Op asflalt rijden met me mountainbike kan wel maar echt ideaal is het niet, die bandjes die zuigen je echt aan de grond en ga je toch iets minder hard,quote:
Wel op een gewone fiets natuurlijk...quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat meen je niet ?
Gisteravond nog een rondje gewoon op het asfalt , gemiddelde snelheid 32,8km/h over 14km
(ff me metertje erbij gepakt)
op rondjes van 14 km?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb ook een racefiets en daar haal ik makkelijk 40km/h
Ik fiets al heel me leven lang lange afstanden,quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel op een gewone fiets natuurlijk...
Ben sowieso niet echt een fietser.
Met me racefiets rij ik wel veel langere afstanden.quote:
Dan is het op zich logisch dat jouw conditie "iets" beter is...quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik fiets al heel me leven lang lange afstanden,
aantal jaar geleden had ik in de zomermaanden (april, mei, juni, juli, augustus) ongeveer 3000km gefietst,
Ga vaak na het avondeten een stuk fietsen en meestal dan ongeveer tussen 50/60km
Ik heb helaas nog geen racefiets.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Met me mountainbike zit ik ergens rond de 20 a 30km
Ja, zowel qua tijd als plek kan hij niet echt opschuiven. Al rijdt die groep ervoor ook wel hard, want die komen zelfs nog iets dichter bij de kop op momenten lijkt het...quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:16 schreef marcodej het volgende:
Van Houts moet nu langzaam plekjes gaan toegeven.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Fontana hoopt dat Tempier en Gehbauer ook terugkeren, nog 2 wielen waarin hij kan gaan hangen.
Reed tegen het achterwiel van z'n voorganger Schurter, gelukkig had hij er alleen zelf last van...quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Reed tegen het achterwiel van z'n voorganger Schurter, gelukkig had hij er alleen zelf last van...
Ah, okee. Dat zag ik ff niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tegen het achterwiel van Schurter aanrijden.
Dit had ik al zien aankomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |