Goedzo, veel plezier! Is het je eerste internetdate? Teveel verwachtingen kan inderdaad killing zijn, gewoon rustig aan en niet te druk maken. Probeer er vooral al een beetje lol in te hebbenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:14 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Mijn date van morgen gaat voor zover ik weet ook door. Begin redelijk zenuwachtig te worden maar ik probeer zoveel mogelijk een soort van 'we zien het vanzelf wel' houding aan te houden, omdat ik mezelf anders gek ga lopen maken.
Het ergste dat kan gebeuren is dat het helemaal niks is en dat we allebei snel weer naar huis gaan.
Yep, eerste keer. Dank je.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Goedzo, veel plezier! Is het je eerste internetdate? Teveel verwachtingen kan inderdaad killing zijn, gewoon rustig aan en niet te druk maken. Probeer er vooral al een beetje lol in te hebben
Awww..Georgequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:33 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Yep, eerste keer. Dank je.
Het kan nooit erger zijn dan dit:
Hoe kun je dat nou NIET weten voor je gaat afspreken?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:53 schreef Catch_me het volgende:
Date achter de rug... mixed feelings. Hebben bij haar thuis wat gedronken en zijn daarna naar de stad gereden om te lunchen. Vond het wel gezellig maar meer dan praten over koetjes en kalfjes is er niet gebeurd. Vind zelf dat ik er voor bijna 2 uur rijden wel wat meer uit had kunnen halen achteraf.
Toen ze vertelde dat het sinds 1,5 maand uit is met haar ex (relatie van 4,5 jaar) trok ik me misschien onbewust ook wel een stukje terug omdat ik dat dan wel vrij snel vind.
Misschien toch maar aanmelden in het topic: Friendzone, saaie lul?
Het is ook wel eens prettig om er zonder al te veel voorkennis te gaan daten. Het moet op zich wel genoeg zijn als je weet dat ze vrij is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou NIET weten voor je gaat afspreken?
Precies, als ze er niet klaar voor zou zijn dan had ze ook niet afgesproken lijkt me.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is ook wel eens prettig om er zonder al te veel voorkennis te gaan daten. Het moet op zich wel genoeg zijn als je weet dat ze vrij is.
Mwah, dat klopt (in mijn ervaring) niet helemaal hoor. Mensen gaan vaak vrij snel daten als egoboost (en waarom ook niet) dus het is op zich wel handig om dat helder te hebben. Of op een ander onderwerp overgaan als "de ex" aan bod komt, kan natuurlijk ook nogquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies, als ze er niet klaar voor zou zijn dan had ze ook niet afgesproken lijkt me.
Hmm, zit wel iets in jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mwah, dat klopt (in mijn ervaring) niet helemaal hoor. Mensen gaan vaak vrij snel daten als egoboost (en waarom ook niet) dus het is op zich wel handig om dat helder te hebben. Of op een ander onderwerp overgaan als "de ex" aan bod komt, kan natuurlijk ook nog
Hij heeft wel dezelfde naam.. gelukkig ben in niet klein en kalend dus er is nog hoop.quote:
hou op over strandquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:33 schreef eefje801 het volgende:
Morgen al een date met V., wordt strandweer heb ik gehoord
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:33 schreef eefje801 het volgende:
Gogo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:33 schreef eefje801 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
hou op over strandben net terug van Scheveningen en heb werkelijk niets gezien van het vuurwerk
quote:
Thanks!quote:
Moet lukken met meer dan 3 mannen per vrouw zaterdagquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:34 schreef Perzephone het volgende:
Pff alweer lang geleden.. Nieuw paar hakjes gescoord dus het is wel weer eens tijd om een date te hosselen![]()
Hebben we al een beetje zin in de meet?
hakjes bij zo'n mooie meid... die date komt zeker wetenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:34 schreef Perzephone het volgende:
Pff alweer lang geleden.. Nieuw paar hakjes gescoord dus het is wel weer eens tijd om een date te hosselen![]()
Hebben we al een beetje zin in de meet?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Moet lukken met meer dan 3 mannen per vrouw zaterdag
Zulk slecht weer is het nu toch niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
hou op over strandben net terug van Scheveningen en heb werkelijk niets gezien van het vuurwerk
Dat schiet voor de mannen dus niet op.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Moet lukken met meer dan 3 mannen per vrouw zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |