abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115403643
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 22:58 schreef Dizorn het volgende:
Aangezien ik m'n "Even Jesus hates Creed" pic niet wil posten hier:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who cares about Jesus anyway? :P

pi_115404146
quote:
Soundgarden. O+

Wat is met al die bandhaat/afgunst? Goede muziek is goede muziek.

pi_115404273
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_115404500
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 23:08 schreef Techno het volgende:

[..]

Soundgarden. O+

Wat is met al die bandhaat/afgunst? Goede muziek is goede muziek.

Zo is dat maar net.

It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_115406830
Gezellig, al die muziek ^O^
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_115407430
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 23:51 schreef minthy het volgende:
Gezellig, al die muziek ^O^
Muziekliefhebbers. O+
pi_115407455
Drank en muziek *O*
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_115408998
Ik dacht dat dit topic over daten ging ipv buttplugs en muziek (alhoewel ik vind Nine Inch Nails en oude Soundgarden ook _O_ vind). :P

Nog even reageren op een bericht uit het vorige topic...

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:13 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ja, gaat zeker een kant uit en wie weet de goede :)

Okee dan, wat leuk! Was dit nou de dame waarmee jij het in eerste instantie niet direct zag zitten? Of die andere?
Die andere, die vond ik juist in het contact vooraf al superleuk en bij de date ook, maar zij voelde dat niet zo. Ze zei na afloop wel dat we nog konden afspreken als ik in de buurt was, maar dat leek me (en mensen met wie ik het erover had) meer een opmerking uit beleefdheid. Maar we hebben eigenlijk altijd veel contact gehouden.
De date is ik niet direct zag zitten, daar heb ik het contact mee verbroken...
"a cracked smile and a silent shout"
pi_115409315
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:27 schreef cassettebandje het volgende:
Ik dacht dat dit topic over daten ging ipv buttplugs en muziek
Ja, want die zaken hebben ook helemaal niets van doen met het in stand houden van een succesvolle relatie? :o
pi_115409401
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:33 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja, want die zaken hebben ook helemaal niets van doen met het in stand houden van een succesvolle relatie? :o
Essentieel :D
pi_115409501
Nou, ik moet zeggen dat mijn date me elke dag een romantisch liedje stuurt en ik haar...

Over sex (en buttplugs) hebben we het nog niet gehad. :+
pi_115409898
Wat een date hier al niet teweeg kan brengen _O-

Zat net een spin bij mijn hoofdeind, die moest ik doodmaken anders kan ik niet slapen ;( Pak ik een schoen, is hij pleitte :o :'( Geen spinnenheld hier, moet ik de vrouwtjes toch mee teleurstellen :P
pi_115409965
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:45 schreef Vinniiee het volgende:
Wat een date hier al niet teweeg kan brengen _O-

Zat net een spin bij mijn hoofdeind, die moest ik doodmaken anders kan ik niet slapen ;( Pak ik een schoen, is hij pleitte :o :'( Geen spinnenheld hier, moet ik de vrouwtjes toch mee teleurstellen :P
Dus je hebt geneukt? Wil je dat zeggen?
pi_115409994
Ik durf morgen niet meer, ik kan niet slapen. Dit gaat falen. Net voor het laatst gebeld en het gaat door :/
Godverdomme... ik denk dat ze haar trein laat voorbij rijden als ze me ziet staan.
Of ze brengt een half uurtje door uit pure beleefdheid en denkt dan"zonde van mijn tijd"

En er is ook nog eens zon morgen zodat al mijn imperfecties helemaal zichtbaar zijn :/ Ik heb geen mooi symmetrisch gezicht :(
pi_115410077
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:47 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dus je hebt geneukt? Wil je dat zeggen?
Euh, nee dat zeg ik helemaal niet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:48 schreef richard_prf het volgende:
Ik durf morgen niet meer, ik kan niet slapen. Dit gaat falen. Net voor het laatst gebeld en het gaat door :/
Godverdomme... ik denk dat ze haar trein laat voorbij rijden als ze me ziet staan.
Of ze brengt een half uurtje door uit pure beleefdheid en denkt dan"zonde van mijn tijd"

En er is ook nog eens zon morgen zodat al mijn imperfecties helemaal zichtbaar zijn :/ Ik heb geen mooi symmetrisch gezicht :(
Succes ^O^
pi_115410192
quote:
Ik heb geen mooi symmetrisch gezicht :(
Niet miepen, 99,5% van de mensheid heeft geen symmetrisch gezicht. Veel plezier morgen!
pi_115410194
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:48 schreef richard_prf het volgende:

Weet je , Richard. Je ZOU een Darth Vader masker kunnen dragen bedenk ik me net. Zou ook mooi passen in de bad-guy opzet, niet? En dan op het moment dat ze haar muil open dreigt te trekken alleen maar wijzen en je vingertje zwaaien.

Zou dat niet helpen?
pi_115410302
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:52 schreef cassettebandje het volgende:

[..]

Niet miepen, 99,5% van de mensheid heeft geen symmetrisch gezicht. Veel plezier morgen!
Ik heb geen symmetrisch ogend gezicht. Zo beter?
pi_115410370
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:52 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Weet je , Richard. Je ZOU een Darth Vader masker kunnen dragen bedenk ik me net. Zou ook mooi passen in de bad-guy opzet, niet? En dan op het moment dat ze haar muil open dreigt te trekken alleen maar wijzen en je vingertje zwaaien.

Zou dat niet helpen?
Ze weet inmiddels al dat ik lief ben.

Ik denk dat ik haar niet durf aan te kijken... niet omdat ik verlegen ben... maar omdat ze naar mijn kop moet kijken wat mij geen pretje lijkt...
pi_115410406
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:56 schreef richard_prf het volgende:
Ik denk dat ik haar niet durf aan te kijken... niet omdat ik verlegen ben... maar omdat ze naar mijn kop moet kijken wat mij geen pretje lijkt...
Wat je denkt dat je bent he... straal je ook uit.
pi_115410486
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:57 schreef Techno het volgende:

[..]

Wat je denkt dat je bent he... straal je ook uit.
Ze zei dat ze het meest naar de ogen kijkt... vooral of die stralen of zo. zoiets ja. Ik probeer wel mijn beste glimlach op te zetten.
Maar het gaat falen dat staat al vast.
pi_115410568
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:55 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb geen symmetrisch ogend gezicht. Zo beter?
Ik ook niet, ik heb een afwijking aan mijn rechteroog en een bril die steeds schuinzit omdat er aan de rechterkant een zwaarder glas aan zit. Verder ben ik niet enorm blij met mijn gebit (paar tanden mochten wat rechter) en groeit mijn hoofdhaar links harder dan rechts, waardoor ik elke drie maanden naar de kapper moet, anders ziet het er niet uit. En guess what: ik maak me er niet druk over. Zou jij ook moeten doen. Zij is ongetwijfeld ook niet perfect en dat maakt jou toch ook niet uit?
pi_115410607
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 01:02 schreef cassettebandje het volgende:

[..]

Ik ook niet, ik heb een afwijking aan mijn rechteroog en een bril die steeds schuinzit omdat er aan de rechterkant een zwaarder glas aan zit. Verder ben ik niet enorm blij met mijn gebit (paar tanden mochten wat rechter) en groeit mijn hoofdhaar links harder dan rechts, waardoor ik elke drie maanden naar de kapper moet, anders ziet het er niet uit. En guess what: ik maak me er niet druk over. Zou jij ook moeten doen. Zij is ongetwijfeld ook niet perfect en dat maakt jou toch ook niet uit?
Dankje :D hier krijg ik wat meer moed van :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')