Ja klopt. Ik weet niet of je er vaak mee gereden hebt, maar misschien is het ook kwestie van wennen.Of je vindt het gewoon echt kut, dat kan ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:02 schreef Mallet het volgende:
[..]
Dat je zelf moet plussen en minnen zeg maar? Dat heb ik ook wel eens gedaan maar op de een of andere manier gaat dat bij mij wat minder natuurlijk.. Ik mis die koppeling dan. Zeker als je bijvoorbeeld van de 4 naar de 2 wilt ofzo. Ik ben dan altijd veel bewuster aan het kijken in welke versnelling ik zit.
Ja zoiets. Je krijgt toch geen uren uitbetaald voor een auto die in je eigen woonplaats staat. Je starttijd is dan gewoon het moment dat je bij de dealer aankomt. Ik zou gewoon thuis neerzetten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:52 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik weet niet of je er vaak mee gereden hebt, maar misschien is het ook kwestie van wennen.Of je vindt het gewoon echt kut, dat kan ook![]()
Ik moet trouwens maandag naar de BMW dealer hier in mijn woonplaats om een MINI op te halen, maar die zit op het industrieterrein waar geen bussen heen gaan. Ik moet dus 45 minuten lopen, maar zet ik dan beginstation gewoon huis neer of? Hoe doen jullie dat?
Dat meen je niet! Dat wist ik dus nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:54 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja zoiets. Je krijgt toch geen uren uitbetaald voor een auto die in je eigen woonplaats staat. Je starttijd is dan gewoon het moment dat je bij de dealer aankomt. Ik zou gewoon thuis neerzetten.
Gewoon lichte broek en overhemd/polo. Tenminste, dat doe ik met dit weer en is ok volgens de regels van deze zomermail.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:27 schreef Peter1612 het volgende:
Iemand ervaring met dit warme weer en werken als PC? Moet morgen eind van de middag iemand ophalen, maar gezien de temperatuur is dat niet heel fijn in pak...
Lichte broek en overhemd/polo voor het werken als PC? Lijkt me niet toch..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:24 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Gewoon lichte broek en overhemd/polo. Tenminste, dat doe ik met dit weer en is ok volgens de regels van deze zomermail.
Terug van vakantie overigensHopen op veel werk volgende week, want ik ben volledig failliet en dat terwijl er een langstudeerboete zit aan te komen omdat ik één vak mis, door een 5.0
Balen, had net zo'n goede hoop na jouw post, dan maar in pak!quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:35 schreef Panthera. het volgende:
Ah, PC. Dan heb ik niks gezegd. Lezen is lastig
gewoon licht pak met licht hemd zonder stropdas/colbert. tenminste, ik heb maathemden en maabroek dus dan ziet dat meer dan netjes genoeg uit. beter zonder colbert dan zeiknat van het zweet lijkt me..quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:38 schreef Peter1612 het volgende:
[..]
Balen, had net zo'n goede hoop na jouw post, dan maar in pak!
Airco ga ik inderdaad vanuit, alleen 20 minuutjes lopen naar startadres... jasje uit en genieten van de zon dan maar!quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:13 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik dacht ook al, volgens mij een mail gemist. maar zo erg is een pak toch niet met dit weer? airco in de auto etc.
gewoon achteraf op je gele bon invullen. en ik schrijf er altijd bij opmerkingen bij (ook op de gele) dat OV kosten via mail volgen aan het eind van de maand. hoef je maar 1 x online ff zon pdfje te downloaden en te mailen dan is dat gefikst.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:06 schreef Peter1612 het volgende:
Andere vraag... op rittenformulier van PC staat onkosten en daaronder o.a. OV-kosten, nu in het weekend reis ik op tarief, maar moet ik daar wel of niet wat invullen, en zo ja... wat? Want die bon krijgt de klant in principe ook, en ik weet van te voren niet wat mijn OV-kosten zijn (trein wel, bus niet).
Haha kwam je de berg uberhaupt wel op met dat ding?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:22 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, weer terug van vakantie op Mallorca. Heerlijk warm, en één dag een auto gehuurd. Heerlijk rijden door de bergen daar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet strak in pak dus? Ik moet morgen ook rijden, zal ik dan zonder stropdas kunnen? Maar wel met jasje lijkt mij?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:12 schreef mothergoose het volgende:
[..]
gewoon licht pak met licht hemd zonder stropdas/colbert. tenminste, ik heb maathemden en maabroek dus dan ziet dat meer dan netjes genoeg uit. beter zonder colbert dan zeiknat van het zweet lijkt me..
Gewoon een stukje rijden door Breda en omgeving, zolang je niets geks doet ben je aangenomen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:54 schreef Croissant.fr het volgende:
Even een vraagje voor medewerkers van easyway: ik heb zelf gesolliciteerd voor de regio Amsterdam en ik ben gelijk de volgende dag terug gebeld voor een intake gesprek en de rijtest.
Ik las dat dit in een BMW 5 serie of in een vw passat is, en in een automaat. Wat kan ik allemaal precies verwachten van de rijtest? In de bevestigingsmail is het erg onduidelijk.
Je rijdt vanuit je eigen omgeving het hele land door. Zo woon ik in Groningen. De meeste ritten beginnen in Groningen en moeten naar het midden/zuiden van het land. Omdat jij in Amsterdam woont zul je vaak kortere ritten hebben, omdat de meeste leasemaatschappijen in het midden van het land zitten (je zult bijv. regelmatig naar Almere moeten).quote:En, rij je door het hele land, of rij je de auto's naar een depot bij jou in de woonplaats?
Gewoon zeggen dat je je kaart nog niet hebt, waarschijnlijk kun je hem dan later inscannen en naar EW mailen.quote:En ik ben nog niet in het bezit van een collegekaart (studie moet nog beginnen, al wel ingeschreven voor HBO), ik kan niet vanaf m'n vakantie bestemming zien of hij al op de mat ligt. Wat kan ik het beste doen?
Hoe kan het nou dat jij de volgende dag gelijk bent gebeld? Wanneer heb je precies gesolliciteerd?quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:54 schreef Croissant.fr het volgende:
Even een vraagje voor medewerkers van easyway: ik heb zelf gesolliciteerd voor de regio Amsterdam en ik ben gelijk de volgende dag terug gebeld voor een intake gesprek en de rijtest.
Ik las dat dit in een BMW 5 serie of in een vw passat is, en in een automaat. Wat kan ik allemaal precies verwachten van de rijtest? In de bevestigingsmail is het erg onduidelijk.
En, rij je door het hele land, of rij je de auto's naar een depot bij jou in de woonplaats?
Op dit moment ben ik niet in Nederland, dus easyway bellen zit er helaas niet in.
En ik ben nog niet in het bezit van een collegekaart (studie moet nog beginnen, al wel ingeschreven voor HBO), ik kan niet vanaf m'n vakantie bestemming zien of hij al op de mat ligt. Wat kan ik het beste doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |