Schandalig hoor. Op deze manier zal je volgend jaar de Yvonne Awards niet binnenslepen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Excuus hoor Suus, dat ik je bio niet had bijgewerkt!
TS kan niet eten voor 10 euro, dat is "aso"voedsel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:05 schreef Jellereppe het volgende:
Wat is dat nou voor een vraag. Je krijg geen rode cent te zien. Ga maar werken voor een auto. Als je honger had, had je een tientje kunnen krijgen, maar aangezien honger in Nederland een relatief begrip is, lach ik je keihard in het gezicht uit.![]()
Ik leen niet want daar zit rente aanvast. Ben net uit de schulden en wil dat niet weer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:04 schreef spoorrails het volgende:
[..]
37 , minuten volgens google maps :p
maar TS wat heb je ervoor over om wat geld te lenen
misschien wil ze wel wat anders gevenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:03 schreef Murdera het volgende:
TS GEEF ME VERDOMME JE ARM
En 2 tenen naar keuze.
ben bang dat donaties niet zomaar zal gebeuren. Of je moet bij vrienden en familie terecht kunnen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:06 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik leen niet want daar zit rente aanvast. Ben net uit de schulden en wil dat niet weer.
Wat, heb ik een taalfout gemaakt?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Schandalig hoor. Op deze manier zal je volgend jaar de Yvonne Awards niet binnenslepen.
Alle beetjes helpen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
TS kan niet eten voor 10 euro, dat is "aso"voedsel.
Als wij krap bij kas zitten kan ik volgens mij voor 3 euro 2 dagen eten maken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
TS kan niet eten voor 10 euro, dat is "aso"voedsel.
Wie zou jou zomaar geld willen geven en waarom?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:06 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik leen niet want daar zit rente aanvast. Ben net uit de schulden en wil dat niet weer.
Dan kocht ik als ik jou was liever een brood en een doos eieren, maar smaken verschillenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:07 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Als wij krap bij kas zitten kan ik volgens mij voor 3 euro 2 dagen eten maken.
Het is dan maar simpele macaronie met tomatenpuree of gezeefde tomaten met smac....
Jummie
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:06 schreef spoorrails het volgende:
[..]
misschien wil ze wel wat anders geven
Je dient ten alle tijden TS haar bio bij te houden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat, heb ik een taalfout gemaakt?
Jep, en als ik echt dringend een auto nodig heb maakt het me niet uit wat het is, als het maar kan rijden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:07 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Als wij krap bij kas zitten kan ik volgens mij voor 3 euro 2 dagen eten maken.
Het is dan maar simpele macaronie met tomatenpuree of gezeefde tomaten met smac....
Jummie
hea, dat ga ik nu gelijk maken, lekkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan kocht ik als ik jou was liever een brood en een doos eieren, maar smaken verschillen
Ja sorry. Maar ik heb zo'n medelijden met de ts.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kerel, ik heb hier een bijzonder goed aanbod gepost, gelieve dit niet onder mijn neus weg te kapen!
Te allen tijde.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:08 schreef Murdera het volgende:
Je dient ten alle tijden TS haar bio bij te houden.
[..]
En het linkerarm?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:09 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Ja sorry. Maar ik heb zo'n medelijden met de ts.
Maar je hebt gelijk!!
TS de voorwaarde is dat murdera 2 tenen naar keuze mag afknippen.
Anders ga je maar lekker fietsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |