SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
Esses zijn UIers
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Toch maar even op NL1 ingeschakeldquote:
De bal kan anders ook verdraaid hard aankomen hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:36 schreef Lotusss het volgende:
Denk dat ik maar overschakel naar een hockeystick als zelfverdedigingswapen
Ik mep harder met een hockeystick dan dat ik gooi met die bal.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De bal kan anders ook verdraaid hard aankomen hoor
Ah, zover had ik nog niet doorgedacht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik mep harder met een hockeystick dan dat ik gooi met die bal.
Bovendien ben je die bal dan kwijt, een hockeystick hou je vast.
Mannenhersens he.....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, zover had ik nog niet doorgedacht.
Ik zie geen negroïde personen bij het hockeyquote:
4x100meter estafette netquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zie geen negroïde personen bij het hockey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |