Kiekeboeeeeeeeeeeee Bo
[Dit bericht is gewijzigd door BabyBo op 13-08-2002 09:52]
Strakkies komt er een juf van de peutersjool.
Woejjjjj.
Koele Kids Praatjes deel 2 is al helemaal vol!
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 09:33 schreef BabyBo het volgende:
Heeee waar is mij fietsfoto nou, staatie in deel 2? Waar is deel 2 nou weer?
Fietsie wil je zien, waar ben je nouhou
Kiekeboeeeeeeeeeeee Bo
WOW!
Owja, dat stoeltje is wel leuk... maar Bo wat ben jij... WOW!
quote:Dat moet ik nog ffies bespreken met papa en mama, tis een beetje ver op de fiets
Op dinsdag 13 augustus 2002 10:43 schreef BabyBo het volgende:
Jaaaaa daar is ieJoepie dalijk weer fietse.
He Duco ga jij ook mee de 31e, zou ikke wel leuk vinden.
quote:Ben nog nooit in een trein geweest terwijl ik eerst zelf Treintje was
Op dinsdag 13 augustus 2002 11:37 schreef Christan het volgende:
Heej Duco, ga gezellig mee Titi's kijken joh!Is de titituin erg ver weg voor jou? Met de trein is leuk hoor, ik ben gek op treinen
Woejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Ikke heb wat nieuws bedacht: ik trek draadjes uit handdoeken en slabbetjes en zo! Met mijn tanden! Das heel leuk, want als je hard trekt komt er steeds een langer stuk tevoorschijn. Gisteravond, toen ik mij verveelde in bed en heel boos was op mijn mama en papa omdat ik toch naar bed moest, heb ik mijn badjasje van het rekje gehaald (dat wist mama niet, maar daar kan ik al bij!) en toen ben ik daar draadjes uit gaan trekken.
Had ik allemaal pluizedraadjes in mijn bed, goed he?
Alleen vond mama het geloof ik niet zo leuk, zij heeft die Titi's erop geplakt
Chrissie ik ben 2 keer weze fietse vandaag. Ik vind het zo tof. Mamma ging al veel harder als gistere en ik ging dan heel hard gillen.
En Lexie, toen ik er nog niet was, was mijn mamma nog geen mamma en toen was ze ook al zo raar. Moest ik eve van haar zeggen
WEEK 4
-= 26 Mei =- Oma is pas jarig geweest dus zijn we vandaag daarheen gegaan. Oma had samen met tante Annemarie allemaal (poppe)kleertjes gemaakt, Ook een heel stoer buitenpak!!
Dus ben vreselijk verwend Tante Annemarie had nog nooooooit een luier verschoond en wou dat graag een keer doen, nou reken maar dat ik haar heb laten zweten. Heb lekker extra veel bah gedaan, alles was vies, zelfs mijn romper.
Krijg ik later trouwens net zulke grote voeten als Tante Annemarie
-= 27 Mei =- Lag ik vanmiddag lekker te slapen, komt er op eens een gek ding naast me liggen. Zat de hele tijd tegen me aan te duwen en te snuffelen. Was wel lekker warm en zacht, we hebben samen nog een hele tijd geslapen…
-= 29 Mei =- Mama heeft iets nieuws bedacht (en het is nog leuk ook). Mama doet een trucje en dan even later kan papa mij eten geven. Het is wel even wennen hoor bij papa op schoot en eten is ook een stuk moeilijker, als ze het maar niet te vaak doen. (red. nee dus, veeeeeeeeeeel te veel werk)
WEEK 5
-= 3 Juni =- Mama is de laatste tijd wel veel bezig met trucjes en nieuwe dingen. Vandaag alweer. Wordt ik helemaal uitgekleed, dus ik denk Hej!! Badjestijd. Nou nee dus. Brengen ze me naar een of ander klein hokje met allemaal regen… Gelukkig mocht ik bij papa op de arm en dan is het eigenlijk helemaal niet zo eng als het eruit ziet.
-= 6 Juni =- Papa was een dagje vrij vandaag en heeft me helemaal plat geknuffeld, zoveel dat hij er zelf moe van was geworden. Ikke ook wel een beetje hoor.
WEEK 6
-= 7 Juni =- Ik ga vanavond uit losjeren, dus heb helemaal geen tijd om iets te schrijven. Ik ga bij oma een nachje heeeel ondeugend zijn
-= 8 Juni =- Nou mijn hele plannetje is mislukt ik was zo ongelovelijk moe dus heb heel veel geslapen gisteravond bij oma en ben dus gewoon lief geweest. Halverwege de avond heb ik mama nog wel even gezien, ik had namelijk zin in tiet en die heeft mama alleen maar (zo’n flesje is echt veel minder lekker). Oma heeft mij en mama vandaag weer meegenomen naar buiten en weet je daar heb ik iets nieuws geleerd. Ik heb ook zo’n gek ding in mijn mond die je naar buiten kunt gooien net als mama. Nu doen we het om de beurt. Lachuh joh! Ow vergeet ik bijna te vertellen ik ben met andere Oma ook al weer wezen winkelen en toen zagen we een clown en die gaf allemaal ballonen weg. En nu heb ik er ook een.
-= 9 Juni =- Bezoek!! Jaja ben weer verwend. Tante Karin, Tante lois en Ome Clark waren hier. En Eva natuurlijk. Eva is echt heeeeeeeeel groot, maar wel lief.
Ze hadden allemaal kadootjes voor me maar ik moet nog veel groeien voor ik het aankan, maar dan heb ik tenminste al kleertjes voor later Tante Yvonne en Ome johan zijn ook nog geweest vandaag, 2x zelfs. 1x s’ochtends, toen heb ik een zonnebril gekregen en 1x s’avonds.
Die laatste keer hebben ze mama, papa en mij opgehaald en zijn we naar een plek gegaan met heel veel herrie, maar ik heb gewoon geslapen kon er toch niets van verstaan. (red. we zijn naar de griek geweest, met live-muziek)
-= 10 Juni =- Vanmiddag zijn we met de metro weg geweest naar een mevrouw die mijn oren wou bekijken. Ik kreeg een heel raar ding in mijn oren heeft mama me verteld en die gaf piepjes. Maar ik heb er niet veel vangemerkt (red. sliep overal doorheen). Waar ik wel wat van heb gemerkt is de regen. Wij hebben thuis ook een kamertje met regen maar das veeel warmer…
-= 11 Juni =- Ik heb rooie voetjes gehad Het is bijna papadag volgens mama en ze heeft mijn voetjes geverfd en die op iets geduwd. Nu heeft papa voor eeuwig mijn voetje leuk he ? Schoonmaken was iets minder leuk, mama moest telkens weer kriebelen tussen mijn tenen.
-= 12 Juni =- We moesten alweer naar een mevrouw die vanalles van me wou weten en voelen. Mama was erg blij met alle dingen die werden gedaan en gezegd. Ik was gegroeid en zwaarder geworden (49,5 cm en 3610 gr) De mevrouw had ook iets leuks waar ik naar moest kijken een ding voor over de hand met allemaal stippen, mama gaat er ook 1 voor mij kopen want het was best leuk om naar te kijken. We moeten nog wel weer een keer terug komen zei die mevrouw, als ze dan ook weer dat leuke ding heeft vind ik het prima.
-= 13 Juni =- Mama kreeg vandaag kado voor mij. Een stoeltje waarin je heen en weer kunt gaan. Hij is nog best groot en het is best eng omdaar in te zitten, maar dat heen en weer gaan is wel leuk. Ga gewoon heel hard groeien dan is het vast leuker.
WEEK 7
-= 16 Juni =-Papadag!! We hebben vandaag papa helemaal verwent met allemaal kadootjes en mijn rooie voetjes hij vond ze heeeeeeeeel mooi en moest volgens mij bijna huil doen (ooit zal het me nog wel een keer lukken)
-= 18 Juni =- Jeetje wat is het warm zeg vandaag. Mama zei altijd tegen mij in de buik dat als het warm weer is dat we dan gingen wandelen en lekker buiten zitten. Nou dat is helemaal niet lekker. Gelukkig had mama dat ook door en mocht ik lekker zonder luier liggen.
Maar ook zonder luier is het dan nog best warm, ik kreeg overal rooie vlekjes, gelukkig deden die niet au, maar dat warme weer mag van mij wel weer weg gaan.
-= 20 Juni =- Eindelijk weet ik van wie die stem nou altijd was toen ik nog in mama’s buik zat. Mama moest vandaag naar de babyhaaldokter en ik mocht mee.
WEEK 8
-= 21 Juni =- Nou ome Breuls en ome HighLander denken veeeel beter aan mij. Zij hebben tenminste een pop gekocht voor me. Stom he dat mama daar niet aangedacht had he ?
-= 22 Juni =- Nou het zal me moeder niet wezen die weeeeer iets nieuws uitvindt. Ze heeft een of andere zak nu waar ik in kan en dan kan ik met haar mee naar buiten, best een tof ding hoor. En buiten is het ook heeeeeel leuk daar gebeurt heel veel dingen en daar ga ik allemaal naar kijken
-= 23 Juni =- Het was vandaag heel erg lekker weer en zijn we naar het park geweest.
Mama wou ook gelijk dat buikding heel goed uitproberen. Dus heb de hele middag daar bijna ingezeten, lekker hoor.
-= 25 Juni =- ik kan al wel een tijdje lachen, maar mama en papa waren steeds te laat. In het park was het bijna goed gelukt. Mama baalde best wel dat het niet van voren genomen was dus he ik vandaag maar even mijn beste beentje voorgezet en een foto shoot gedaan. Met een lachje
-= 27 Juni =- Tante Annemarie is vandaag op bezoek. Eigenlijk gister al. We hebben haar heeel laat opgehaald bij de trein en ze heeft vannacht bij mij op de kamer geslapen. Losjees hebben is echt leuk (dan mag ik ook veeel later naar bed) Vanmiddag zijn we wezen winkelen en mocht ik vanwege het goeie weer mijn spijkerpak aan en dat staat stoer joh!
WEEK 9
-= 28 Juni =- Ik kon vannacht helemaal niet goed slapen, moest heel veel huilen en dat was helemaal niet leuk. Gelukkig kon ik in de trein slapen richting oma.
We gaan namelijk daar een paar dagen losjeren. Maama en ik saampjes. Papa moet centjes verdienen en kon dus niet mee
-= 29 Juni =- Opa heeft me vandaag in bad gedaan en dat was toch wel een beetje anders dan normaal, moest dus best wel huilen. Wat wel leuk was was dat ik lekker in mijn blote kont mocht opdrogen.
Bij opa en oma hebben ze ook een hond en die was de hele tijd heeeeel nieuwsgierig naar mij. Hij kwam de hele tijd snuffelen. Maar het is ook heel leuk om naar dat beest te kijken, heel interresant.
-= 1 Juli =- Ik moet strakkies na de dokter. Mama heeft geegd dat ik een grote meid wordt en dat we nu de eerste prikkies op moeten halen. Wat prikkies zijn weet ik niet, maar het zal vast leuk zijn.
-= 3 Juli =- Nou mama is niet aardig. Prikkies krijgen is helemaal niet leuk. Ben al een paar daagjes ziekjes en voel me nu nog steeds niet helemaal lekker. Maar ik mocht toch nog even mee naar oma. En dit keer niet alleen met papa ook met mama!! Mama heeft nu 4 benen en kan nu mee naar oma, veel leuker dus.
WEEK 10
-= 6 Juli =- En weer bezoek en weer verwent. Tante ElizabethR (moeilijke naam hoor) en tante vonne kwamen. En heb muzieksokken gehad. Iedere keer als ik nu mijn benen beweeg maak ik geluid !! Tante vonne had ook weer kadootje, strikkies voor in mijn haar, hele felle...
-= 9 Juli =- Klaar voor vertrek. Mama moet naar het ziekenhuis en dan mag ik er een tijdje niet zijn. want dat is gevaarlijkheeft de dokter verteld.
-= 10 Juli =- Heel even toch mama gezien, mama kreeg bezoek en daar was ook iemand bij die mij nog niet had gezien (tante vonne was er weer, ome breuls maar ook ome Cynix) en ik mocht dus heel ff komen kijken. Maar oma was de hele dag met mij weg geweest overal naar toe en ik was dus heel moe dus heb alleen maar geslapen.
WEEK 11
-= 12 Juli =- Ikke ben weer thuis hoor en heb vandaag mama lekker laten schrikken en mezelf ook wel een beetje. Ik vind het heerlijk om alles in mijn mond te doen en zeker mijn handjes en vingers. Maar wat me vandaag lukte was me nog nooit eerder gelukt. Een heel handje naar binnen stoppen. Toen ie er in ging ging het heel makkelijk, eruit alleen niet meer Gelukkig kon mama dat wel, woei! Anders had ik altijd met mijn hand in mijn mond moeten blijven
-= 14 Juli =- Op vakantie opa en oma zijn weg dus wij gaan daar een paar daagjes wonen. En ik heb daar allemaal dieren gezien; paarden (waar papa bang voor is) en geiten en mama’s lievelingsdieren, varkens.
-= 15 Juli =- Ik kan helemaal niet slapen in oma’s bed, mama’s bed slaapt veel lekkerder. Na vannacht heel veel gehuilt te hebben mocht ik bij mama slapen, lekker tegen haar buik aan.. nu ik dit aan mama vertel moet ik alweer gapen en bijna slaap doen. We hebben vanmiddag nog even gewinkeld en gekeken voor nieuwe kleertjes, maar mama kon niets leuks vinden.
-= 16 Juli =- Papa heeft vandaag iets heel gevaarlijks gedaan. Hij maakt allemaal brand. En mama zei er helemaal niets van. Toen de brand een beetje weg was hebben ze hun eten er in gedaan. Heel vreemd hoor die grote mensen. Een beetje hun eten in vuur leggen, ik houd het wel bij mama’s tiet.
-= 17 Juli =- Naar een markt geweest en mama heeft allemaal kleertjes voor me gekocht Ik kan ook steeds beter lachen. Eerder lachte ik wel, maar vaak met mijn mond dicht. Heel af en toe had ik een brede lach. Maar nu niet meer hoor. Ik lach volop en alleen maar (nou ja bijna dan)
-= 18 Juli =- Weer naar een markt, wat mama daar toch leuk aan vindt Was wel een andere markt want er waren boel mensen met gekke kleding aan en gekke hoeden en muziek en dan gingen ze heel gek lopen. Mama wou ook graag dansen, maar dat kon natuurlijk niet, gekke mama hoor. Mama heeft voor mij ook zo’n gekke hoed gekocht en gaat papa en mij als ik groot ben dat ook leren wat die mensen deden.
WEEK 12
-= 20 Juli =- Ik heb mijn eigen sleutelbos!!!! Mama had thuis al eens gekeken naar een sleutelbos maar kon ze niet vinden, hier heeft ze er wel een gevonden. Kun je leuk mee “zwaaien”
-= 21Juli =- Visite!! Een aantal tantes zijn naar ons toe gekomen, ze konden niet zonder me maar ze wouden weer winkelen. Dus zijn we weer weg geweest. Dat noemen ze vakantie, iedere dag weg, zo kom ik nooit aan mijn rust. Morgen gelukkig weer naar huis.
-= 22 Juli =- He he papa en mama krijgen door dat vakantie luieren betekent. We zijn de hele dag lekker wezen luieren, nog even dag gezwaaid naar de buurt. En toen met ome Johan mee terug naar R’dam. Thuis had oma een kadootje voor me liggen; een sleutelbos. Nu heb ik er twee !!!
-= 23Juli =- Ik heb vandaag iets lekkers gehad. BANAAN!! Mama en paap waren een tijdje aan het rommelen, papa deed zijkn shirt uit (ik nog denken, hej we gaan douchen), ik kreeg een hele grote slab om. Maar toen opeens dat gekke ding in mijn mond zat wou ik niet anders dan dat spul. Lekker zeg.
-= 25 Juli =- Met mama gaat het steeds een stukje beter. Ze kan mij nu (met de draagzak) van mijn bedje naar mijn box krijgen. En dat is leuk hoor spelen in een box. Er hangt een spiegel in waar je jezelf in kunt zien. Lijkt het net alsof er nog een kindje is. En dan ga ik altijd praten mee.
WEEK 13
-= 26 Juli =- Het was vandaag best wel weer warm dus heeft mijn tante en oma mij opgehaald om te wandelen, mama mocht ook mee (aardig he van oma en mij ?). We zijn naar het park geweest en hebben daar wel een uur!! Gezeten. Morgen gaan we weer heeft oma belooft.
-= 27 Juli =- We zijn vanmorgen al heel vroeg opgestaan om naar het park te gaan. Ze hebben in het park een hele grote boom waar je heerlijk onder kan zitten dan is het lekker koel. We hebben daar heel lang gezeten en mijn oom heeft zelfs vissen gevangen.
Ome jorma, ome Arjen en ome Ted zijn savonds nog even geweest, maar ik moest heel veel huilen vanwege de warmte en was ook best moe.
-= 28 Juli =- Alweer heel vroeg wakker gemaakt. Mama bleef maar zeggen dat we iets heel leuks gingen doen en dat tante yvonn en en ome johan er ook zouden zijn. (dan is het meestal wel leuk). Eerst kwam ome johan al onze spullen ophalen, maar ze namen ons niet mee, niks geen autopret dus Maar mama had iets leukers in gedachten. Ome Breuls kwam weer iets later en we zijn toen met z’n allen naar de metro gegaan en van de metro in een trein en van de trein weer in een tram en toen waren we er. Dachten we. Ome Tararaboemdijee was helemaal niet slim geweest, had ons helemaal naar de verkeerde plek gebracht. We moesten een heeeeeeeeeeeeel eind lopen en het was heeeeeeeeeeeel warm en ik had heeeeeeeeeeeeeel veel honger. Na heeeeeeeeeeeel lang lopen waren we er eindelijk, mama heeft zich toen heeel erg au gedaan en was een beetje drietug. Maar ondanks alles was het wel heeel leuk. Ome johan en tante yvonne hebben me “gedoopt” ze hebben me zo meegenomen het koude water in, brrrr moest er wel een beetje van krijsen (maar dan kon mama me tenminste toch nog horen nu ze zover weg was)
-= 29 Juli =- Ik moest vandaag weer naar de dokter. Ik ben nu 57.5 cm lang en weeg wel 4855gram. Goed he! Wat minder leuk was dat de dokter me weer au moest doen net als de vorige keer. Gelukkig krijg ik altijd direct na de prikjes lekker mama’s borst dan hoef ik niet meer zo te huilen en knuffelen we eventjes. Mama had nog steeds last van de au van zondag en is naar het ziekenhuis gegaan. Oma heeft toen op me gepast. S’avonds kon ik echt niet meer slapen, ik had, au! Voelde me niet lekker en het was warm. Mama is toen wezen wandelen met me buiten dat was wel lekker. Ben zo in de wandelwagen in slaap gevallen en mocht daar lekker in blijven liggen van d’r
-= 1 Augustus =- Drie maal raden wie er vandaag was: inderdaad OMA! En voor de verandering heeft zij mij lekkers gegeven en ze kan het bijna net zo goed als mama en papa. Het was dit keer wel een heel ander smaakje, namelijk peer. Maar ook dat is lekker hoor
WEEK 14
-= 3 Augustus =- Vandaag alweer drie maandjes. Gaat snel he. Mama is bijna jarig dus andere oma en opa zijn langs geweest die hadden me al heel lang niet gezien en vonden me heeeeel groot. Ze hadden een heleboel trucjes van mij nog niet gezien dus die heb ik zoveel mogelijk opgevoerd. Heb gebabbeld, gehuild, en een beetje gelachen.
-= 4 Augustus =- Mijn tante is vandaag jarig en daar zijn we heen geweest, er waren een heleboel mensen die mij wouden zien en vastgehouden hebben. Sjonge wat een drukte en ze draaiden heel hard muziek. Ik werd er bijna doof van. Gelukkig hadden ze een wiegje voor me waar ik lekker in kon slapen. Grote mensen doen maar gekke dingen hoor.
-= 5 Augustus =- Mama jarig Oma en een paar tantes zijn geweest en hadden kadootjes meegenomen, maar niet voor mij. Mama kreeg het allemaal (maar ze fluisterde stiekum naar me dat ze er ook iets leuks voor gaat halen voor mij. S’avonds waren mijn twee kleine tantes er weer en die willen mij altijd vasthouden maar dat doen ze heel raar en dat vind ik altijd een beetje eng. Nu ook weer, moest steeds huilen.
Kiekeboe Bo
Ik lig nu weer lekker in mijn bedje. Eerst was ik heel hard aan het huilen, toen ging ik in bed staan springen, want dat veert zo leuk (en toen kwamen mijn papa en mama kijken wat ik uitspookte), toen ben ik weer heel hard gaan huilen, toen mocht ik er even uit, toen heb ik een flesje gekregen, en toen moest ik weer naar bed. Natuurlijk ben ik reuzeboos op mijn mama, want ik ben nog lang niet moe. En nu ben ik aan het babbelen, en maar weer aan het springen. Een dreumes moet toch wat, zo in z'n eentje in bed!
O ja, ik ben bijna beter, alleen rochel en reutel ik nog een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |