Nog niet gedaan, wil eerst weten of ik er uberhaupt recht op zou hebben..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
En wat zegt KPN als je ze belt en hierom vraagt?
Hij kan niet bellen, zijn kabel is stukquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
En wat zegt KPN als je ze belt en hierom vraagt?
Hij kan wel op internet, dus TS liegt tegen ons.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hij kan niet bellen, zijn kabel is stuk
Wifi van buren geript.. maar is ubersloom.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hij kan wel op internet, dus TS liegt tegen ons.
Tja, heb ik ook gezegd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:18 schreef Snoepje5 het volgende:
Lijkt mij wel ja. Wat nou als je thuis een bedrijf runt? Kan een hoop schade opleveren voor je bedrijf.
Erg vreemd dat zoiets tegenwoordig nog zo lang duurt!
Daarmee kun je ook TV kijken en bellen / gebeld worden?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:21 schreef Snoepje5 het volgende:
Vraag om een gratis dongel voor de dagen dat je internet niet werkt?
Lijkt me een redelijke compensatie. ?
Oh oeps, had alleen aan het internet gedacht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:31 schreef r_one het volgende:
[..]
Daarmee kun je ook TV kijken en bellen / gebeld worden?
In principe zat websites sie programma's streamen en met skype kan je ook telefoongesprekken ontvangen als het moet, maar hij zal z'n mobiel toch wel ter beschikking hebben?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:31 schreef r_one het volgende:
[..]
Daarmee kun je ook TV kijken en bellen / gebeld worden?
Je kunt een zakelijk abonnement nemen met andere voorwaarden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:18 schreef Snoepje5 het volgende:
Lijkt mij wel ja. Wat nou als je thuis een bedrijf runt? Kan een hoop schade opleveren voor je bedrijf.
Erg vreemd dat zoiets tegenwoordig nog zo lang duurt!
Onzin, de meeste (als het al niet alle) ISP's hebben een clausule er in staan dat je na een X aantal dagen recht hebt op restitutie. Enige wat TS kan vergeten is een schadeclaim, dat "recht" wordt je ontnomen bij het tekenen van een particulier contract.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef dr.Bellows het volgende:
Je zou restitutie kunnen krijgen voor de dagen dat je geen internet hebt, maar waarschijnlijk staat er in je contract (particulier!) dat je hier geen recht op hebt oid. Dat is anders bij een zakelijk abonnement.
Je wilt streaming video en skype toch geen serieus alternatief noemen voor 50-kanaals kabel FttH-tv en een vaste lijn (eigen nummer enzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 07:42 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
In principe zat websites sie programma's streamen en met skype kan je ook telefoongesprekken ontvangen als het moet, maar hij zal z'n mobiel toch wel ter beschikking hebben?
Gaat om rond de 20/25 euro in totaal...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:32 schreef dude1960 het volgende:
Denk het niet, want storing is vaak een geval van overmacht. Maar wil je nu al deze shit ondernemen om een tientje terug te krijgen?
ik kan via mijn provider gewoon live tv kijken op de ipad, met zeer fatsoenlijk beeld zelfs, dat het geen 1080p is doet daar niets aan af.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:11 schreef r_one het volgende:
[..]
Je wilt streaming video en skype toch geen serieus alternatief noemen voor 50-kanaals kabel FttH-tv en een vaste lijn (eigen nummer enzo)?
Ik ook. Toch is het geen vergelijk met mijn DVB-ontvanger en -recorder.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:51 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
ik kan via mijn provider gewoon live tv kijken op de ipad, met zeer fatsoenlijk beeld zelfs, dat het geen 1080p is doet daar niets aan af.
Kan ik mijn bestaande vaste nummer ook doorschakelen naar Skype? Dat is immers het nummer waarop mensen mij weten te bereiken.quote:En ja via skype kan je een vast nummer nemen waar mensen jou op kunnen bellen.
Leuke is dat ze dat particulier juist niet kunnen wegschrijven in de voorwaardequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef dr.Bellows het volgende:
Je zou restitutie kunnen krijgen voor de dagen dat je geen internet hebt, maar waarschijnlijk staat er in je contract (particulier!) dat je hier geen recht op hebt oid. Dat is anders bij een zakelijk abonnement.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |