Ik weet het nog heel goed, we zaten bij het zwembad en ineens komt een kennis die we daar hebben leren kennen ineens naar beneden rennend met die mededeling wat er was gebeurd. Ik vond het serieus best eng, hoorde ook dat het vliegveld bij Girona (ligt in de buurt) dicht ging enzo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er denk je ook een link tussen jou vakantie en de aanslagen?Pas op hoor de FBI leest mee.
Ik weet niet hoe duur die van hem was, maar er zijn al mooie Cubes en Trek van ronde de 700- 800 euro.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar zo;n fiets als die van Auti is toch al snel iets van 1000 euro of niet?
Hoezo?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:17 schreef Auti het volgende:
Het kutte is dat ik straks dus wil gaan fietsen maar het MTB parcours is hier afgesloten
Dutchvalley festival - MTB parcours Spaarnwoude.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoezo?
Zie ik nu trouwens op je foto dat je geen clickpedalen hebt?
Is gewenning iid, je gaat waarschijnlijk een a twee keer heel lullig op je bek, omdat je er te laat aan denktquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:19 schreef Auti het volgende:
[..]
Dutchvalley festival - MTB parcours Spaarnwoude.
Nee ik heb geen clickpedalen, moet nog eens een keer gaan testen.. ben er niet zo'n fan van en een beetje huiverig (moet er gewoon aan leren wennen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |