Dat was die Crafter ja, wat een rampenbak was dat trouwens. Normaal ben ik echt van de automaten maar deze was om van te kotsen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:41 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Denk dat je in die regio's ook voornamelijk kortere ritten zult hebben, veel leasemaatschappijen zitten in die regio. Vanuit het noorden vaker lange ritten zoals hierboven al gezegd.
@Ruben,
Die Crafter van jou was zeker oranje met een semi-automaat?
Haha ja, een maat van me liet net trots zijn e-card zien. Ik dacht hé, dat is nieuw. Ach ja, bezuinigingen he.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:31 schreef Viezze het volgende:
Easyway stuurt tegenwoordig een E-card voor je verjaardagVorig jaar kreeg ik nog een gewone kaart
Stom. Vind ik echt vet onpersoonlijk. Toen ik uit dienst ging kreeg ik ook een echte kaart met wat erop en succes bij mijn nieuwe werkgever enzo. Toch wat leuker als je er een aantal jaar hebt gewerkt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:57 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha ja, een maat van me liet net trots zijn e-card zien. Ik dacht hé, dat is nieuw. Ach ja, bezuinigingen he.
Ja, stom is het zeker. Het is een kleine moeite en ach... 1200x50 cent voor een postzegel moet wel kunnen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:06 schreef Mallet het volgende:
[..]
Stom. Vind ik echt vet onpersoonlijk. Toen ik uit dienst ging kreeg ik ook een echte kaart met wat erop en succes bij mijn nieuwe werkgever enzo. Toch wat leuker als je er een aantal jaar hebt gewerkt.
Dat ga ik ook maar eens proberenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:24 schreef maxmin het volgende:
Ik ben maar weer overgeschakeld op het "wil graag werken!" invullen bij mn beschikbaarheid, anders werk ik volgende week misschien weer geen uur.
Wat doe jij tegenwoordig dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:45 schreef Mathijz het volgende:
Was vroeger iig niet zo. Kenteken was voldoende.
Ik ben één keer in Vianen geweest (2 maanden geleden). Toen moest ik de wasstraat ook al voorschieten. In de ritinformatie stond toen volgens mij dat dat tijdelijk was.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:11 schreef Panthera. het volgende:
Moet naar Vianen maandag, is het nieuw dat je zelf waskosten moet voorschieten daar?
Een half jaar geleden was het bij mij ook al zo. Ben er sindsdien alleen nog maar voor het ophalen van een auto geweest.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik ben één keer in Vianen geweest (2 maanden geleden). Toen moest ik de wasstraat ook al voorschieten. In de ritinformatie stond toen volgens mij dat dat tijdelijk was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |