Ik pas alweer kerel ik als kabourtje pas niet tussen sommige opa fans...quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je zou het 'm zelf kunnen gaan vragen, áls je tenminste lid ben van zijn strickt selecte vertouwensgroep Opa-Fans hé?
Lid worden..?
En gelijk heb je!quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:45 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ik pas alweer kerel ik als kabourtje pas niet tussen sommige opa fans...
Dus heb er geen behoefte aan ook. ik kies mijn eigen vrienden wel uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat stond er op het menuquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:15 schreef 5thencounter het volgende:
Uit welingelichte bron heb ik moeten vernemen dat Oop en Omie wat later zullen zijn....Beide zijn uit eten bij de Turk!![]()
Alle Fans hier, en dat zijn er inmiddels nogal wat, wensen beide een welverdiend Smakelijk Eten!
[ afbeelding ]
Wat een leuke foto.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:15 schreef 5thencounter het volgende:
Uit welingelichte bron heb ik moeten vernemen dat Oop en Omie wat later zullen zijn....Beide zijn uit eten bij de Turk!![]()
Alle Fans hier, en dat zijn er inmiddels nogal wat, wensen beide een welverdiend Smakelijk Eten!
[ afbeelding ]
Ohhw, achjee dan moet ik U toch enigsinds teleurstellen omtrend de oorsprong en time-stamp van deze noodgedwongen genomen Cap...Oop en Omie zijn intussen al een stuk ouder dan je op het eerste gezicht zou zeggen....quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een leuke foto.
Het lijken me lieve mensen zo.
Maar helemaal geen opa en oma, gewoon middelbare leeftijd.
De hoogbejaarde leeftijd van 60 en 56 (of zoiets).quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw, achjee dan moet ik U toch enigsinds teleurstellen omtrend de oorsprong en time-stamp van deze noodgedwongen genomen Cap...Oop en Omie zijn intussen al een stuk ouder dan je op het eerste gezicht zou zeggen....
One foot in the grave.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:22 schreef mootie het volgende:
[..]
De hoogbejaarde leeftijd van 60 en 56 (of zoiets).
Ik nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:22 schreef Meteropnemer het volgende:
Ik snap je volledig maar oma is 55 en wie dat niet wist zou haar 72 schatten
Maar als je de meteropnemer niet in huis laat wordt het zowiezo geschat, dat doet dan de opper meteropnemerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:04 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik niet
Meteropnemers mogen nooit zomaar iets schatten
Voorafje? Dat is de hoofdmaaltijd, heb je toch iets warms binnen.quote:
En nu een dropje toe, heb je toch 3 gangenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voorafje? Dat is de hoofdmaaltijd, heb je toch iets warms binnen.
Dat wordt vast een meervoudig hoogtepuntquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:48 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor de hoofdmaaltijd, tevens zijn hoogtepunt van de dag.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt vast een meervoudig hoogtepunt
Knapquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:57 schreef pullup het volgende:
[..]Hij weet ze ook best lang te rekken
en dat op Opa zijn leeftijd al die hoogtepuntjes elke avondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |