Je weet dat dat vaak de betaal o6 nummers zijn? Die dames zitten er nl ontzettend veel op datingsites. Leggen contact en vragen vervolgens of je ze wil sms en en dan ga je flink betalen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
Krijg net een berichtje op relatieklik van een leuke dame met een 06 nummer en of ik even contact met haar op wil nemen om iets af te spreken.
't moet niet gekker worden, straks val ik nog in de smaak bij dames
Hmm nee dat wist ik niet. Maargoed dat ik maar 1 sms heb gestuurd danquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:52 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je weet dat dat vaak de betaal o6 nummers zijn? Die dames zitten er nl ontzettend veel op datingsites. Leggen contact en vragen vervolgens of je ze wil sms en en dan ga je flink betalen.
Nope, heb haar niet meer gevonden op het station en geen telefoonnummer op zak. Les geleerd voor de volgende keer, altijd telefoonnummers uitwisselen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:51 schreef Black_Rainbow het volgende:
Dat is zuur, en geen telefoonnummer op zak?
Of is de date gewoon nog wel door gegaan?
Had ik bij mijn date ook niet, en ze had ook geen internetmogelijkheden op dr telefoon voor een emailtje ofzo, dus gelukkig was alles goed gegaan. Inmiddels heb ik wel dr 06quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:55 schreef Onhandigeharrie het volgende:
[..]
Nope, heb haar niet meer gevonden op het station en geen telefoonnummer op zak. Les geleerd voor de volgende keer, altijd telefoonnummers uitwisselen.
Hihihihi je heet niet voor niets onhandigeharrie dus hihiiquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:55 schreef Onhandigeharrie het volgende:
[..]
Nope, heb haar niet meer gevonden op het station en geen telefoonnummer op zak. Les geleerd voor de volgende keer, altijd telefoonnummers uitwisselen.
Het is geen "romantisch" liedje, nee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:34 schreef Dizorn het volgende:
Natuurlijk geheel ontopic, maar ik zou echt niet in 't bijzonder op Closer willen neuken. Is dat puur om die twee zinnetjes dat mensen dat een fijn liedje vinden?
Lullig zeg, kan toch gebeuren? Wel balen dat je geen nummers hebt uitgewisseld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:48 schreef Onhandigeharrie het volgende:
Lekker dan. Weekje geleden date gepland, maar doordat iemand levensmoe was en voor de trein sprong waar ik in zat was ik meer dan een uur te laat. En nu negeert ze meZegt ook weer genoeg.
Christus, ben jij aan het trollen of echt met afstand de domste user van het jaar?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm nee dat wist ik niet. Maargoed dat ik maar 1 sms heb gestuurd dan
Ik denk het laatstequote:Op zondag 12 augustus 2012 19:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Christus, ben jij aan het trollen of echt met afstand de domste user van het jaar?
Hoeveel smsjes heb je inmiddels al gehad á 1 euro 30 per bericht?quote:
Geen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoeveel smsjes heb je inmiddels al gehad á 1 euro 30 per bericht?
S'avonds schuiven de bijverdienende huisvrouwen ook pas vaak aan. Ik zou toch dat nummer maar eens checken en kijken of ik ergens ''stop'' naar toe kan versturen als ik jou was.quote:
Ik heb net gegoogled maar ik kan nergens het nummer vinden. Ook niet icm met nickname ofzoquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
S'avonds schuiven de bijverdienende huisvrouwen ook pas vaak aan. Ik zou toch dat nummer maar eens checken en kijken of ik ergens ''stop'' naar toe kan versturen als ik jou was.
Nee, omdat de nicknames en de nummers variabel zijn. Copy/paste mij dat bericht eens.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb net gegoogled maar ik kan nergens het nummer vinden. Ook niet icm met nickname ofzo
Je hebt PM.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, omdat de nicknames en de nummers variabel zijn. Copy/paste mij dat bericht eens.
Jammer, maar hoe ging het precies dan? (gedetailleerd verslag!)quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:33 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Mijn date was wel oke, al denk ik niet dat er verder meer in zit. Meh.
Gezien. Ben even wat aan het checken voor je.quote:
Thanksquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gezien. Ben even wat aan het checken voor je.
Een ex van mij deed dat soort ''werk'', klopt. Met een beetje geluk zit hij niet per sé aan een abonnement vast.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:53 schreef Dizorn het volgende:
Dat doe je toch niet via PM..
wij moeten wel mee kunnen genieten!
edit; HJ checkt even bij z'n exen
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:57 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Pas maar op dat hij jou date niet gaat hosselen...
Ergens intens sneu natuurlijk. Je gaat je afvragen hoe wanhopig zo iemand dan wel moet zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:15 schreef Sekhmet het volgende:
Triest hoe die mannen ook niet door hebben dat ze misbruikt worden zelfs als het direct voor hun neus staat...
De naïviteit van mensen is soms zorgwekkend.
Helemaal omdat het bij dat soort mannen vaak niet één keer maar tig keer gebeurd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ergens intens sneu natuurlijk. Je gaat je afvragen hoe wanhopig zo iemand dan wel moet zijn.
En waar je denkt met één persoon te maken te hebben voer je dus een gesprek met meerdere verschillende vrouwen. Dit is overigens wel de variant waar je nergens aan vastzit qua abo, maar ze zijn erbij gebaat om jou zoveel mogelijk te laten sturen natuurlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:18 schreef Moogwai10 het volgende:
@Hungry Joe
Kijk, goede info, lijkt me een goede wake-up call voor de naievelingen onder ons.
Trek het je niet persoonlijk aan. Het is niet of gelijk een relatie of de friendzone. Er zit nog een heel groot grijs gebied tussen. ook die waar je gewoon geen contact meer hebt. Jullie waren dus gewoon niet voor elkaar bestemd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:23 schreef Catch_me het volgende:
Van date 1 en 2 niks meer vernomen, niet eens de friendzone dus aka ik ben een saaie lul wss!
HJ zat naar worst te kijkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En waar je denkt met één persoon te maken te hebben voer je dus een gesprek met meerdere verschillende vrouwen. Dit is overigens wel de variant waar je nergens aan vastzit qua abo, maar ze zijn erbij gebaat om jou zoveel mogelijk te laten sturen natuurlijk.
Ik heb er eens bijgestaan toen ze dat deed. Wat voor figuren dat waren die er intrapten, met foto's en al. Nog nooit zoveel worst voorbij zien komen als toen. Leek wel een slagerij op zaterdagavond.
Er kwam een man voorbij tijdens zo'n geld-genereersessie bij die ex. Keurige heer, al wat ouder. Leraar op een school. Verschrikkelijk eenzaam. Bleef correct, niet seksueel getint. Miste zijn vrouw heel erg die het jaar daarvoor overleden was en zocht gewoon aanspraak.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:21 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Helemaal omdat het bij dat soort mannen vaak niet één keer maar tig keer gebeurd.
Een collega van me deed dat ook erbij, in de avonduren. Alleen had zij volgens mij geen flauw idee dat het zo sneaky in elkaar zat.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En waar je denkt met één persoon te maken te hebben voer je dus een gesprek met meerdere verschillende vrouwen. Dit is overigens wel de variant waar je nergens aan vastzit qua abo, maar ze zijn erbij gebaat om jou zoveel mogelijk te laten sturen natuurlijk.
Ik heb er eens bijgestaan toen ze dat deed. Wat voor figuren dat waren die er intrapten, met foto's en al. Nog nooit zoveel worst voorbij zien komen als toen. Leek wel een slagerij op zaterdagavond.
Je hebt zelf wel wat laten horen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:23 schreef Catch_me het volgende:
Van date 1 en 2 niks meer vernomen, niet eens de friendzone dus aka ik ben een saaie lul wss!
Alleen dat je het gezellig vond, of ook dat je het leuk zou vinden om nog eens af te spreken? (als dat het geval was)quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:01 schreef Catch_me het volgende:
Ja na de date gewoon een smsje dat ik het gezellig vond. Van beide ook terug dat ze het leuk vonden, maar dat zal dan wel beleefdheid zijn
Ja dat dus, of je smst morgen ofzo gewoon spontaan of ze die avond wat te doen heeft.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Alleen dat je het gezellig vond, of ook dat je het leuk zou vinden om nog eens af te spreken? (als dat het geval was)
Je kan in principe bij alle tenten daar eten natuurlijk, Millers, Plein 19, Luden etc...quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar kan je lekker eten op het plein? Bij cloos? Ik eet nooit op het plein. Ben wel benieuwd!
En de zwarte ruiter.... niet mijn tent. Dan liever de boterwaag an de overkant. Of die cocktail bar stukje verder op naast de zwarte ruiter
Klopt en de mensen zijn gewoon niet interessant.... Zit naar mijn idee vaak totaal geen verhaal achter, inhoudsloos zou je het bijna noemenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:02 schreef freshy98 het volgende:
Plein is echt TE studentikoos vind ik.
Te veel zien en gezien worden.
Ha ha inderdaad, ik wilde bijna over goede kroegen in Groningen beginnenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:34 schreef Dizorn het volgende:
Dit doet me bijna denken aan de randstad vs platteland discussie van een tijd geleden.
Want alles behalve randstad is plattelandquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:34 schreef Dizorn het volgende:
Dit doet me bijna denken aan de randstad vs platteland discussie van een tijd geleden.
Dat hoor je mij niet zeggen. Alleen het lekker bevooroordeeld praten over bepaalde types mensen hierquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Want alles behalve randstad is platteland
Het is ook meer het idee dat mensen niet "echt" overkomen. Dat heb je eigenlijk wel in alle subgroepen. Is eigenlijk ook alleen maar onzekerheid, vaak.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:40 schreef Perzephone het volgende:
Muah je hebt bij beide types wel wat kloterigs ertussen. Laatst bij zo'n groepje artistieke openminded mensen gezeten... Daaamn die waren toch een partij verschrikkelijk oppervlakkig.
Ik heb zowaar mijn eerste hosselkaartje (met nummer dus) van iemand gehad vandaag.. Terwijl ik al met een ander stond te praten heheDonderdag Woensdag een date, zin in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:10 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Oke oke, nu heb ik het dus echt verziekt. Ze maakte eerder vanavond een opmerking via watsapp "bovendien staat t voor de volgende keer netter als je je baard scheert :-) " waarop ik gereageerd heb met "bovendien staat t voor de volgende keer netter als jij je snor scheert :-) " wat zij dus niet grappig vond.
Wat is mis met baardhaar?
Tijd om weer Seinfeld te kijken. George Costanza begrijpt mij wel.Ha haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry.. maar ik vind je opmerking echt geniaal! Vooral jezelf blijven hoor.
ze heeft gewoon geen zelfspot
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:10 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Oke oke, nu heb ik het dus echt verziekt. Ze maakte eerder vanavond een opmerking via watsapp "bovendien staat t voor de volgende keer netter als je je baard scheert :-) " waarop ik gereageerd heb met "bovendien staat t voor de volgende keer netter als jij je snor scheert :-) " wat zij dus niet grappig vond.
Wat is mis met baardhaar?
Tijd om weer Seinfeld te kijken. George Costanza begrijpt mij wel.Niks mis met een ongeschoren kop van drie dagen. Geloof dat ze daarin ook tot de minderheid behoort trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Ik loop er regelmatig bij met een baard van 3 dagen en eigenlijk is dat een beter gezicht als helemaal gladquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niks mis met een ongeschoren kop van drie dagen. Geloof dat ze daarin ook tot de minderheid behoort trouwens.
Ja, glad heb je als man al snel een babyface.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik loop er regelmatig bij met een baard van 3 dagen en eigenlijk is dat een beter gezicht als helemaal glad
met mijn leeftijd heb je niet snel een babyfacequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:26 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ja, glad heb je als man al snel een babyface.
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
met mijn leeftijd heb je niet snel een babyface
Provinciaaltje en Techno zijn ouder als mijn autisten-skills me niet in de steek laten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
39 dus ben denk ik de oudste in het topic
Absoluutquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niks mis met een ongeschoren kop van drie dagen. Geloof dat ze daarin ook tot de minderheid behoort trouwens.
techno toch nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Provinciaaltje en Techno zijn ouder als mijn autisten-skills me niet in de steek laten.
Jij hebt toch wel wat met oudere mannen, als ik me niet vergis?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
techno toch niet...wordt ik hier uit een droom wakker geschud...provinciaaltje ken ik niet zo goed (meer...sorry).
Duh...ben zelf 32...een iets oudere man blijft prettigquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel wat met oudere mannen, als ik me niet vergis?
oudste date die ik heb gehad was 49 en de jongste is NU 26quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Duh...ben zelf 32...een iets oudere man blijft prettig![]()
Alhoewel leeftijd weinig meer uitmaakt wanneer je aan het daten bent
Oudste van mij was 40...jongste 26. Zoals ik als zei...leeftijd maakt weinig meer uit als je wanhopig single bentquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
oudste date die ik heb gehad was 49 en de jongste is NU 26
Ben je ook...21...eefje tochquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:10 schreef eefje801 het volgende:
Jongste 21 (maar toen was ik 28) en oudste 35
Ik voel me nu wel een cougar
gebeurd vaker bij lekker vlees...ik vergeef het jequote:Op maandag 13 augustus 2012 00:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het arme, onverdorven jochTja..hij leek enorm op Jensen Ackles, kon het niet helpen.
Het was meer dat hij zei: 28?? en ik 21??? En toen.. ach wat ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:13 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
gebeurd vaker bij lekker vlees...ik vergeef het je
Neuken?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel wat met oudere mannen, als ik me niet vergis?
ik moet er niet aan denken om zo´n jonge meid te daten, dan heb ik echt het idee dat er een steekje los zit bij mijquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het was meer dat hij zei: 28?? en ik 21??? En toen.. ach wat ookha ha. Soms is dat ook wel eens leuk.
+1. Altijd goed, me dunkt.quote:
Dat zit er sowieso alquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken om zo´n jonge meid te daten, dan heb ik echt het idee dat er een steekje los zit bij mij
Voordeel is dat ze seksueel gezien vaak veel actiever zijn....uitzonderingen daar gelatenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:20 schreef minthy het volgende:
Ik blijf het op de een of andere manier erg vreemd vinden, met jongere mannen daten... Heb ik een aantal keren gedaan, heb idd het gevoel een cougar te zijn
joh, als 18 jarige zit je te springen om een 21 jarige vent....pas later word leeftijd als in meer dan drie jaar verschil, minder belangrijk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:21 schreef Dizorn het volgende:
Hoeveel jonger noem je écht jonger? Op zich maakt het niets uit hoeveel jonger ze zijn als je voor puur plezier gaat, maar voor een relatie zou ik toch wel een beetje grenzen stellen denk ik. Vind 18 jarige meisjes voor mezelf al zo jong wat dat betreft (en dan ben je 21..)
De jongste was zo'n 6 jaar jonger dan ik, ik ben nu 36. Het voelt gewoon vreemd aan ofzo, ik weet het niet goedquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:21 schreef Dizorn het volgende:
Hoeveel jonger noem je écht jonger? Op zich maakt het niets uit hoeveel jonger ze zijn als je voor puur plezier gaat, maar voor een relatie zou ik toch wel een beetje grenzen stellen denk ik. Vind 18 jarige meisjes voor mezelf al zo jong wat dat betreft (en dan ben je 21..)
Dat absoluutquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:21 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Voordeel is dat ze seksueel gezien vaak veel actiever zijn....uitzonderingen daar gelaten
Is ook wat voor te zeggen,,,vrouwen pieken iets later dan mannen wat seksuele ongeremdheid betreft.quote:
valt allemaal nog wel mee aan je typen te zienquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Is ook wat voor te zeggen,,,vrouwen pieken iets later dan mannen wat seksuele ongeremdheid betreft.
Ja, ik heb teveel gedronken...
Ja, klopt! Merk ikzelf ook welquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Is ook wat voor te zeggen,,,vrouwen pieken iets later dan mannen wat seksuele ongeremdheid betreft.
Ja, ik heb teveel gedronken...
Ik blijquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
valt allemaal nog wel mee aan je typen te zien
wat geeft niks...dat vrouwen vroeger pieken of dat ik wat gedronken hebquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, klopt! Merk ikzelf ook wel![]()
![]()
En geeft niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |