quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:58 schreef Dizorn het volgende:
Aangezien ik m'n "Even Jesus hates Creed" pic niet wil posten hier:Who cares about Jesus anyway?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah.quote:
Soundgarden.quote:
Zo is dat maar net.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Soundgarden.
Wat is met al die bandhaat/afgunst? Goede muziek is goede muziek.
Pearl Jam.quote:
Die andere, die vond ik juist in het contact vooraf al superleuk en bij de date ook, maar zij voelde dat niet zo. Ze zei na afloop wel dat we nog konden afspreken als ik in de buurt was, maar dat leek me (en mensen met wie ik het erover had) meer een opmerking uit beleefdheid. Maar we hebben eigenlijk altijd veel contact gehouden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja, gaat zeker een kant uit en wie weet de goede
Okee dan, wat leuk! Was dit nou de dame waarmee jij het in eerste instantie niet direct zag zitten? Of die andere?
Ja, want die zaken hebben ook helemaal niets van doen met het in stand houden van een succesvolle relatie?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:27 schreef cassettebandje het volgende:
Ik dacht dat dit topic over daten ging ipv buttplugs en muziek
Essentieelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, want die zaken hebben ook helemaal niets van doen met het in stand houden van een succesvolle relatie?
Dus je hebt geneukt? Wil je dat zeggen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:45 schreef Vinniiee het volgende:
Wat een date hier al niet teweeg kan brengen
Zat net een spin bij mijn hoofdeind, die moest ik doodmaken anders kan ik niet slapenPak ik een schoen, is hij pleitte
![]()
Geen spinnenheld hier, moet ik de vrouwtjes toch mee teleurstellen
Euh, nee dat zeg ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dus je hebt geneukt? Wil je dat zeggen?
Succesquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:48 schreef richard_prf het volgende:
Ik durf morgen niet meer, ik kan niet slapen. Dit gaat falen. Net voor het laatst gebeld en het gaat door :/
Godverdomme... ik denk dat ze haar trein laat voorbij rijden als ze me ziet staan.
Of ze brengt een half uurtje door uit pure beleefdheid en denkt dan"zonde van mijn tijd"
En er is ook nog eens zon morgen zodat al mijn imperfecties helemaal zichtbaar zijn :/ Ik heb geen mooi symmetrisch gezicht
Niet miepen, 99,5% van de mensheid heeft geen symmetrisch gezicht. Veel plezier morgen!quote:Ik heb geen mooi symmetrisch gezicht
Weet je , Richard. Je ZOU een Darth Vader masker kunnen dragen bedenk ik me net. Zou ook mooi passen in de bad-guy opzet, niet? En dan op het moment dat ze haar muil open dreigt te trekken alleen maar wijzen en je vingertje zwaaien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:48 schreef richard_prf het volgende:
Ik durf morgen niet meer, ik kan niet slapen. Dit gaat falen. Net voor het laatst gebeld en het gaat door :/
Godverdomme... ik denk dat ze haar trein laat voorbij rijden als ze me ziet staan.
Of ze brengt een half uurtje door uit pure beleefdheid en denkt dan"zonde van mijn tijd"
En er is ook nog eens zon morgen zodat al mijn imperfecties helemaal zichtbaar zijn :/ Ik heb geen mooi symmetrisch gezicht
Ik heb geen symmetrisch ogend gezicht. Zo beter?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:52 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Niet miepen, 99,5% van de mensheid heeft geen symmetrisch gezicht. Veel plezier morgen!
Ze weet inmiddels al dat ik lief ben.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Weet je , Richard. Je ZOU een Darth Vader masker kunnen dragen bedenk ik me net. Zou ook mooi passen in de bad-guy opzet, niet? En dan op het moment dat ze haar muil open dreigt te trekken alleen maar wijzen en je vingertje zwaaien.
Zou dat niet helpen?
Wat je denkt dat je bent he... straal je ook uit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:56 schreef richard_prf het volgende:
Ik denk dat ik haar niet durf aan te kijken... niet omdat ik verlegen ben... maar omdat ze naar mijn kop moet kijken wat mij geen pretje lijkt...
Ze zei dat ze het meest naar de ogen kijkt... vooral of die stralen of zo. zoiets ja. Ik probeer wel mijn beste glimlach op te zetten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat je denkt dat je bent he... straal je ook uit.
Ik ook niet, ik heb een afwijking aan mijn rechteroog en een bril die steeds schuinzit omdat er aan de rechterkant een zwaarder glas aan zit. Verder ben ik niet enorm blij met mijn gebit (paar tanden mochten wat rechter) en groeit mijn hoofdhaar links harder dan rechts, waardoor ik elke drie maanden naar de kapper moet, anders ziet het er niet uit. En guess what: ik maak me er niet druk over. Zou jij ook moeten doen. Zij is ongetwijfeld ook niet perfect en dat maakt jou toch ook niet uit?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb geen symmetrisch ogend gezicht. Zo beter?
Dankjequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:02 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb een afwijking aan mijn rechteroog en een bril die steeds schuinzit omdat er aan de rechterkant een zwaarder glas aan zit. Verder ben ik niet enorm blij met mijn gebit (paar tanden mochten wat rechter) en groeit mijn hoofdhaar links harder dan rechts, waardoor ik elke drie maanden naar de kapper moet, anders ziet het er niet uit. En guess what: ik maak me er niet druk over. Zou jij ook moeten doen. Zij is ongetwijfeld ook niet perfect en dat maakt jou toch ook niet uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |