ok dat wist ik niet, heb inderdaad niet alles gehoordquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:10 schreef Lindgren. het volgende:
TS heeft niet geluisterd.
Degene die het aanvroeg was Gerco Schröder, die twee zilveren medailles had gewonnen. Hij dacht dat hij gewoon een liedje aan mocht vragen, maar begreep later pas dat hij bij de schaamtrack zat. Dat gaf hij toe, maar toen werd hij alsnog gedraaid.
Hij kreeg nog als tip dat hij ook 'Er staat een paard in de gang' kon aanvragenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:12 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
ok dat wist ik niet, heb inderdaad niet alles gehoord
maar vind wel raar dat ze het hebben gedraaid.
hahaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij kreeg nog als tip dat hij ook 'Er staat een paard in de gang' kon aanvragen. Schröder rijdt paard.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:15 schreef rosepetals het volgende:
Dan kunnen we vanaf nu dit topic gebruiken om onze favoriete nummers uit het foute uur te noemen.
Spice girls- wannabeRight said fred- i'm too sexy
Elke keer als ik me kwetsbaar opstel hier is er wel iemand om mij even belachelijk te makenquote:
Uit 1959 komen en dan nix schrijven ipv niksquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:15 schreef rosepetals het volgende:
spice girlsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:15 schreef rosepetals het volgende:
Dan kunnen we vanaf nu dit topic gebruiken om onze favoriete nummers uit het foute uur te noemen.
Uit 1959 komen en dan nog kleine meisjes uitschelden via het internetquote:
watquote:
Nee dat doe ik inderdaad niet want op een lamme arm zit ik niet te wachten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:31 schreef Ernie1959 het volgende:
Nee jij trekt volle zalen, knaller. Wat een imbi's hier trouwens. Ben weer snel weg...
2quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:32 schreef Knaller het volgende:
[..]
Nee dat doe ik inderdaad niet want op een lamme arm zit ik niet te wachten.
blijf dan wegquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:31 schreef Ernie1959 het volgende:
Nee jij trekt volle zalen, knaller. Wat een imbi's hier trouwens. Ben weer snel weg...
ik denk een afkorting van imbecielen.quote:
Internet is zo fantastischquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:31 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Uit 1959 komen en dan nog kleine meisjes uitschelden via het internet__!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:35 schreef Knaller het volgende:
[..]
ik denk een afkorting van imbecielen.
Goede nummersquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:32 schreef UpsideDown het volgende:
Nummers als The Fly, Zoo Station of Discothčque is toch wel pure streling voor je oren.
Die uit 1959 komt.quote:
oh bedanktquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Die uit 1959 komt.
Jij niet, jij bent geweldig.
Inderdaad wazig, de videoclip ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:37 schreef penny-wise het volgende:
Numb van U2/Edge is toch wel een wazig nummer zeg..
Ik vond het anders een heel goed idee van je hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Die uit 1959 komt.
Jij niet, jij bent geweldig.
Die is ook geniaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:41 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ik vond het anders een heel goed idee van je hoor.
Mijn foute nummer van de dag is Grease - You're the one that I want.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |