Duh...ben zelf 32...een iets oudere man blijft prettigquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel wat met oudere mannen, als ik me niet vergis?
oudste date die ik heb gehad was 49 en de jongste is NU 26quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Duh...ben zelf 32...een iets oudere man blijft prettig![]()
Alhoewel leeftijd weinig meer uitmaakt wanneer je aan het daten bent
Oudste van mij was 40...jongste 26. Zoals ik als zei...leeftijd maakt weinig meer uit als je wanhopig single bentquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
oudste date die ik heb gehad was 49 en de jongste is NU 26
Ben je ook...21...eefje tochquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:10 schreef eefje801 het volgende:
Jongste 21 (maar toen was ik 28) en oudste 35
Ik voel me nu wel een cougar
gebeurd vaker bij lekker vlees...ik vergeef het jequote:Op maandag 13 augustus 2012 00:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het arme, onverdorven jochTja..hij leek enorm op Jensen Ackles, kon het niet helpen.
Het was meer dat hij zei: 28?? en ik 21??? En toen.. ach wat ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:13 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
gebeurd vaker bij lekker vlees...ik vergeef het je
Neuken?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel wat met oudere mannen, als ik me niet vergis?
ik moet er niet aan denken om zo´n jonge meid te daten, dan heb ik echt het idee dat er een steekje los zit bij mijquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het was meer dat hij zei: 28?? en ik 21??? En toen.. ach wat ookha ha. Soms is dat ook wel eens leuk.
+1. Altijd goed, me dunkt.quote:
Dat zit er sowieso alquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken om zo´n jonge meid te daten, dan heb ik echt het idee dat er een steekje los zit bij mij
Voordeel is dat ze seksueel gezien vaak veel actiever zijn....uitzonderingen daar gelatenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:20 schreef minthy het volgende:
Ik blijf het op de een of andere manier erg vreemd vinden, met jongere mannen daten... Heb ik een aantal keren gedaan, heb idd het gevoel een cougar te zijn
joh, als 18 jarige zit je te springen om een 21 jarige vent....pas later word leeftijd als in meer dan drie jaar verschil, minder belangrijk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:21 schreef Dizorn het volgende:
Hoeveel jonger noem je écht jonger? Op zich maakt het niets uit hoeveel jonger ze zijn als je voor puur plezier gaat, maar voor een relatie zou ik toch wel een beetje grenzen stellen denk ik. Vind 18 jarige meisjes voor mezelf al zo jong wat dat betreft (en dan ben je 21..)
De jongste was zo'n 6 jaar jonger dan ik, ik ben nu 36. Het voelt gewoon vreemd aan ofzo, ik weet het niet goedquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:21 schreef Dizorn het volgende:
Hoeveel jonger noem je écht jonger? Op zich maakt het niets uit hoeveel jonger ze zijn als je voor puur plezier gaat, maar voor een relatie zou ik toch wel een beetje grenzen stellen denk ik. Vind 18 jarige meisjes voor mezelf al zo jong wat dat betreft (en dan ben je 21..)
Dat absoluutquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:21 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Voordeel is dat ze seksueel gezien vaak veel actiever zijn....uitzonderingen daar gelaten
Is ook wat voor te zeggen,,,vrouwen pieken iets later dan mannen wat seksuele ongeremdheid betreft.quote:
valt allemaal nog wel mee aan je typen te zienquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Is ook wat voor te zeggen,,,vrouwen pieken iets later dan mannen wat seksuele ongeremdheid betreft.
Ja, ik heb teveel gedronken...
Ja, klopt! Merk ikzelf ook welquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Is ook wat voor te zeggen,,,vrouwen pieken iets later dan mannen wat seksuele ongeremdheid betreft.
Ja, ik heb teveel gedronken...
Ik blijquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
valt allemaal nog wel mee aan je typen te zien
wat geeft niks...dat vrouwen vroeger pieken of dat ik wat gedronken hebquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, klopt! Merk ikzelf ook wel![]()
![]()
En geeft niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |