Gaat opaatje zwemmen dan ??quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Doe je wel je Teletubbie zwembandjes om want straks verdrink je, dat zou zonde zijn
dank je Laysa echte liefde kent geen grenzen ik hou ook van jouquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Behalve dom ben je ook nog eens scheel
och,...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Doe je wel je Teletubbie zwembandjes om want straks verdrink je, dat zou zonde zijn
Nou 2-1 dus denk toch dat het Zilver wordt, kunnen ze niet met die stick pootje haken bij een paar duitsersquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]
och,...![]()
Spannend wel het mannen-hockey, Oop ziet er ook wat gespannen uit!
It ain't over till the fat "Mummie" singsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou 2-1 dus denk toch dat het Zilver wordt, kunnen ze niet met die stick pootje haken bij een paar duitsers
ze hebben me gehoord toch zag je net hahaha die Timo kreeg een bal tegen zijn scheenbeen aan, nou schakel al die Duitsers langzaam aan maar uit zal ik zo zeggenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
It ain't over till the fat "Mummie" sings![]()
Maar het blijven Nazi's Duitsers, zal ook oop zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |