Kan je tijdens het pijpen ook van iemand af zitten?quote:Kia begon met wat trekwerk(zc), gevolgd door redelijk pijpen, waarbij ze naar mij toe zat, zodat ik haar borsten en benen kon aanraken.
Ik zal eens een poging wagen. Ik zal zo een beoordeling gevenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gewoon proberen, misschien is het wel een nieuwen ontdekking en dan word je rijk
Zonder condoom denk ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan je tijdens het pijpen ook van iemand af zitten?![]()
(en geen idee wat zc betekent)
O ja, goedenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zonder condoom denk ik
Enne.... dat lijkt me lastig...
Ja, op klacht.nlquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O ja, goeden![]()
Die site verdient wel een garper zeg.
Heb al iemand gezien die zich afvroeg of hij een klacht niet ergens kon melden ofzo
Hoe meer je drinkt hoe lekkerder het wordtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:52 schreef Lindytje het volgende:
Nah, best te drinken. Het is toch drank he![]()
Truequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe meer je drinkt hoe lekkerder het wordt![]()
Ik moest lachenquote:Ik ben vanavond helaas bij deze Kia binnen geweest. Ik dacht nog......dat ziet alsof ik er meer plezier aan beleef dan met de gelijknamige auto's. Helaas.....aan de auto's heb je echt veel meer plezier!
Goeden timingquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee ik kom serieus net binnen vallen op schaar dr post
Sammyquote:Eerst even gepraat ze valt volgens mij wel op chocoprinsen en toen heerlijk op bed beland, zo de sammy sexparty kon beginnen. ze dacht zeker dat mijn sammy het koud had want hij had al snel een rubberen jasje aan.
Zachte wodkaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
En maandag naar duitsland, wodka jonguh
11 euro maar, vet mooien flesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
dies te duur man, goeiekope wodka
Preciesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die zachte wodka moet je dicht laten en neerzetten, die wordt vanzelf HTF
Neh, ik vind hockeymeisjes per definitie stomquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindy zou jij die hockeymeisjes schenken trouwens? Ik vind ze maar meh
+ dat natuurlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of gaan jullie mij nu bashen want het gaat alleen om het innerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Tik m aan ouwe. Ik doe met je mee na 6 jaar vwo met hockeykuttenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Neh, ik vind hockeymeisjes per definitie stom
Het gaat nooit om het innerlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of gaan jullie mij nu bashen want het gaat alleen om het innerlijk
Van dat dus ja...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Tik m aan ouwe. Ik doe met je mee na 6 jaar vwo met hockeykutten
Neuh was niet de bedoeling met mijn wo diploma!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dwyn moet geen waarzegster worden op de kermis
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:03 schreef Lindytje het volgende:
Oh, nou, daggg, wij gaan hunger games kijken
Later
Dat is best moeilijk met 80% hockeymensenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:07 schreef Dwyn het volgende:
Ik was vroeger nogal gothic dus ik had sowieso geen contact met de hockey meisjes.
Haha, ik had best een grote school en alle niveaus waren aanwezig. Ik heb zelfs blijkbaar bij maria mosterd op school gezeten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is best moeilijk met 80% hockeymensen
Jonge dan heb je mazzel dat je nog leeft!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Haha, ik had best een grote school en alle niveaus waren aanwezig. Ik heb zelfs blijkbaar bij maria mosterd op school gezeten.
Ja al die loverboys zonder dat ik het door had!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge dan heb je mazzel dat je nog leeft!
Want normaal is het iedere avond trammelant?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihaho de buren waren hier en de buurman vroeg of het vanavond wat rustiger kon
Nee hij bedoelde iets anders, hun slaapkamer grenst aan de mijnequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Want normaal is het iedere avond trammelant?
Luidruchtige batserts.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee hij bedoelde iets anders, hun slaapkamer grenst aan de mijne![]()
Ze waren hier wat drinken want mama is weer terug
Ja kloptquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hihi, bij Spees in het dorp kan je een goeden massage met happy ending krijgen als ik de recensies mag geloven
Ze zijn heul enthousiast over een klein thais vrouwtje dat daar rondloopt.quote:
Ja dat is het. Er staat wel alleen toegang boven 18 jaar op de deur geloof ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is het dat pand met die Yin Yangs op de ramen?
Je zou daar maar in al je onschuld binnenlopen omdat je schouders een beetje vast zitten en je gewoon een massage wil
Mehehequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze zijn heul enthousiast over een klein thais vrouwtje dat daar rondloopt.![]()
Wat de fuck doet zo'n ding in een durp?
En mag ik de standaard slekte matigen garp maken?![]()
.
.
.
.
.
Misschien hebben ze daar wel werk voor je EINZ
.
.
Die was echt te makkelijk
150 euro voor de hele riedel geloof ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MeheheVerdient wel goed gok ik
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb je ook niet het probleem van openbaar vervoer enzo
Hiero ben ik!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:31 schreef Debsterr het volgende:
Is Kip gespot? Vraag me af of het lakje al binnen is.
Bij de gemiddelde hoer ben je soms maar 25 euro kwijt, maar gemiddeld 50. Sta je wel binnen een half uur weer buiten. Hoe meer extra's, hoe meer je kan vragen. En niet te vergeten als je er heul goed in bent kan je ook meer vragenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
150 euro is best goedkoop toch?
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kip![]()
We hebben eindelijk een goeden bijbaan voor Spees gevonden
Wel garpig dat ze dat artikel plaatste na de video van haar personal trainer die zei dat alles wat op brood lijkt pure evil was en dat je dat heul nooit mag eten want dan wordt je dik en dan ga je doodquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Godverdomme, door die Kut van een Masja wil ik nu dit maken
http://www.laurainthekitc(...)hp?episodenumber=300
Cinnamon Rolls![]()
![]()
![]()
Ik geloof dat er een halve kilo suiker en een kilo boter doorheen zit, maar DAMN!!!! ik heb er zin in![]()
Voor 150 euro ga ik niet iemand neuken en een massage geven hoor. Vanaf 500 euro ga ik erover nadenkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij de gemiddelde hoer ben je soms maar 25 euro kwijt, maar gemiddeld 50. Sta je wel binnen een half uur weer buiten. Hoe meer extra's, hoe meer je kan vragen. En niet te vergeten als je er heul goed in bent kan je ook meer vragen. Voor die 150 ben je wel een uurtje zoet. Maargoed, 150 euro per uur verdienen is nog niet vervelend.
Zag wel dingen over prostaatmassage![]()
![]()
Ik leer zoveel van die site
ja dat viel me ook wel op jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wel garpig dat ze dat artikel plaatste na de video van haar personal trainer die zei dat alles wat op brood lijkt pure evil was en dat je dat heul nooit mag eten want dan wordt je dik en dan ga je dood
dan moet je high class hooker worden. Dat gaat je in jouw durp niet lukken. Moet je voor in Den Haag, A'dam of Haarlem ofzo werkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Voor 150 euro ga ik niet iemand neuken en een massage geven hoor. Vanaf 500 euro ga ik erover nadenken
Dan moet je eerder denken aan een shoot in de playboyquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Voor 150 euro ga ik niet iemand neuken en een massage geven hoor. Vanaf 500 euro ga ik erover nadenken
Ik zou dan bij zo'n call girl bedrijf gaan werken waar van die rijke lui meisjes bestellenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan moet je high class hooker worden. Dat gaat je in jouw durp niet lukken. Moet je voor in Den Haag, A'dam of Haarlem ofzo werken
Gradient!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meisjes help mij eens mijn to do list uitbreiden. Wel uitvoerbare dingen kthnxbye
[ afbeelding ]
Nee daar krijg je wel meer voor. Maar 500 euro verdienen met suckie suckie gaat hem ook niet wordenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
KRIJG JE MAAR 500 EURO VOOR EEN SHOOT IN DE PLAYBOY.
Dat zou ik doen vanaf 5000
6. 12 tone verticalquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meisjes help mij eens mijn to do list uitbreiden. Wel uitvoerbare dingen kthnxbye
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
6. 12 tone vertical
7. batterij van iPhone opladen
needle marble ja. Water marble kan ik proberen maar is in het verleden veel gefaald.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Water marble is zeker niet uitvoerbaar?
Needle marble dan?
Soort opi spotted maar dan met kaarsvetquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Kun je niet iets doen met kaarsvetdruppeltjes? Die kun je er dan na het lakken met warm water weer af krijgen en de lak hecht daar niet (want: vet)
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
needle marble ja. Water marble kan ik proberen maar is in het verleden veel gefaald.
Bambi to the rescue
OJA vershoudfoliequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die ruffle dinges kende ik niet, die is leuk![]()
Vershoudfolie![]()
En splatter
Zelfs ik kon die, dus dat moet lukkenquote:
nagellak smelt niet johquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Soort opi spotted maar dan met kaarsvet![]()
Maar je onderlaag lak 'smelt' toch want warm enzo
Naja niet smelt, maar dat je lak eronder zacht wordt en niet goed droogt tot het kaarsvet eraf is en je het dus meeveegtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nagellak smelt niet joh
En zo heet wordt kaarsvet niet, dat valt reuze mee. Je kunt grote druppels of vlekken ermee maken of kleine druppeltjes erop doen met stokje aangebracht ofzo.
Anders eerst eens proberen op een stukje bakpapier ofzo of dat werkt?
uitproberen op bakpapier? Lijkt me wel geinig in theorie, of het in de praktijk werkt is een tweedequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja niet smelt, maar dat je lak eronder zacht wordt en niet goed droogt tot het kaarsvet eraf is en je het dus meeveegt
Border nails?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil mn lijst in het engels, hoe ga ik dat 'omlijnde' erin zetten?
Op border vind ik ook een hoop iig. Maar outline klinkt leuker.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ok omdat jij het bent gaat ie op de lijst
Linkjesquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Verdorie... ik heb nu 11 recepten open staan en ik kan niet kiezen welke ik zondag ga maken.... En ik wil ze eigenlijk gewoon NUUUUU maken![]()
![]()
![]()
Doe het!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Verdorie... ik heb nu 11 recepten open staan en ik kan niet kiezen welke ik zondag ga maken.... En ik wil ze eigenlijk gewoon NUUUUU maken![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ik zei tegen mama dat het meisje die mijn conchpiercing zette een vette sleeve had met black&white rozen.
Mama: NEE
wtf ik zeg alleen dat het mooi was
http://www.laurainthekitchen.com/all/episode.php?episodenumber=2quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
What the hell is een funky french?
Klinkt als een 20 euro standje
Hehehehe, je moeder kent je te goed met andere impulsaanschaffen denk ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ik zei tegen mama dat het meisje die mijn conchpiercing zette een vette sleeve had met black&white rozen.
Mama: NEE
wtf ik zeg alleen dat het mooi was
Tattoos zijn nooit een impulsiets bij mij en dat weet zij ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehe, je moeder kent je te goed met andere impulsaanschaffen denk ik
Hele dag bakken en me dan helemaal kapot vreten en dan dood gaan aan een acuut vet hartquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doe het!
Allemaal!
Ik ga slapen.
Aha!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etc.
WTF man, warm lopend chocoladecakeje met frambozen, bazencombi!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
EW chocolade met fruit1e valt af
oh gelukkig maarquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Tattoos zijn nooit een impulsiets bij mij en dat weet zij ook
Mja, basically een french manicure maar dan met andere kleurtjes.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Aha!
Dat met die streepjes alleen vind ik soms wel grappig.
Die punters van die laatste vind ik niks. Net als de meeste andere nailart
Ik zeg ook carrot cake.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
CARROT CAKE
Espresso brownies
Tiramisu is wel lekker, maar alleen als dessert vind ik.
chocolate ganache is SUPER machtig en als je teveel gebruikt vies
Shortbread is zo saai zonder iets erbij.
Cinnamon rolls moet je voor ontbijt maken.
Angel food géén idee en die leche's cake ziet er goddelijk uit.
die cinnamon rolls ga ik inderdaad voor laat ontbijt (want duurt lang om te maken) maken zondag. maar de tweede weet ik nog niet....quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
CARROT CAKE
Espresso brownies
Tiramisu is wel lekker, maar alleen als dessert vind ik.
chocolate ganache is SUPER machtig en als je teveel gebruikt vies
Shortbread is zo saai zonder iets erbij.
Cinnamon rolls moet je voor ontbijt maken.
Angel food géén idee en die leche's cake ziet er goddelijk uit.
ik vind het vaak van die kinder kliederwerkjes wordenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, basically een french manicure maar dan met andere kleurtjes.
Haha, ik vond het vanaf het begin geweldig! Maar prima toch, als jij dat liever niet hebt.
liefst in een punt gevijld met een diamantje erop geplaktquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
[ http://img854.imageshack.us/img854/6213/43935907.jpg (copy/paste deze link) ]
die ga ik kijken als mijn Angelfood Cake filmpje klaar isquote:
Ik heb velen talent om zulken nagels te creëren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Prachtig Spees, echt. Als ik later groot ben en velen geldt heb wil ik zulken nagels![]()
![]()
kan dat ook bij mijn teennagels?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb velen talent om zulken nagels te creëren.
die uitgedroogde klauwen er ook bijquote:
die vind ik dan wel weer briljant!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
OMG ik wil ook kiwi nails
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa! Die vind ik zo gaaf.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
OMG ik wil ook kiwi nails
Het is echt heel vermakelijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die ga ik kijken als mijn Angelfood Cake filmpje klaar is
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMFG
Dit mag in een spoiler want dan loopt de spanning mooi opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eeeww.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMFG
Dit mag in een spoiler want dan loopt de spanning mooi opZOMG, een soort aders die doorlopen in je nagelartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Prostaat kietelen jonguh!quote:
het lijken wel van die pepermuntkussentjes die verkeerd geproduceerd zijn en idd beschimmeld zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die duim lijkt fucking schimmel
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit serieus te janken van het lachen hier Bambi!![]()
![]()
![]()
![]()
FUCKING BRILJANT!![]()
![]()
MOET IK OOK HEBBEN, EDWARD DE VAMPIER JONGUHHHHHquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Twi to the fucking light nagels wat.
en DUCKNAILS
wat
wat
wat
nekschot kthnxbye
[ afbeelding ]
* SpaceInvaders legt alvast een shotgun klaarquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
MOET IK OOK HEBBEN, EDWARD DE VAMPIER JONGUHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zit net mijn laatste traan weg te vegen, echt.... geweldig!quote:
daar kennen ze tog tegen jonguh!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders legt alvast een shotgun klaar
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zit net mijn laatste traan weg te vegen, echt.... geweldig!
Ik had zo'n gast bij mij in de klas zitten op de middelbare. Job. Wat een baas was dat.
Die had dit zo kunnen doen. Echt, gewéldig!
Ik dacht eerst dat het standaard chat roulette stukjes waren links, gewoon gemonteerd. En toen zag ik dat het echte reacties waren
ok, die vind ik ook wel erg tofquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Spees, heb jij bij ruffle deze in je hoofd of iets anders? http://www.chalkboardnail(...)nicure-tutorial.html
Gewoon link plakken, dan wordt het vanzelf een voorbeeld volgens mij.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe gooi ik een YouTube video op feestboek?
Zoiets ja. Als ik daar het geduld voor heb met zoveel laagjesquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Spees, heb jij bij ruffle deze in je hoofd of iets anders? http://www.chalkboardnail(...)nicure-tutorial.html
ja, ik had die embedded versie, dan doet feestboek raar. Heb nu de goeie denk ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gewoon link plakken, dan wordt het vanzelf een voorbeeld volgens mij.
ja goed hequote:
Er werd naar gelinkt door iemand in een nagellakfacebookgroep van mij. Die had hem weer doorgetwitterd gekregen.quote:
"Niet beschikbaar op mobiele apparaten"quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Spees, kijk 'm ook eens, hij is echt heel erg goed
ah ok, echt té briljant.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Er werd naar gelinkt door iemand in een nagellakfacebookgroep van mij. Die had hem weer doorgetwitterd gekregen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Niet beschikbaar op mobiele apparaten"
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah ok, echt té briljant.
Heb 'm nu al 4 x gekeken![]()
![]()
EUWWWWWWquote:
Ik ga nu mijn pc niet meer aanslingeren. Morgen maar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Geen andere mogelijkheden? Hij is écht episch!
Ik heb nog een plastic spin, zal ik...?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je zult maar niet kijken en aan het drinken zijn en dan krijg je dat in je gezicht![]()
![]()
ja, echt man, brrrrrr.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je zult maar niet kijken en aan het drinken zijn en dan krijg je dat in je gezicht![]()
![]()
Dan heb je niet de terug irriteer methode gebruikt, zo zacht gaan rijden dat ze je zéker weten gaan inhalenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga nu mijn pc niet meer aanslingeren. Morgen maar.
En haat aan lui die met groot licht rijden. Achter mij. Twintig minuten lang. En niet inhalen wanneer dat kan, ook al rij ik ondertussen zestig op een tachtigweg omdat ik geen fuck zie.
slaap lekker en dank voor de linkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ew ew ew ew. Die spin.
Maarrem, ik ga slapen. Voordat ik op m'n laptop in slaap val.
Truste!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan heb je niet de terug irriteer methode gebruikt, zo zacht gaan rijden dat ze je zéker weten gaan inhalen
Doe ik altijd
Probeer maar eens, volgende keer.
Of anders steeds je alarmlichten aandoen en links rechts knipperen en slingeren alsof je dronken bent. Dan halen ze je ook wel in
Randstadskills, jeweetzquote:
Ik was al aan het terugzakken, maar toen sloeg 'ie net af.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan heb je niet de terug irriteer methode gebruikt, zo zacht gaan rijden dat ze je zéker weten gaan inhalen
Doe ik altijd
Probeer maar eens, volgende keer.
Of anders steeds je alarmlichten aandoen en links rechts knipperen en slingeren alsof je dronken bent. Dan halen ze je ook wel in
Die wad ik net aan t kijkenquote:
voortaan eerder naar je gevoel luisteren en voor je ARGGGGGG grens bereikt is al doenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was al aan het terugzakken, maar toen sloeg 'ie net af.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die wad ik net aan t kijken
Lekker!quote:
Even aan het terug lezenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb die honden nooit aantrekkelijk gevonden, ook niet mooi van lelijkheid dus.. Maar hoorde laatst op tv dat hun ademhaling zodanig slecht is dat ze vaak nauwelijks in kunnen spannen. En dat ze niet op natuurlijke wijze kunnen bevallen omdat ze zo ver doorgefokt zijn...
En dat vind ik dan wel weer ernstig
Nu pas die site ontdekt? Zo geweldig slechtquote:
Tegelijk met jou en debs.quote:
Mijnes auchquote:
Speesbeestquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Slaap lekker Speesbeest. Ik ga ook eens slapen. Morgen lekker genieten van het weer
Ik weet niet of je mijn post gelezen had, maar lak je was er nog niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mijnes auch.
M'n giveaway doet het wel goed trouwens!
Had ik niet gezien, maar stomquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik weet niet of je mijn post gelezen had, maar lak je was er nog niet.
Ik wacht rustig af, het is immers een eindvanaf Braboland naar hier
Fijn weekend iedereen! Mooi weer
Floamquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
DIIIIIIICCCCCCCCCCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!
Floam is binnen!
Ja maar snelwandelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heel de dag die klote olympische spelen op tv aan. Ik word er schijtziek van. Gelukkig is het na morgen over
Ik vind het niet erg dat die spelen er zijn maar moet dat de godganse dag op tv aanstaan?quote:
Haha, ja.quote:
Ja, ik geef niks om dat bovennatuurlijke gedoe, maakt het zo nep. Ik hoopte al vanaf het begin op seizoenen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, ja.
Ik vind trouwens die sims uitbreiding die nu komt ook helemaal niet boeiend. Maar seizoenen.Met alien abductions.
Op zich fijn dat ze het nu bij elkaar in een uitbreiding gooien, ipv van er 1 per uitbreiding bij doen zoals bij sims 2. Nu kan ik gewoon een uitbreiding overslaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik geef niks om dat bovennatuurlijke gedoe, maakt het zo nep. Ik hoopte al vanaf het begin op seizoenen!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:39 schreef Dwyn het volgende:
http://www.ea.com/nl/de-s(...)CM2000001165140aRCRD
Showtime vind ik ook niet leuk inderdaad. Ik ben er ook nog steeds niet achter hoe je acrobaat enzo kan worden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Op zich fijn dat ze het nu bij elkaar in een uitbreiding gooien, ipv van er 1 per uitbreiding bij doen zoals bij sims 2. Nu kan ik gewoon een uitbreiding overslaan.De vorige (showtime?) heb ik ook al niet gekocht, maar seizoenen gaat er sowieso komen!
Ik had dat ook idd, zodra ik me realiseerde dat het weer niet standaard in het spel zat hoopte ik dat er een uitbreiding mee zou komen.
Haha. Tja daar kan ik je niet mee helpen, want ik heb hem niet. Het enige wat ik er uit wou was dat pasfotohokje. Om daar nou 35 euro voor neer te tellen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Showtime vind ik ook niet leuk inderdaad. Ik ben er ook nog steeds niet achter hoe je acrobaat enzo kan worden.
Geen ipad helaas!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:44 schreef Mirjam het volgende:
Voor de maisjes met een iPadis de sims freeplay ook erg leuk
Stommen postboden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Debs, lakjes pasten niet door de brievenbus volgens de postbode dus wordt het later bezorgd
Ja, zekers...quote:
Oeh, goeien tip.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:56 schreef Mirjam het volgende:
ik weet dat er hier dames glycerine in remover doen, ik zag vandaag dat ze bij de etos nagellakremover met glycerine hebben
ik dacht; ik meld 't ff
Ik doe het bij mn acetonquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:56 schreef Mirjam het volgende:
ik weet dat er hier dames glycerine in remover doen, ik zag vandaag dat ze bij de etos nagellakremover met glycerine hebben
ik dacht; ik meld 't ff
Ja, dat.quote:
Dat klinkt best onhandig. Tenminste, mezelf met pompjes kennende gaat dat overal terecht komen, behalve waar het moet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:07 schreef Dwyn het volgende:
Ik zag laatst wel ineens remover pompjes bij de Kruidvat. Nog nooit eerder gezien.
Je duwt met een wattenschijfje bovenop ofzo en dan komt het eruit. Dus in theorie zou het goed moeten komen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt best onhandig. Tenminste, mezelf met pompjes kennende gaat dat overal terecht komen, behalve waar het moet.
Dat is toch veel te ingewikkeld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Je duwt met een wattenschijfje bovenop ofzo en dan komt het eruit. Dus in theorie zou het goed moeten komen.
JOnge, dat zou Sien zelfs kunnenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is toch veel te ingewikkeld.
Doe mij maar simpel met een flesje, geen gemieter met verzopen watjes.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JOnge, dat zou Sien zelfs kunnen
Nah, mij teveel geknoei.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef Lindytje het volgende:
Ik hou er juist van om mijn watjes te verzuipenDoe ik altijd
Mijne was gisteren gewoon opquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:21 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb ze ook niet gekocht, want ik heb nog zes flessen ofzo!
Met al die papercuts van de post durf ik dat niet. Dat doet pijn man.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:21 schreef Lindytje het volgende:
Dan hoef ik niet zo te boenen. Ik ben het toppunt van luiheid
Truequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met al die papercuts van de post durf ik dat niet. Dat doet pijn man.
Hoeveel vingers kwijt?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een nieuw koksmes. Van Herman.
Hij is goed scherp iig![]()
![]()
![]()
Mn pink eraan gesneden toen hij op een snijplank lag en ik iets van het aanrecht pakte. Ik voelde het soepel door mn vlees snijdenquote:
Nicequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mn pink eraan gesneden toen hij op een snijplank lag en ik iets van het aanrecht pakte. Ik voelde het soepel door mn vlees snijden
Goeden krasmesquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mn pink eraan gesneden toen hij op een snijplank lag en ik iets van het aanrecht pakte. Ik voelde het soepel door mn vlees snijden
Hier dat dingquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, als je dat bewust gaat doen snijd je zo je polsen door. Serieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hier dat dingWaar kan ik hem kopen? Ik wil hem!!!!
En dat voor maar 12.99!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dat voor maar 12.99!!!!
Morgen zijn we allemaal doodquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dat voor maar 12.99!!!!
Goeden ideequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien kunnen we het mes doorsturen. Als je net je polsen hebt doorgesneden snel naar de brievenbus lopen. Scheelt de volgende weer 13 euro
Ik wil geen chanel meer kopenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben trouwens heel misschien stiekem naar de winkel gegaan waar keigroot: 20% OP ALLES stond en heb daar heel misschien wel stiekem chanel frenzy en vertigo gereserveerd nadat het vrouwtje zei dat die one shot waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |