Oh ja ik had wel even mogen vermelden wat voor abonnement ik heb, ik heb een iPhone 200-abonnement welke in december 2010 afgesloten is. Er zit 1GB internet bij met 200 belminuten of 400 smsjes.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:33 schreef Lienekien het volgende:
Die limiet kan roet in het eten gooien als je in het buitenland gebruik wilt maken van je bundel.
Het hangt even af van je abonnement, maar als daarin bepaald is dat je in het buitenland gewoon kunt bellen en internetten uit je bundel, dan is het goed dat ze die limiet hebben opgeheven.
En wat betaal je per maand of heb je dat bewust weggelaten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:36 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Oh ja ik had wel even mogen vermelden wat voor abonnement ik heb, ik heb een iPhone 200-abonnement welke in december 2010 afgesloten is. Er zit 1GB internet bij met 200 belminuten of 400 smsjes.
Ik denk dat ik ze nog even bel als ik zin en/of tijd heb. Ik vind dat die webcare ook wel even mag antwoorden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:37 schreef Thomas B. het volgende:
Behalve dat de bewoording "datalimiet onbeperkt" een enigszins rare keuze is betekent dacht ik gewoon dat begrenzing van je bundel is opgeheven. Je kunt dus buiten je bundel komen zonder dat je verbinding verbroken wordt. Oftewel, het moment dat zij heel veel geld aan jou kunnen verdienen.
¤34,50 per maand.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:37 schreef koelants het volgende:
[..]
En wat betaal je per maand of heb je dat bewust weggelaten?
Dan durf ik het niet te zeggen. Ik vind al die verschillende voorwaarden heel onduidelijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:36 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Oh ja ik had wel even mogen vermelden wat voor abonnement ik heb, ik heb een iPhone 200-abonnement welke in december 2010 afgesloten is. Er zit 1GB internet bij met 200 belminuten of 400 smsjes.
pfffffquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:38 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze nog even bel als ik zin en/of tijd heb. Ik vind dat die webcare ook wel even mag antwoorden.
[..]
¤34,50 per maand.
Ik denk dat ik eerst nog even een 0900-alternatief ga proberen te vinden, ik vind die ¤34,50 per maand die ze krijgen meer dan zat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:39 schreef koelants het volgende:
[..]
pfffff
En dan lul je er natuurlijk ook nog ver over je bundel heen?
Daarom heb ik een los toestel gekocht en een Hollands Nieuwe abo afgesloten, heb nu 550 beliminuten en 500mb internet voor 17.50 per maand.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:40 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst nog even een 0900-alternatief ga proberen te vinden, ik vind die ¤34,50 per maand die ze krijgen meer dan zat.
Hoe heet deze blox?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:16 schreef Jerkmaine het volgende:
Met een iPhone abonnement van Vodafone heb je wel de BloX waarmee je in Vodafone Passport landen zowel je belminuten- als je databundel mag gebruiken "alsof je in Nederland bent". Zonder hoge roamingkosten achteraf dus. Dat je in het buitenland onbeperkt mag interwebsen geloof ik dan ook echt niet.
Vodafone gebruikt hier trouwens 1200 als afzender voor meldingen, "Vodafone" voor meldingen van je Voicemail en 7788 voor winacties.
Bullshit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:16 schreef Jerkmaine het volgende:
Met een iPhone abonnement van Vodafone heb je wel de BloX waarmee je in Vodafone Passport landen zowel je belminuten- als je databundel mag gebruiken "alsof je in Nederland bent". Zonder hoge roamingkosten achteraf dus. Dat je in het buitenland onbeperkt mag interwebsen geloof ik dan ook echt niet.
Vodafone gebruikt hier trouwens 1200 als afzender voor meldingen, "Vodafone" voor meldingen van je Voicemail en 7788 voor winacties.
Eigenlijk zou ik er niet meer van op moeten kijken, maar het is weer het zoveelste stukje bedrog dat een telco schijnbaar de normaalste zaak van de wereld vindt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:13 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Bullshit.
Als je referreert naar de alles-in-1 op reis dagbundel, dan is dat niet 'net zoals in Nederland'.
Voor 2 euro p.d. krijg je 20 min bellen, 20 min gebeld worden, 20 sms en 35 mb aan data op die dag dat je het gebruikt. Je zet hiermee wel alle limieten uit en je gaat dus flink betalen als je hier op die dag fors overheen zou komen
Niks bullshit, mijn abonnement (Oktober '10 afgesloten met een 4S) heeft dit. Ik heb het ook over een ouder abonnement en niet over die van na eind april, omdat ik er van uit ga dat TS dit ook heeft.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |