Maar hij omschrijft zichzelf als Rinus...quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:45 schreef Silenus het volgende:
Nouja zevende hemel, hij had wel een date met Ramona van Zanger Rinus heb ik het idee.
Ziek of "ziek"?quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:54 schreef nelisr het volgende:
Zou vandaag eerste date hebben na drie weken smsen, is ze ziek
Ik geef haar de voordeel van de twijfel aangezien het geloofwaardig overkwam en ze nog steeds nonstop smst, moet wel zeggen dat ik haar heel leuk vind anders had ik er gelijk voor bedankt.quote:
haha! veel plezier!quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:33 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Aah zo zenuwachtig nu. Ik moet op z'n laatst over een uur weg. Heel mijn sexy body trilt van de zenuwen en alles, zo stom.
Fijn voor je man!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
3e date was gister bij mij leukHet vordert zo goed dat ik me waarschijnlijk vrij rap weer uit kan schrijven uit dit topic
Ex-en is ook niet echt een onderwerp wat ik snel zou aansnijden hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mwah, dat klopt (in mijn ervaring) niet helemaal hoor. Mensen gaan vaak vrij snel daten als egoboost (en waarom ook niet) dus het is op zich wel handig om dat helder te hebben. Of op een ander onderwerp overgaan als "de ex" aan bod komt, kan natuurlijk ook nog
Nee, dat heet fatsoen. Gefeliciteerd, je hebt het!quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind zo laat afzeggen altijd beledigendHallo, ik "reserveer" toch ook tijd voor jou, nu zit ik met een "gat" in mijn planning!
Is dat heel ouderwets?
Mee eens. Tenzij je met 40 graden koorts op bed ligt, of een dierbare is overleden, vind ik het eigenlijk not done dat je de dezelfde dag of een dag van te voren afzegt. Dan moet je wel heel leuk zijn wil ik daarna nog met je daten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind zo laat afzeggen altijd beledigendHallo, ik "reserveer" toch ook tijd voor jou, nu zit ik met een "gat" in mijn planning!
Is dat heel ouderwets?
Mijn derde internetdate. We zouden gaan schaatsen, maar er was bij hem ingebroken die nacht. Hij heeft niet afgezegd, maar we zijn niet wezen schaatsen zodat hij zijn huis kon opruimen, zaken met de politie kon regelen. We zijn uit eten geweest en hebben een borrel gedronken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:10 schreef dyna18 het volgende:
Zondagmiddagvraag.
Wat is de leukste date die je gehad hebt?
Wat zijn jullie toen wezen doen, hoe verliep die en wat maakte de date zo leuk?
Een Walking Dead marathon, met veel drank en seks.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:10 schreef dyna18 het volgende:
Zondagmiddagvraag.
Wat is de leukste date die je gehad hebt?
Wat zijn jullie toen wezen doen, hoe verliep die en wat maakte de date zo leuk?
My favorite combination 'horror' and seks.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Een Walking Dead marathon, met veel drank en seks.
Marathon doen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
My favorite combination 'horror' and seks.
Dat treft. Ik ben hem aan het herzien vanaf seizoen 1, aangezien ik nogal wat...gemist heb vanwege activiteiten tussendoor bij de eerste kijkbeurt zou je kunnen zeggen. Je stapt dus net op tijd in.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:29 schreef Sekhmet het volgende:
[..]Ik heb de serie nog steeds niet gezien
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat treft. Ik ben hem aan het herzien vanaf seizoen 1, aangezien ik nogal wat...gemist heb vanwege activiteiten tussen door zou je kunnen zeggen. Je stapt dus net op tijd in.
Klopt.quote:
Ja en nee. Het is jammer natuurlijk maar afspraak van volgende week staat nog en deze was spontaan gisteren gemaakt. Een gat in mijn planning kan ik wel vrij snel om buigen naar: tijd voor iets anders leuks! of gewoon lekker lummelen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is dat heel ouderwets?
Waar kan je lekker eten op het plein? Bij cloos? Ik eet nooit op het plein. Ben wel benieuwd!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:10 schreef SilentChaos het volgende:
Ook_gek: Ben met haar uit eten geweest op het Plein en daarna hebben we een drankje gedaan in de Zwarte Ruiter (waar het vorige week allemaal is begonnen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |