Seizoen twee vond ik zelf ook erg goed.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:40 schreef eefje801 het volgende:
Mijn leukste eerste date was lekker eten en daarna salsa dansen met een zeer goede danser
Oh en the Walking Dead, het begon zo goed..ik volg het niet meer, is het nog wat? (OT I know)
Ik vond die vrouwen allemaal zo irritant, zijn ze al opgegeten?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:40 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Seizoen twee vond ik zelf ook erg goed.
ik lul met jou de hele avond vol zonder 1 druppel drankquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn leukste date was gewoon dronken worden in een kroeg. Met de juiste persoon hoeft het allemaal niet ingewikkeld imo. Dan lul je gewoon de hele avond vol.
Maar... drank...quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik lul met jou de hele avond vol zonder 1 druppel drank
Dat ga ik niet verklappen natuurlijk ;-)quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vond die vrouwen allemaal zo irritant, zijn ze al opgegeten?
Da's ook wel weer zo, al is een activiteit af en toe ook leuk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn leukste date was gewoon dronken worden in een kroeg. Met de juiste persoon hoeft het allemaal niet ingewikkeld imo. Dan lul je gewoon de hele avond vol.
ja tuurlijk doen we drank, maar ik geef maar aan dat ik het niet nodig heb om leuk te kunnen praten met jou!quote:
Oh ik heb het wel nodig om leuk te praten met jou hoor. Ben ik heel eerlijk inquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja tuurlijk doen we drank, maar ik geef maar aan dat ik het niet nodig heb om leuk te kunnen praten met jou!
binnen paar min ben jij op je gemakje en komt alles goed!quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh ik heb het wel nodig om leuk te praten met jou hoor. Ben ik heel eerlijk in
Nee, ga er ook niet voor zitten om dat te vragen maar dat gaat vanzelf wel eens in het gesprek. Of je vraagt elkaar hoe lang je vrijgezel bent. Ik heb het ook wel eens andersom hoor, ben nu een tijdje vrijgezel en daar krijg je ook wisselende reacties op.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:51 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ex-en is ook niet echt een onderwerp wat ik snel zou aansnijden hoor.
Je hoeft niet alles van te voren al te weten van de ander.
Gewoon lekker in het hier en nu leven.
"Zo'n leuke meid als jij!!"quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee, ga er ook niet voor zitten om dat te vragen maar dat gaat vanzelf wel eens in het gesprek. Of je vraagt elkaar hoe lang je vrijgezel bent. Ik heb het ook wel eens andersom hoor, ben nu een tijdje vrijgezel en daar krijg je ook wisselende reacties op.
Probleem is cupido schiet altijd mis bij mijquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha ha..juist! Zooooo afgezaagdIk zeg dan meestal maar: Ja, ik snap het zelf ook niet!
quote:
quote:
Dat is de gecensureerde versie!quote:
Het is zondag GVD dan mag je niet aan onzedelijke dingen denken bovendien is het Ramadan dus een beetje respect voor de gelovige medemens.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is de gecensureerde versie!
Helaas wel ja :-(quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is de gecensureerde versie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |