Whut?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:15 schreef Lutte het volgende:
Als blikken konden doden was ik vermoord door een cassiere van de Action
Ging ff gauw een rol kaftpapier halen, vijf euro in m'n zakken gestopt.. Kost dat ding 55 cent. Ze keek vuil![]()
Klopt, het is net spermaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:11 schreef Kloonhommel het volgende:
Net gevraagd aan mijn vriendin wat ze van die drinken met Aloë Vera vond. Ze vond de smaak wel lekker maar de stukjes die erin zitten ranzig.
Volgens mij associëren vrouwen die stukjes met iets anders of zo omdat er tot nu toe al 3 vrouwen hun afkeer hebben gegeven.
ik sta ook in een winkel, ik snap het welquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
- Hejje nie kleiner?
> Nee
- Vijf cent bij dan?
> Nee
- *zuuuuchhtt*
Zonder stukjes is de smaak nog ranzig imoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:11 schreef Kloonhommel het volgende:
Net gevraagd aan mijn vriendin wat ze van die drinken met Aloë Vera vond. Ze vond de smaak wel lekker maar de stukjes die erin zitten ranzig.
Volgens mij associëren vrouwen die stukjes met iets anders of zo omdat er tot nu toe al 3 vrouwen hun afkeer hebben gegeven.
zo had ik laatst mijn pot kleingeld eens omgegooid en gesorteerd. Ik naar de action met zakjes gesorteerd kleingeld, gevraagd of ze dat wilde wisselen. Een kassière wilde dat wel maar had het druk en riep een collega om het af te handelen. Collega kwam, keek naar al het kleingeld en zei dat ze zoveel niet nodig hadden. Ik zei dat ik het dan wel naar de bank zou brengen om het te storten, geen probleem. Toen kon ze toch de kassa's nakijken om te zien hoeveel er overal nog in kon. Uiteindelijk hebben ze toch 35 euro omgewisseld.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
- Hejje nie kleiner?
> Nee
- Vijf cent bij dan?
> Nee
- *zuuuuchhtt*
Ik heb de bollen!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
vermiljoenweg (dat is in poelenburg)
ik was er vanmiddag laat, dus het zal gek zijn als die megavoorraad die er vandaag lag, al op zou zijn.
ik heb ook weer een klaphorloge mee. een grijze dit keer.
ik wil nog een blauwe, die heb ik nog niet
Chagrijnige Action bliepmiepjes pesten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:15 schreef Lutte het volgende:
Als blikken konden doden was ik vermoord door een cassiere van de Action
Ging ff gauw een rol kaftpapier halen, vijf euro in m'n zakken gestopt.. Kost dat ding 55 cent. Ze keek vuil![]()
xenosquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:38 schreef SeeQ het volgende:
ff een vraagje: vroeger (in 2009) verkochten ze bij de Action TSA-koffersloten.. Weet iemand of deze nog te koop zijn?
Zijn meestal ook niet de snuggersten die daar zitten.... Vaak chagerijnig en weten niks. Niet bepaald klantvriendelijk volk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
- Hejje nie kleiner?
> Nee
- Vijf cent bij dan?
> Nee
- *zuuuuchhtt*
Ik heb er ook, net zoals bij de Lidl en de Aldi, nog nooit een mooie vrouw zien zitten. Is dat om het goedkope imago hoog te houden?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:28 schreef soapie het volgende:
[..]
Zijn meestal ook niet de snuggersten die daar zitten.... Vaak chagerijnig en weten niks. Niet bepaald klantvriendelijk volk.
wow je hebt dus 1,50 euro uitgegeven?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:29 schreef Yi-Long het volgende:
Gisteren een chocoladereep met hazelnoot gekocht, belgische chocolade, 200 gram voor 80 of 90ct.
Smaakt prima. Beetje zacht en romig/melkerig, maar de zachtheid kan ook door het huidige weer komen natuurlijk.
Oh, en een washandje van 60ct ofzo.
Heerlijkquote:
Ik vind die niet zo lekker.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:29 schreef Yi-Long het volgende:
Gisteren een chocoladereep met hazelnoot gekocht, belgische chocolade, 200 gram voor 80 of 90ct.
Smaakt prima. Beetje zacht en romig/melkerig, maar de zachtheid kan ook door het huidige weer komen natuurlijk.
Oh, en een washandje van 60ct ofzo.
Ik wilde deze eens proberen, geen idee of er überhaupt geur vanaf komt als de boel gaat branden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:27 schreef lady-wrb het volgende:
ik haat geurkaarsen![]()
![]()
ik weet ook nooit hoe snel ik bij ikea langs die geurbende moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |