nee we moeten het nu maar met fok doen he.;)quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijft niet veel over zo hé?
Achja, het is behelpen maar vooruit...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:46 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
nee we moeten het nu maar met fok doen he.;)
Trouwens op vol kom ik ook nog hoor
Is al geregeld, je moet ff op iemand wachten die is nu Slagharen onveilig maken maar vanavond mag je erop............op de sjat he , niet op Opaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:09 schreef Kaat38 het volgende:
Ik heb er de pest in, ik kan niet meer inloggen bij opa, krijg te lezen username (dat is makkelijk te veranderen) en email is al in gebruik. Geen idee wat ik nu daaraan kan doen.
Zit je opa nu te cockblokken ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is al geregeld, je moet ff op iemand wachten die is nu Slagharen onveilig maken maar vanavond mag je erop............op de sjat he , niet op Opa
Zal ik dan nog maar een een retorische vraag beantwoorden?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:33 schreef mootie het volgende:
Kaat heeft het hele proces doorlopen en is nu veilig bevonden om zich onder het selecte groepje chatters te begeven?
Neequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zal ik dan nog maar een een retorische vraag beantwoorden?
Laat maar waaien dan zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is al geregeld, je moet ff op iemand wachten die is nu Slagharen onveilig maken maar vanavond mag je erop............op de sjat he , niet op Opa
Tsss... en dat na al die moeite...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:10 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Laat maar waaien dan zou ik zeggen.
Inderdaad, ik was op de verkeerde plek..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:40 schreef Gert het volgende:
Of om aan te zitten, maar dan moest je gisteren in het HHH zijn.
quote:
Ik zeg... Boerenkoolkoken met een Papje!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:47 schreef Gert het volgende:
Aangezien opa tijdens het EK voetbal de status van semi-helderziende kreeg na een indrukwekkende reeks bijna-goede voorspellingen: wat gaat het volgens hem worden tegen de buren vanavond?
Doe je wel je Teletubbie zwembandjes om want straks verdrink je, dat zou zonde zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:18 schreef Meteropnemer het volgende:
Nadat ik gisteren hier werd vernederd door aant het gas te moeten gaan lurken(Titatoverheks) en nu weer vernederd word door me als een kind van papa Gert te moeten gaan gedragen, moet ik even bijkomen in de jacuzzi. tot ziens
Gaat opaatje zwemmen dan ??quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Doe je wel je Teletubbie zwembandjes om want straks verdrink je, dat zou zonde zijn
dank je Laysa echte liefde kent geen grenzen ik hou ook van jouquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Behalve dom ben je ook nog eens scheel
och,...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Doe je wel je Teletubbie zwembandjes om want straks verdrink je, dat zou zonde zijn
Nou 2-1 dus denk toch dat het Zilver wordt, kunnen ze niet met die stick pootje haken bij een paar duitsersquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]
och,...![]()
Spannend wel het mannen-hockey, Oop ziet er ook wat gespannen uit!
It ain't over till the fat "Mummie" singsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou 2-1 dus denk toch dat het Zilver wordt, kunnen ze niet met die stick pootje haken bij een paar duitsers
ze hebben me gehoord toch zag je net hahaha die Timo kreeg een bal tegen zijn scheenbeen aan, nou schakel al die Duitsers langzaam aan maar uit zal ik zo zeggenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
It ain't over till the fat "Mummie" sings![]()
Maar het blijven Nazi's Duitsers, zal ook oop zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |