Kan je tijdens het pijpen ook van iemand af zitten?quote:Kia begon met wat trekwerk(zc), gevolgd door redelijk pijpen, waarbij ze naar mij toe zat, zodat ik haar borsten en benen kon aanraken.
Ik zal eens een poging wagen. Ik zal zo een beoordeling gevenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gewoon proberen, misschien is het wel een nieuwen ontdekking en dan word je rijk
Zonder condoom denk ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan je tijdens het pijpen ook van iemand af zitten?![]()
(en geen idee wat zc betekent)
O ja, goedenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zonder condoom denk ik
Enne.... dat lijkt me lastig...
Ja, op klacht.nlquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O ja, goeden![]()
Die site verdient wel een garper zeg.
Heb al iemand gezien die zich afvroeg of hij een klacht niet ergens kon melden ofzo
Hoe meer je drinkt hoe lekkerder het wordtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:52 schreef Lindytje het volgende:
Nah, best te drinken. Het is toch drank he![]()
Truequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe meer je drinkt hoe lekkerder het wordt![]()
Ik moest lachenquote:Ik ben vanavond helaas bij deze Kia binnen geweest. Ik dacht nog......dat ziet alsof ik er meer plezier aan beleef dan met de gelijknamige auto's. Helaas.....aan de auto's heb je echt veel meer plezier!
Goeden timingquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee ik kom serieus net binnen vallen op schaar dr post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |