Ja da's waar maar ew eng D: en nee niet de puppy'squote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Bel gewoondaar zitten die mensen voor is helemaal niet gek en horen ze je stem en weinig durven te bellen op jouw leeftijd dus heb je grotere kans op de baan
schrijf dingetjes op die je wilt zeggen dat maakt het makkelijker en als je niet belt ga ik de straat op om puppy's te doden
Is wel engquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja da's waar maar ew eng D: en nee niet de puppy's
nee gewoon thuis autistisch fokkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Yo g, vanavond halve liters wegtikken en mensen van roltrap duwen op jaarbeursplein ?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:22 schreef Beach het volgende:
[..]
nee gewoon thuis autistisch fokken
Hallo hier de centrale keuken, waarom bel jij wij vinden je raar :SSSquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:31 schreef Snowbells het volgende:
Hallo met snowbells kunt u mij misschien doorverbinden met de centrale keuken????
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Hallo hier de centrale keuken, waarom bel jij wij vinden je raar :SSS
En dan word ik doorverbonden, en dan? Zo van 'ik had gehoord dat er nog plek was' of 'ik had gehoord dat jullie nog mensen zochten voor werk'quote:
Jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En dan word ik doorverbonden, en dan? Zo van 'ik had gehoord dat er nog plek was' of 'ik had gehoord dat jullie nog mensen zochten voor werk'
Damn
Dan krijg ik een ziekenhuisverbod.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:43 schreef Plastic_zak het volgende:
Als je zegt dat je een diepe keel hebt komt alles goed.
bebe gewoon doemquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En dan word ik doorverbonden, en dan? Zo van 'ik had gehoord dat er nog plek was' of 'ik had gehoord dat jullie nog mensen zochten voor werk'
Damn
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:43 schreef Plastic_zak het volgende:
Als je zegt dat je een diepe keel hebt komt alles goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |