Je weet dat dat vaak de betaal o6 nummers zijn? Die dames zitten er nl ontzettend veel op datingsites. Leggen contact en vragen vervolgens of je ze wil sms en en dan ga je flink betalen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
Krijg net een berichtje op relatieklik van een leuke dame met een 06 nummer en of ik even contact met haar op wil nemen om iets af te spreken.
't moet niet gekker worden, straks val ik nog in de smaak bij dames
Hmm nee dat wist ik niet. Maargoed dat ik maar 1 sms heb gestuurd danquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:52 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je weet dat dat vaak de betaal o6 nummers zijn? Die dames zitten er nl ontzettend veel op datingsites. Leggen contact en vragen vervolgens of je ze wil sms en en dan ga je flink betalen.
Nope, heb haar niet meer gevonden op het station en geen telefoonnummer op zak. Les geleerd voor de volgende keer, altijd telefoonnummers uitwisselen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:51 schreef Black_Rainbow het volgende:
Dat is zuur, en geen telefoonnummer op zak?
Of is de date gewoon nog wel door gegaan?
Had ik bij mijn date ook niet, en ze had ook geen internetmogelijkheden op dr telefoon voor een emailtje ofzo, dus gelukkig was alles goed gegaan. Inmiddels heb ik wel dr 06quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:55 schreef Onhandigeharrie het volgende:
[..]
Nope, heb haar niet meer gevonden op het station en geen telefoonnummer op zak. Les geleerd voor de volgende keer, altijd telefoonnummers uitwisselen.
Hihihihi je heet niet voor niets onhandigeharrie dus hihiiquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:55 schreef Onhandigeharrie het volgende:
[..]
Nope, heb haar niet meer gevonden op het station en geen telefoonnummer op zak. Les geleerd voor de volgende keer, altijd telefoonnummers uitwisselen.
Het is geen "romantisch" liedje, nee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:34 schreef Dizorn het volgende:
Natuurlijk geheel ontopic, maar ik zou echt niet in 't bijzonder op Closer willen neuken. Is dat puur om die twee zinnetjes dat mensen dat een fijn liedje vinden?
Lullig zeg, kan toch gebeuren? Wel balen dat je geen nummers hebt uitgewisseld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:48 schreef Onhandigeharrie het volgende:
Lekker dan. Weekje geleden date gepland, maar doordat iemand levensmoe was en voor de trein sprong waar ik in zat was ik meer dan een uur te laat. En nu negeert ze meZegt ook weer genoeg.
Christus, ben jij aan het trollen of echt met afstand de domste user van het jaar?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm nee dat wist ik niet. Maargoed dat ik maar 1 sms heb gestuurd dan
Ik denk het laatstequote:Op zondag 12 augustus 2012 19:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Christus, ben jij aan het trollen of echt met afstand de domste user van het jaar?
Hoeveel smsjes heb je inmiddels al gehad á 1 euro 30 per bericht?quote:
Geen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoeveel smsjes heb je inmiddels al gehad á 1 euro 30 per bericht?
S'avonds schuiven de bijverdienende huisvrouwen ook pas vaak aan. Ik zou toch dat nummer maar eens checken en kijken of ik ergens ''stop'' naar toe kan versturen als ik jou was.quote:
Ik heb net gegoogled maar ik kan nergens het nummer vinden. Ook niet icm met nickname ofzoquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
S'avonds schuiven de bijverdienende huisvrouwen ook pas vaak aan. Ik zou toch dat nummer maar eens checken en kijken of ik ergens ''stop'' naar toe kan versturen als ik jou was.
Nee, omdat de nicknames en de nummers variabel zijn. Copy/paste mij dat bericht eens.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb net gegoogled maar ik kan nergens het nummer vinden. Ook niet icm met nickname ofzo
Je hebt PM.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, omdat de nicknames en de nummers variabel zijn. Copy/paste mij dat bericht eens.
Jammer, maar hoe ging het precies dan? (gedetailleerd verslag!)quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:33 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Mijn date was wel oke, al denk ik niet dat er verder meer in zit. Meh.
Gezien. Ben even wat aan het checken voor je.quote:
Thanksquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gezien. Ben even wat aan het checken voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |