Een ex van mij deed dat soort ''werk'', klopt. Met een beetje geluk zit hij niet per sé aan een abonnement vast.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:53 schreef Dizorn het volgende:
Dat doe je toch niet via PM..
wij moeten wel mee kunnen genieten!
edit; HJ checkt even bij z'n exen
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:57 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Pas maar op dat hij jou date niet gaat hosselen...
Ergens intens sneu natuurlijk. Je gaat je afvragen hoe wanhopig zo iemand dan wel moet zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:15 schreef Sekhmet het volgende:
Triest hoe die mannen ook niet door hebben dat ze misbruikt worden zelfs als het direct voor hun neus staat...
De naïviteit van mensen is soms zorgwekkend.
Helemaal omdat het bij dat soort mannen vaak niet één keer maar tig keer gebeurd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ergens intens sneu natuurlijk. Je gaat je afvragen hoe wanhopig zo iemand dan wel moet zijn.
En waar je denkt met één persoon te maken te hebben voer je dus een gesprek met meerdere verschillende vrouwen. Dit is overigens wel de variant waar je nergens aan vastzit qua abo, maar ze zijn erbij gebaat om jou zoveel mogelijk te laten sturen natuurlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:18 schreef Moogwai10 het volgende:
@Hungry Joe
Kijk, goede info, lijkt me een goede wake-up call voor de naievelingen onder ons.
Trek het je niet persoonlijk aan. Het is niet of gelijk een relatie of de friendzone. Er zit nog een heel groot grijs gebied tussen. ook die waar je gewoon geen contact meer hebt. Jullie waren dus gewoon niet voor elkaar bestemd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:23 schreef Catch_me het volgende:
Van date 1 en 2 niks meer vernomen, niet eens de friendzone dus aka ik ben een saaie lul wss!
HJ zat naar worst te kijkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En waar je denkt met één persoon te maken te hebben voer je dus een gesprek met meerdere verschillende vrouwen. Dit is overigens wel de variant waar je nergens aan vastzit qua abo, maar ze zijn erbij gebaat om jou zoveel mogelijk te laten sturen natuurlijk.
Ik heb er eens bijgestaan toen ze dat deed. Wat voor figuren dat waren die er intrapten, met foto's en al. Nog nooit zoveel worst voorbij zien komen als toen. Leek wel een slagerij op zaterdagavond.
Er kwam een man voorbij tijdens zo'n geld-genereersessie bij die ex. Keurige heer, al wat ouder. Leraar op een school. Verschrikkelijk eenzaam. Bleef correct, niet seksueel getint. Miste zijn vrouw heel erg die het jaar daarvoor overleden was en zocht gewoon aanspraak.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:21 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Helemaal omdat het bij dat soort mannen vaak niet één keer maar tig keer gebeurd.
Een collega van me deed dat ook erbij, in de avonduren. Alleen had zij volgens mij geen flauw idee dat het zo sneaky in elkaar zat.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En waar je denkt met één persoon te maken te hebben voer je dus een gesprek met meerdere verschillende vrouwen. Dit is overigens wel de variant waar je nergens aan vastzit qua abo, maar ze zijn erbij gebaat om jou zoveel mogelijk te laten sturen natuurlijk.
Ik heb er eens bijgestaan toen ze dat deed. Wat voor figuren dat waren die er intrapten, met foto's en al. Nog nooit zoveel worst voorbij zien komen als toen. Leek wel een slagerij op zaterdagavond.
Je hebt zelf wel wat laten horen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:23 schreef Catch_me het volgende:
Van date 1 en 2 niks meer vernomen, niet eens de friendzone dus aka ik ben een saaie lul wss!
Alleen dat je het gezellig vond, of ook dat je het leuk zou vinden om nog eens af te spreken? (als dat het geval was)quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:01 schreef Catch_me het volgende:
Ja na de date gewoon een smsje dat ik het gezellig vond. Van beide ook terug dat ze het leuk vonden, maar dat zal dan wel beleefdheid zijn
Ja dat dus, of je smst morgen ofzo gewoon spontaan of ze die avond wat te doen heeft.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Alleen dat je het gezellig vond, of ook dat je het leuk zou vinden om nog eens af te spreken? (als dat het geval was)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |