Alleen als ik m'n complete portemonnee voor dat ding hou, maar als ik de kaart "los" voor de scanner hou doet ie het altijd wel. Alleen die gele incheckkastjes bij de Arriva-bussen doen soms vervelend maar dat wijt ik aan die kastjes en niet aan m'n kaartquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:05 schreef QuiCk01 het volgende:
Iemand van hier ook wel eens de melding "Probeer opnieuw" bij het inchecken met OV gehad?
Ik sta godver elke keer 30 keer mn OV te scannen sinds een week
Nee hoor, 2 werk dagen hierquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:22 schreef QuiCk01 het volgende:
Ik had dat ook inderdaad, maar nu werkt die waardeloos.
Toch even snel een nieuwe aanvragen voordat ik weer naar school moet.
Schijnt tot 3 weken te kunnen duren
Dat komt er toch weer bij onder 'Vergoeding bijdrage ZVW'?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Net de loonstrook binnen gekregen. Ik miste een tientje en ik zie op de loonstrook dat er een bijdrage ZVW is afgegaan van exact het bedrag dat ik mis. Is me nooit opgevallen dat dat er af gaat eigenlijk
Essobonnen hoef je niet op te sturen, bonnen van andere tankstations wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat komt er toch weer bij onder 'Vergoeding bijdrage ZVW'?
Moet je trouwens de kopieën van Esso-bonnen echt per post opsturen? Die kunnen ze zelf toch ook printen wanneer ik een scan stuur?
Ik heb trouwens 4 cent salarisverhoging gekregen.
In die mail van vorige maand staat:quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:49 schreef Viezze het volgende:
[..]
Essobonnen hoef je niet op te sturen, bonnen van andere tankstations wel.
Je moet dus wel een kopie opsturen. Maar of dat per sé met de post moet of ook digitaal kan is mij niet helemaal duidelijk.quote:Ook wanneer je met de Esso pas betaald moet je een kopie van de bon opsturen, maar de originele bon is in zo’n geval niet nodig. Je moet wel echt een kopie opsturen.
O dat is wel onduidelijk ja. Maar ik ga er vanuit dat met een kopie de digitale ritbon wordt bedoeld. Volgens mij heb ik dit laatst nog gedaan en niks van gehoord.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:51 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
In die mail van vorige maand staat:
[..]
Je moet dus wel een kopie opsturen. Maar of dat per sé met de post moet of ook digitaal kan is mij niet helemaal duidelijk.
Je hebt er gewoon recht op dus waarom nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:53 schreef Irritatie100 het volgende:
@ZVW: klopt, is er inderdaad weer bij, ik zie net dat ik 1,25 uur te weinig heb gekregen, maar om over dat te gaan klagen is ook weer zoiets...
Als je hem als gestolen opgeeft krijg je toch vrij snel een nieuwe?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:00 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Mijn OV kaart is volgens mij ook shit! Doet het vaak pas na meerdere pogingen.
Maar zover ik op internet kon vinden moet je de oude opsturen voordat ze een nieuwe gaan fixen? Beetje jammer, maar moet alles nog even uitzoeken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |