abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115474236
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:53 schreef Dizorn het volgende:
Dat doe je toch niet via PM..

wij moeten wel mee kunnen genieten!

edit; HJ checkt even bij z'n exen :+
Een ex van mij deed dat soort ''werk'', klopt. Met een beetje geluk zit hij niet per sé aan een abonnement vast.

quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:57 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Pas maar op dat hij jou date niet gaat hosselen...
:D
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_115474364
Thanks, zo fake als de pest dus :')
pi_115474410
Je ego was een momentje gestreeld dus. Die lui zijn achterbaks!
That's all folks!
pi_115474442
Maar hoe kan je dat dan goed controleren? Als google niets oplevert?
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_115474460
Er gaan toch tig van dat soort verhalen rond...vooral als het gaat om de oost Europees aandoende vrouwen of type sleazy fotomodel. Ik heb iig van genoeg dates gehoord dat dit gebeurd via datingsites...en niet zo weinig ook.
Vrouwen die vragen of je wil sms'en of vrouwen die vragen of je geld wil opsturen omdat ze anders niet kunnen afspreken (want gestrand op een station of beroofd).
pi_115474674
Het is allemaal wel erg sneu hoor. Maar 1x per 20000 hits en je bent binnen...
pi_115474737
Het is een netwerkje aan bijklussende vrouwen die datingsites volspammen met dat soort berichten. Meestal een typische foto erbij van een model, een berichtje waar de fakeheid al van afdruipt, ze blijven nooit lang hangen op de site, of zijn voorlopig niet online en dat het zo leuk lijkt met je te sms-en (alhoewel ze dat normaal gesproken natuurlijk nooit doen en het ze spannend lijkt, bladiebla)

Sms van de van zich geen kwaad bewuste stumperd in kwestie belandt dan in een online box, alwaar een ''dame'' of 100 bij kunnen om op te reageren. Die krijgen een eurocent of 8 per teruggetikt bericht, dus dat is lopende bandwerk, willen ze wat bijverdienen. Rest van de 1 euro 30 is dan voor de provider en de figuren van die gezellige chatopzet. Tel uit je winst.
pi_115474817

Triest hoe die mannen ook niet door hebben dat ze misbruikt worden zelfs als het direct voor hun neus staat...

De naïviteit van mensen is soms zorgwekkend.
pi_115474921
@Hungry Joe

Kijk, goede info, lijkt me een goede wake-up call voor de naievelingen onder ons.
pi_115474933
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:15 schreef Sekhmet het volgende:

Triest hoe die mannen ook niet door hebben dat ze misbruikt worden zelfs als het direct voor hun neus staat...

De naïviteit van mensen is soms zorgwekkend.
Ergens intens sneu natuurlijk. Je gaat je afvragen hoe wanhopig zo iemand dan wel moet zijn.
pi_115474980

Deze dames zitten dus ook op de datingsites...
pi_115475020
Wanhopig, naïef, verminderd toerekeningsvatbaar, het zijn juist de zwakkere begaafde die hier vaak voor vallen. Die mensen kunnen het vaak ook niet helpen. En er is juridisch vrij weinig aan te doen geloof ik.
pi_115475044
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:18 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ergens intens sneu natuurlijk. Je gaat je afvragen hoe wanhopig zo iemand dan wel moet zijn.
Helemaal omdat het bij dat soort mannen vaak niet één keer maar tig keer gebeurd.
  zondag 12 augustus 2012 @ 20:23:30 #240
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_115475115
Van date 1 en 2 niks meer vernomen, niet eens de friendzone dus aka ik ben een saaie lul wss :(!
Op elke fokker past een bril.
pi_115475156
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:18 schreef Moogwai10 het volgende:
@Hungry Joe

Kijk, goede info, lijkt me een goede wake-up call voor de naievelingen onder ons.
En waar je denkt met één persoon te maken te hebben voer je dus een gesprek met meerdere verschillende vrouwen. Dit is overigens wel de variant waar je nergens aan vastzit qua abo, maar ze zijn erbij gebaat om jou zoveel mogelijk te laten sturen natuurlijk.

Ik heb er eens bijgestaan toen ze dat deed. Wat voor figuren dat waren die er intrapten, met foto's en al. Nog nooit zoveel worst voorbij zien komen als toen. Leek wel een slagerij op zaterdagavond.
pi_115475164
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:23 schreef Catch_me het volgende:
Van date 1 en 2 niks meer vernomen, niet eens de friendzone dus aka ik ben een saaie lul wss :(!
Trek het je niet persoonlijk aan. Het is niet of gelijk een relatie of de friendzone. Er zit nog een heel groot grijs gebied tussen. ook die waar je gewoon geen contact meer hebt. Jullie waren dus gewoon niet voor elkaar bestemd.
pi_115475205
De vijver is grooooooooooooot
  zondag 12 augustus 2012 @ 20:27:08 #244
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_115475246
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:25 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

En waar je denkt met één persoon te maken te hebben voer je dus een gesprek met meerdere verschillende vrouwen. Dit is overigens wel de variant waar je nergens aan vastzit qua abo, maar ze zijn erbij gebaat om jou zoveel mogelijk te laten sturen natuurlijk.

Ik heb er eens bijgestaan toen ze dat deed. Wat voor figuren dat waren die er intrapten, met foto's en al. Nog nooit zoveel worst voorbij zien komen als toen. Leek wel een slagerij op zaterdagavond.
HJ zat naar worst te kijken :@
WFPB!
pi_115475366
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:21 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Helemaal omdat het bij dat soort mannen vaak niet één keer maar tig keer gebeurd.
Er kwam een man voorbij tijdens zo'n geld-genereersessie bij die ex. Keurige heer, al wat ouder. Leraar op een school. Verschrikkelijk eenzaam. Bleef correct, niet seksueel getint. Miste zijn vrouw heel erg die het jaar daarvoor overleden was en zocht gewoon aanspraak.

Ik heb haar verzocht om niet op hem te reageren, deed ze ook niet. Maar feit blijft dat hij dan wel door een ander wordt uitgebuit natuurlijk.
  zondag 12 augustus 2012 @ 20:47:55 #246
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115476170
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:25 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Een collega van me deed dat ook erbij, in de avonduren. Alleen had zij volgens mij geen flauw idee dat het zo sneaky in elkaar zat.
  zondag 12 augustus 2012 @ 20:49:35 #247
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115476261
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:23 schreef Catch_me het volgende:
Je hebt zelf wel wat laten horen?
Anders; vette pech maar gelukkig was het niet na 5 dates ofzo, gewoon lekker verder daten.
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:01:15 #248
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_115476895
Ja na de date gewoon een smsje dat ik het gezellig vond. Van beide ook terug dat ze het leuk vonden, maar dat zal dan wel beleefdheid zijn :)
Op elke fokker past een bril.
pi_115477829
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:01 schreef Catch_me het volgende:
Ja na de date gewoon een smsje dat ik het gezellig vond. Van beide ook terug dat ze het leuk vonden, maar dat zal dan wel beleefdheid zijn :)
Alleen dat je het gezellig vond, of ook dat je het leuk zou vinden om nog eens af te spreken? (als dat het geval was)
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:29:58 #250
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115478398
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:20 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Alleen dat je het gezellig vond, of ook dat je het leuk zou vinden om nog eens af te spreken? (als dat het geval was)
Ja dat dus, of je smst morgen ofzo gewoon spontaan of ze die avond wat te doen heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')