Lees jij wat ik zei wel correct? In de eerste alinea leg je zelf uit dat het een tijdelijke boost is, dat is ook hoe het was bedoeld volgens Peunage zoals hij ook nog eens aangaf in een latere post. Meer dan dat is niet nodig, het is niet de bedoeling dat ze een volledige maal ging binnenwerken met alle benodigde stoffen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:35 schreef kiki889 het volgende:
[..]
Sorry dan moet even dit zeggen: Leer begrijpend lezen...
Wel als je net zoals jij constant in KPD zit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:38 schreef EL_Presidente het volgende:
bitches jullie kunnen allemaal gaan eten, want Fok!ken is sowieso haram
HEt enige verschil is dat je geen etende mensen ziet (en publique) in prinicipe hoef/heb je geen steun want je bent in het hoogste van de beleving van spiritualiteit. Zelfbewust van dingen die je doet en zegt en denkt. Dat moet je kunnen doen ook zonder vastende mensen om je heen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:31 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Een overtuiging die pas sinds kort zo aan het verspreiden is, ipv geconcentreerd te zijn zoals eerst (en nog steeds in islamitische landen). En het lijkt me naar mijn idee juist minder gemakkelijk!
Ik bedoelde het namelijk niet per se qua temperatuur, maar meer qua sociale factoren. Tijdens de ramadan wordt er in moslimlanden gewoon rekening mee gehouden, mensen doen collectief minder op een dag, rusten meer, maken meer ruimte dan gewoon in een dag om de Koran in rust te bestuderen.
Hier in Nederland is over het algemeen van: Oh je bent aan het vasten? Zal mij een zorg wezen, je werkt maar door en anders eet je maar gewoon wat, zoals ieder 'normaal mens'. Je hebt op die manier totaal geen steun van de samenleving en juist dat lijkt me een enorm belangrijk component ook van de ramadan, juist dat het de samenleving versterkt.
Hij is irritant hequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wel als je net zoals jij constant in KPD zit.
NOTTTTTquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat is nog eufemistisch gezegd, volgens mij vind je hem leuk.
Als jouw man een beetje gevoel in zijn donder had, dan had hij je als advies gegeven om lekker te gaan eten (niet in de laatste plaats omdat het gewoon veel gezonder is). Ja, nu krijg ik waarschijnlijk een enorme bak stront over me heen, maar laten we eerlijk zijn, een vent die zulke dingen roept verdient geen vrouw.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:29 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Mijn man zegt dat ik gewoon moet vasten. Want het is geen geldige reden. Hij vind het zoiezo belachelijk dat ik tot zo laat moet werken, maar ja thats life work.
Gast.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:49 schreef Crowned het volgende:
[..]
Als jouw man een beetje gevoel in zijn donder had, dan had hij je als advies gegeven om lekker te gaan eten (niet in de laatste plaats omdat het gewoon veel gezonder is). Ja, nu krijg ik waarschijnlijk een enorme bak stront over me heen, maar laten we eerlijk zijn, een vent die zulke dingen roept verdient geen vrouw.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:49 schreef Crowned het volgende:
[..]
Als jouw man een beetje gevoel in zijn donder had, dan had hij je als advies gegeven om lekker te gaan eten (niet in de laatste plaats omdat het gewoon veel gezonder is). Ja, nu krijg ik waarschijnlijk een enorme bak stront over me heen, maar laten we eerlijk zijn, een vent die zulke dingen roept verdient geen vrouw.
Dat was gewoon bedoeld als motivatiepraatje van haar man... ga leren om in context te lezenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:49 schreef Crowned het volgende:
[..]
Heb je aan de hand van 2 regels meteen kunnen oordelen dat hij haar niet verdient, laat staan een vrouw? Als zij de vraag vanuit een religieus perspectief heeft gevraagd, geeft hij antwoord wat het geloof volgens hem zegt, betekent niet dat hij motiveert om ongezond te zijn of risico's te lopen voor ik-weet-niet-wat.quote:
Ja, maar dan zou ik nooit zeggen dat ze zichzelf overdag uit moet hongeren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:53 schreef kiki889 het volgende:
Als jouw vriendin olympisch goud wil behalen en ze heeft wat obstakels dan pep je haar toch ook op
daar heb jij een punt!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:54 schreef Peunage het volgende:
TS had deze vraag beter in het Ramadan topic kunnen plaatsen. Meteen antwoord, geen discussie over met niet-moslims etc.
gastquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:54 schreef Crowned het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou ik nooit zeggen dat ze zichzelf overdag uit moet hongeren.
Even in Jip en Janneke taal: over de rug van Allah kun je gerust zeggen dat je vrouw niet moet eten, dan maakt het allemaal even niet uit. Het is immers niet jouw mening, maar die van Allah. Wat een grafonzin. Je bent sowieso een mietje wanneer je als man niet je eigen mening kunt vormen maar alleen antwoord vanuit je geloof.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:54 schreef Triggershot het volgende:
Heb je aan de hand van 2 regels meteen kunnen oordelen dat hij haar niet verdient, laat staan een vrouw? Als zij de vraag vanuit een religieus perspectief heeft gevraagd, geeft hij antwoord wat het geloof volgens hem zegt, betekent niet dat hij motiveert om ongezond te zijn of risico's te lopen voor ik-weet-niet-wat.
Dan heb jij het topic gisternacht niet doorgenomen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:54 schreef Peunage het volgende:
TS had deze vraag beter in het Ramadan topic kunnen plaatsen. Meteen antwoord, geen discussie over met niet-moslims etc.
even in teletubbie-taal. da da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:55 schreef Crowned het volgende:
[..]
Even in Jip en Janneke taal: over de rug van Allah kun je gerust zeggen dat je vrouw niet moet eten, dan maakt het allemaal even niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |