SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Ik begreep juist dat jij ging opscheppen in het ziekenhuis??? Je haat op wat je zelf gaat worden?quote:
denken dat ik van sociale dingen weetquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik begreep juist dat jij ging opscheppen in het ziekenhuis??? Je haat op wat je zelf gaat worden?
nee en neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:08 schreef Beach het volgende:
Terechte TT
overigens Lowlands, door de modder rollen en luisteren naar schijtbands
dat soort mensenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:10 schreef Snowbells het volgende:
Ja zo'n kerel helemaal 'ja en over een jaar verdien ik zooooo veeel, ja mijn ouders kopen gewoon een 3d tv voor me en ook allemaal games ik heb het ZO GOED ik ben 16 en heb geen werk en me ouders betalen alles oh wat ben ik gelukkig![]()
'
NEE
HOU JE KOP
groeten terugquote:
wat ben je voor onzekere trien als je je daar druk om maaktquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:10 schreef Snowbells het volgende:
Ja zo'n kerel helemaal 'ja en over een jaar verdien ik zooooo veeel, ja mijn ouders kopen gewoon een 3d tv voor me en ook allemaal games ik heb het ZO GOED ik ben 16 en heb geen werk en me ouders betalen alles oh wat ben ik gelukkig![]()
'
NEE
HOU JE KOP
En telkens als ik zeg 'heuj heb nieuwe kleren' heeft hij weer iets van 'oja ik heb laatst nog echt ZOVEEL gekregen van pappiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat soort mensen![]()
zelf geen fuck kunnen en alles maar van mammie en pappie krijgen
Onzeker? Nee. Het is gewoon irritant als je geen normaal gesprek kan voeren zonder dat iemand weer over zijn spullen moet praten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:13 schreef leeell het volgende:
[..]
wat ben je voor onzekere trien als je je daar druk om maakt
dan zeg je het tegen hem/haar ipv hier te klagen erover, autistquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Onzeker? Nee. Het is gewoon irritant als je geen normaal gesprek kan voeren zonder dat iemand weer over zijn spullen moet praten.
Precies, gewoon met een geleend boek van de bibliotheek je nestelen op de 25 jaar oude zetel vol met koffievlekkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:13 schreef leeell het volgende:
[..]
wat ben je voor onzekere trien als je je daar druk om maakt
Laat me.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:14 schreef leeell het volgende:
[..]
dan zeg je het tegen hem/haar ipv hier te klagen erover, autist
niet overal over klagenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:14 schreef leeell het volgende:
[..]
dan zeg je het tegen hem/haar ipv hier te klagen erover, autist
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies, gewoon met een geleend boek van de bibliotheek je nestelen op de 25 jaar oude zetel vol met koffievlekken
Nederlandquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
niet overal over klagennep nederlander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |