brede gasten rond
Niet die goedkope sportscholen in mijn buurt. Altijd tattoos en veel haar en oorbellen en niets verhullende strakke hempjes en bloemenzwemsportbroeken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:47 schreef Steve het volgende:
In de sportschool lopen ook vaak wel leuke mannen rond, goeie motivatie..
Ja dat heb ik 'm ook wel gezegd hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah kijk, now we're getting somewhere
Soulmatesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe lekker autistisch zijn wij
(heb hetzelfde)
Nouuuuu niet als daar een kratje euroshopper onder hangt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:51 schreef Ang3l het volgende:
Nietsverhullende strakke hemdjes zie ik dan weer niks mis mee
Nopequote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh we zijn niet de enige die er weddenschapjes op nahouden.
Zeg hallo, hetero's drinken fatsoenlijk bierquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nouuuuu niet als daar een kratje euroshopper onder hangt.
Niet de mensken bij Fit for Free, waar ik 2 jaar gesport hebquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg hallo, hetero's drinken fatsoenlijk bier
Harige fustenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg hallo, hetero's drinken fatsoenlijk bier
Of zijn het echt van die vieze harige fusten?
Aangenaamquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:14 schreef Ang3l het volgende:
Eeeeeeeeeeeew. Harige budgetloze studenten met dikke buiken!
Helaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:14 schreef Ang3l het volgende:
Dan was je toch gewoon naar een sportschool gegaan die wat verder weg was?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hela!!
Dat zijn geen studenten waar ik het over heb. Tokkies en shizzle... En ik als student had daar een abonnement omdat het dichterbij was dan de studentensportschool
Toen was ik nog hetero.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:29 schreef Steve het volgende:
[..]
Dan was je toch gewoon naar een sportschool gegaan die wat verder weg was?.
Ja, ik was er laat meequote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ahwwww.
Wat was ik eigenlijk al vroeg homo.
Het begint hier ineens heel hard te waaien.quote:
Jij was daar best op tijd mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ahwwww.
Wat was ik eigenlijk al vroeg homo.
Lijkt me zo raar om opeens geen stroom te hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Het begint hier ineens heel hard te waaien.
En een half uur geleden viel de stroom in het hele dorp ineens uit. Meteen staat de hele straat buiten naar elkaar te kijken..
Been there... Een hele zomermiddag met 30 graden. Ook geen water. Maar he, we hebben sinds 5 jaar pas riolering hier.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Lijkt me zo raar om opeens geen stroom te hebben..
Heel donker vooral. En alles is gereset.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Lijkt me zo raar om opeens geen stroom te hebben..
En mobiel internet dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Heel donker vooral. En alles is gereset.
En je kunt niet even op internet checken wat er aan de hand is, want het netwerk ligt er dan gewoon uit..
Hipster.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:48 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Mijn All Stars die op het balkon stonden te drogen, waaiden bijna weg
Ja, nou, ook niet met alles hoorquote:
Wie heeft het opeens 8 jaar later gemaakt. Zit ik in een timewarp?quote:
Ik ben een beetje verbaasd dat je all stars hebtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:48 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Mijn All Stars die op het balkon stonden te drogen, waaiden bijna weg
Er was even geen mobiel netwerk. Maar alles is weer terug.quote:
Gelukkig maar. Vriezers die gaan ontdooien op gegeven moment en alles.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Er was even geen mobiel netwerk. Maar alles is weer terug.
Anders kon ik ook niet FOK!en natuurlijk..
Ouderwets op de typemachine.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Er was even geen mobiel netwerk. Maar alles is weer terug.
Anders kon ik ook niet FOK!en natuurlijk..
Mijn balkondeur stond open, no big deal. Zit nog een meter balkon tussen dus het regent nooit binnen. Tenzij het ZO hard waait en regent dat de regen bijna horizontaal gaat.... gedeelte van de woonkamer stond gewoon blank!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Het begint hier ineens heel hard te waaien.
En een half uur geleden viel de stroom in het hele dorp ineens uit. Meteen staat de hele straat buiten naar elkaar te kijken..
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Voordat vriezers echt ontdooien ben je wel een paar uur verder, als je ze dicht houdt.
Momentje, ik ga ff een reactie posten!quote:
Vriezers bij mij op werk hebben er geen moeite mee om snel warm te worden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Voordat vriezers echt ontdooien ben je wel een paar uur verder, als je ze dicht houdt.
Zijn allstars nog hipster bij jou in t dorp?quote:
5 jaar?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:55 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Lopen ze in Groningen dan echt vijf jaar achter?
Bijna al mijn casual schoenen zijn Converse schoenen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verbaasd dat je all stars hebt.
Nu pas Vans?quote:
Vind het, op de verkopers en modellen na, een erg saai merk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:58 schreef Renesite het volgende:
A&F... heb ik een shirtje van, toevallig
Had begin vorig jaar een paarquote:
Dat krijg je ervan als je je geilheid niet benut door je bezoek te weigerenquote:
Ik bood me ooit bijna dagelijks aan je aan, maar je wilde nooit meer toen je ineens een sociaal leven kreegquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Alsof er niet meer aanbieders zijn![]()
.
Ja, en nu:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bood me ooit bijna dagelijks aan je aan, maar je wilde nooit meer toen je ineens een sociaal leven kreeg
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:14 schreef Ang3l het volgende:
Sommige dragen het met stijl, sex-appeal en klasse!quote:
Jah! En ik val op baardjes blijkbaar. En da's heul in in Spanje!quote:
Ha, ehm ze zien er allemaal wel gezellig uit...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks & Ik zal het ze doorgeven.
Nog iemand specifiek?
Jordi en Bas zijn beide bezet, maar niet met elkaar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ha, ehm ze zien er allemaal wel gezellig uit...
Michael heb ik ooit gesproken op gay.nl, die ziet er wel goed uit, maar is volgens mij te serieus? Of ik heb het verkeerd.
Jordi en Bas zijn wel
Zin 1: ughquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jordi en Bas zijn beide bezet, maar niet met elkaar.
Michael hoorde bij Florus, maar dat is een beeeeetje misgelopen tijdens de vakantie.
En berrie en ik zijn de enige vrijgezellen. Of waren de enige
Kinkyquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:30 schreef MisterO het volgende:
Ga je nou over alles wat Ang3l zegt zeiken? Is dat je nieuwe ding?
?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:30 schreef MisterO het volgende:
Ga je nou over alles wat Ang3l zegt zeiken? Is dat je nieuwe ding?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zin 1: ugh
2: What happend?
3: waren?????
Zo is Cavalinho, die valt over namenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:18 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
?
Het gaat over een apart gespelde naam, waar ik opheldering over vraag. Staat totaal los van wat Ang3l inhoudelijk schreef. Als een ander het had gepost, of Maaikul had geschreven voor Michael ofzo, had ik ook zo gereageerd. DAT weten jullie ondertussen toch wel van mij?
Ik raak niet echt opgewonden van hem, hoor.
Zeik wel over iemand anders.
Ja en zo komen we achter de echte onhebbelijkheden van Cavalinhoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:15 schreef Cavalinho het volgende:
Eh, ik vind dat je geen Roooobert kunt zeggen en geen Robbert kunt schrijven.
Roooobin zeggen.
Stephan schrijven en dan Steeeeefan zeggen.
Sjonnie zeggen tegen Johnny en Meerie tegen Mary...
En zo kan ik wel een pagina vullen.
Ik ben erg van de naam aanhouden zoals het in de oorspronkelijke taal wordt gezegd en geschreven.
Al besef ik dat je natuurlijk vrijheden mag nemen als ouder. Maar het stoort me gewoon taalkundig.
Droeftoeterquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:15 schreef Cavalinho het volgende:
Eh, ik vind dat je geen Roooobert kunt zeggen en geen Robbert kunt schrijven.
Roooobin zeggen.
Stephan schrijven en dan Steeeeefan zeggen.
Sjonnie zeggen tegen Johnny en Meerie tegen Mary...
En zo kan ik wel een pagina vullen.
Ik ben erg van de naam aanhouden zoals het in de oorspronkelijke taal wordt gezegd en geschreven.
Al besef ik dat je natuurlijk vrijheden mag nemen als ouder. Maar het stoort me gewoon taalkundig.
zag hij het toch niet zitten?quote:
Pfff...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo ongeveer. Met als reden dat ie zich realiseerde dat ie met een andere jongen wellicht misschien bijna een relatie aan het krijgen is.
Erik verdient louter 1e keusquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu is de vraag, wat doe je als ie over een paar weken weer met hangende pootjes bij je terug keert. Vergeef je zo'n actie of heb je geen trek om 2e keus te zijn en keer jij ook je rug naar hem toe. De spreekwoordelijke rug uiteraard
Geen idee. Dat zie ik tegen die tijd wel weer mocht ie nog ooit terugkomenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu is de vraag, wat doe je als ie over een paar weken weer met hangende pootjes bij je terug keert. Vergeef je zo'n actie of heb je geen trek om 2e keus te zijn en keer jij ook je rug naar hem toe. De spreekwoordelijke rug uiteraard
En dat had hij niet wat eerder kunnen bedenken. Wat een, eh, droeftoeterquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo ongeveer. Met als reden dat ie zich realiseerde dat ie met een andere jongen wellicht misschien bijna een relatie aan het krijgen is.
hij lurkt ?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien had ik hier niks moeten zeggen en heeft dat mijn date gejinxt.
Nou, stressen omdat iemand zijn berichten leuk vindt, gaat wel heel ver...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:42 schreef MisterO het volgende:
Ik vind het wel wat schattigs hebben
Klopt, ik denk dat ik het schattig vind, doordat ik de persoon ken en de situatie enzoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, stressen omdat iemand zijn berichten leuk vindt, gaat wel heel ver...
+1quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:47 schreef MisterO het volgende:
Zeg Cava, na een jaar wordt het toch wel tijd dat je een keer een foto van jezelf plaatst, niet?
Ik heb andere ervaringen, maar vertel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Daten. Het kost vooral heel veel moeite, geld en tijd en het levert weinig op.
Ik plaats genoeg foto's op andere plekken op FOK!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:50 schreef Cavalinho het volgende:
In December ben ik hier pas een jaar.
Waarom is het zo belangrijk om een foto van mij te hebben? Jullie zijn ook niet zo scheutig met foto's.
In dit topic? Waarschijnlijk niemandquote:En als ik foto's plaats, wie zegt dan dat ik het ben?
Nou gewoon, zoals het er staat, ik steek er tijd geld en moeite in en het levert me niks opquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:50 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ik heb andere ervaringen, maar vertel.
Eens. Ik ben het niet graag met je eens, maar hiermee wel. Wordt maar iemands vrienden op Facebook ofzo, als je foto's wilt zien.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:50 schreef Cavalinho het volgende:
Waarom is het zo belangrijk om een foto van mij te hebben? Jullie zijn ook niet zo scheutig met foto's.
En als ik foto's plaats, wie zegt dan dat ik het ben?
Waarom belangrijk? Omdat iedereen dan eindelijk gelooft dat je uberhaupt bestaat?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:50 schreef Cavalinho het volgende:
En als ik foto's plaats, wie zegt dan dat ik het ben?
Jou kennen we alquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Waarom belangrijk? Omdat iedereen dan eindelijk gelooft dat je uberhaupt bestaat?
En het is leuk om te weten wie er achter de users schuilt.
Ik wil best een foto van mijzelf plaatsen heur
Hoiquote:
En een willekeurige foto bewijst dat ik besta?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Waarom belangrijk? Omdat iedereen dan eindelijk gelooft dat je uberhaupt bestaat?
En het is leuk om te weten wie er achter de users schuilt.
Gooi er maar wat hete foto's inquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoizullen we dit topic volspammen?
zo duur was mijn date niet. Benzine ernaar toe en een Hema lunch.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Bespaar je de moeitequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:55 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
En een willekeurige foto bewijst dat ik besta?
Nou ja op zich was mijn date gisteren ook niet zo duur. Hij kwam naar Utrecht, en ik betaalde de drankjes die we gehad hebben.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
zo duur was mijn date niet. Benzine ernaar toe en een Hema lunch.
"Ik ben de man, ik betaal"
Mwoah
De onbekende lurkers & Google, daar maak ik mij meer druk om dan Fok!ers.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:55 schreef Steve het volgende:
Ik kan best begrijpen dat iemand liever anoniem is. Ik ben jarenlang ook niet erg scheutig geweest met foto's enzo. Maar ik ken inmiddels zoveel FOK!ers dat het niet meer zoveel boeit..
Ikke?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:57 schreef Cavalinho het volgende:
Hoe heb je die dat leren kennen? Waarom heb je juist met hem afgesproken?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gooi er maar wat hete foto's in
Online. En omdat we een tijdje met elkaar aan het chatten waren, en hij wilde wel wat met me gaan drinken en ik zei okayquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:57 schreef Cavalinho het volgende:
Hoe heb je die dat leren kennen? Waarom heb je juist met hem afgesproken?
Ja jij, sorry er kwam van alles tussendoor bij.quote:
Maar wel goed dat je nog niet opgeruimd had.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:00 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ja jij, sorry er kwam van alles tussendoor bij.
Misschien had je hem dronken moeten voerenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Online. En omdat we een tijdje met elkaar aan het chatten waren, en hij wilde wel wat met me gaan drinken en ik zei okay.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gooi er maar wat hete foto's in
Geen van allen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie zou jij doennn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |