Nee. Gebeld en gezegd dat die was gestolen. Geen idee of het daarvan sneller gaat, maar hij was er wel snel. Donderdag ochtend gebeld en dinsdag ochtend lag die in de busquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:01 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Hoe dan? Gewoon dat formulier ingevuld en opgestuurd?
Die semi automaten zijn verschrikkelijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Ach, ik hoop dat ze airco in die bakjes hebben gepropt, dan overleef ik het wel denk ik. Zijn wel allebei semi-automaten, hoop dat dat een beetje te doen is
Dat zijn aardig wat kilometers. Ik maak meestal meer OV-uren dan echte rij-uren. Volgens mij bijna nog nooit andersom geweest.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:16 schreef dery1990 het volgende:
Ik heb maandag een Astra vanuit Leeuwarden naar Meerkerk, daarna een Seat Alhambra vanuit Wageningen terug naar Leeuwarden
Volgens mij ook wel (een van) de duurste in het A-segment of niet.. Ik heb toen die semi automaat moeten rijden, dat is echt een rot ding.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:44 schreef QuiCk01 het volgende:
Fiat 500 is echt een prima auto hoor!
Veruit de leukste in die klasse imo
Je kunt ze inderdaad heel duur maken. Ik schakel die semi-automaat altijd in handmatig en dan rijden ze hetzelfde als een normale handbak zonder koppeling vind ik.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:03 schreef Mallet het volgende:
[..]
Volgens mij ook wel (een van) de duurste in het A-segment of niet.. Ik heb toen die semi automaat moeten rijden, dat is echt een rot ding.
Dat je zelf moet plussen en minnen zeg maar? Dat heb ik ook wel eens gedaan maar op de een of andere manier gaat dat bij mij wat minder natuurlijk.. Ik mis die koppeling dan. Zeker als je bijvoorbeeld van de 4 naar de 2 wilt ofzo. Ik ben dan altijd veel bewuster aan het kijken in welke versnelling ik zit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:30 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Je kunt ze inderdaad heel duur maken. Ik schakel die semi-automaat altijd in handmatig en dan rijden ze hetzelfde als een normale handbak zonder koppeling vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |