cuba doet het ook goedquote:
Maar ze komen toch onder Nederland. Er komt als ik het goed tel nog hooguit één keer Cubaans goud bij. Ze staan nu op vijf, maar het kunnen er zes worden. Nederland heeft wel een hogere totaalscore.quote:
Zullen ze in Rusland wel een medaillespiegel maken waarin brons het zwaarste teltquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:53 schreef Anonymousz het volgende:
rusland gaat waarschijnlijk winnen met de meeste brons
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:54 schreef -0- het volgende:
[..]
Zullen ze in Rusland wel een medaillespiegel maken waarin brons het zwaarste telt
Ze halen de meeste medailles toch doorgaans met atletiek en worstelen. De judoka's deden het trouwens ook goed. Je moet eigenlijk nooit te vroeg conclusies trekken wanneer een land na een paar dagen nog weinig medailles heeft. Je moet ook altijd de programmering erbij pakken. Zo winnen veel Oostbloklanden pas in de laatste week veel medailles, als de atletiek en het worstelen beginnen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:58 schreef Nober het volgende:
Tock knap dat Rusland nog zoveel goud heeft gehaald, stonden toch een tijdje op 7. Ging ook wel hard want gisteren 3 gouden en vandaag 6 erbij met nog kansen om de 23 te evenaren.
en uk zit op 28 goud ben benieuwd dat ze de 30 gaan halenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:03 schreef Leatherface het volgende:
Zuid-Korea gaat trouwens waarschijnlijk als vijfde eindigen. Ik zie niet direct in waar Duitsland morgen nog kanshebbers heeft, of het moet de vijfkamp bij de vrouwen zijn.
Maar dat ligt meer aan het feit dat Duitsland en Australië minder wonnen. De Zuid-Koreaanse medailleoogst is ongeveer hetzelfde als vier jaar geleden.
Ze hebben volgens mij nog zeker één boksfinalist.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
en uk zit op 28 goud ben benieuwd dat ze de 30 gaan halen
1 goud te weinig voor een écht goede Spelen wmb. Nu was het gewoon een goede. Hockeymannen hadden de slagroom op de taart kunnen zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:54 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
6 GOUD
6 ZILVER
8 BRONS
20 medailles.
Ik ben tevreden.![]()
was wel te verwachtenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:22 schreef horned_reaper het volgende:
jammer, Japan dus toch nog voorbij Nederland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |