Ja erg belangrijk, zal oop ook vindenquote:
Vind je helemaal geen vrolijke nootquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:29 schreef devrolijkenoot het volgende:
Wat vind hij belangrijk ? Zie dat steeds met de eerste post staan fipo is dat raar dan ?
Quote je altijd ,zo onbenullig op een normale post Poezewoes .
Of is het om het topic snel te vullen ,doe eens een zinnige bijdragen ,daar zou oop pas blij mee zijn.
Tja ik vind je in dit opaatje topic geen sterke poster ,meer iemand die veel commentaar op een poster geeft maar er zelf niet veel van bakt ,zo gaat het hem niet worden hoor in dit topic over opaatje.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vind je helemaal geen vrolijke noot
Wat is daar stigmatiserend aan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:32 schreef 5thencounter het volgende:
Liefdeskoppel scoort goud!! Geweldig mooie stigmatiserende kop in De Krant weer....![]()
[ afbeelding ]
Ach gossie een bekendequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:35 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
Tja ik vind je in dit opaatje topic geen sterke poster ,meer iemand die veel commentaar op een poster geeft maar er zelf niet veel van bakt ,zo gaat het hem niet worden hoor in dit topic over opaatje.
Kom probeer het eens je kan het vast wel.
?// Kennen wij elkaar dan ,leuk maar waarvan buiten dit opa topic dan.quote:
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:46 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
?// Kennen wij elkaar dan ,leuk maar waarvan buiten dit opa topic dan.
En weer zo een korte zin ,vertel eens wat over opaatje of zo ,dit hakken schiet toch niet op.
Smeuigen verhalen zitten we hier op te wachten ,zie alleen maar een beetje losse woordjes .
Kom doe je best je kunt het doe het voor opaatje.
hebben wij elkaar ontmoet bij de muziekvereniging soms ,en was jij de valse noot .quote:
Wordt je nu boos, nee tochquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:51 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
hebben wij elkaar ontmoet bij de muziekvereniging soms ,en was jij de valse noot .
Wel in de maat blijven he.
En dan komt het wel goed ,ook het posten over opaatje komt dan helemaal pico in orde.
Nou wel teruste neem nog een glaasje melk voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:55 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
Nee hoormaar laten we het maar bij opaatje houden ,afgesproken ??
Ik doe een Bavariatje ,net als opaatje een heineken neemt ,als je het niet erg vind.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou wel teruste neem nog een glaasje melk voor het slapen gaan![]()
Je moest es weten wat die allemaal kunnenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lesbiennes.. dat die ook nog wat kunnen behalve lebberen...
Ik heb 't gezien.. uitgeput kijken is al een ding...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je moest es weten wat die allemaal kunnen
Ja lach jij maar, maar Oop had wél mooi de toezicht op de contrôle van monteur van eindmontage van de lenzen van de nachtkijkers van de camera's van de F-weetikveels die vlogen in Irak!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |