Je bent volgens mij ziek, het is hypochondrie of aanstelleritus. Verbreken wanneer het écht nodig is, anders niet. Dat dus, maar zoals peunage al aangaf, enkele dadels werken echt heel goed om je honger te stillen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:07 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ja na de presentatie. Maar stel ik voel me duizelig en zie zwarte vlekken mag ik dan vasten verbreken?
Er zijn genoeg moslim mensen op FOKquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:05 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
alsof dit een islamforum is..![]()
wacht ik haal de Fok!imam uit KPD er even bij
er zitten ook een paar dieren tussenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:08 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Er zijn genoeg moslim mensen op FOK
Ik lus geen dadel eerlijk gezegd, soms neem ik wat water ipv een dadel. Maar thanks dit wist ik dus niet, zal voortaan altijd een dadel eten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:06 schreef Peunage het volgende:
Serieus, veel mensen onderschatten dadels. Als je de hele dag niks gegeten hebt en dan een paar dadels eet, krijg je een enorme energiestoot hoor.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:09 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik lus geen dadel eerlijk gezegd, soms neem ik wat water ipv een dadel. Maar thanks dit wist ik dus niet, zal voortaan altijd een dadel eten.
Dat is niet zo netjes tijdens een presentatie. Na de presentatie zal ik gelijk gaan etenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:07 schreef Arcadia het volgende:
Alsof iemand boos op je gaat worden als je 2-3 dadels naar binnenwerkt
Uhm girl is dat geen vraag voor jouw eigen geestelijke ipv op een forum waar niemand daar ervaring in heeft of deskundige is op dat gebied? Ik weet zeker dat je hier niks wijzer zult worden!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:33 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Hij is niet mijn baas. hij vind dat ik niet mijn vasten moet verbreken want ik kan het minstens proberen
daar ben ik het zelf ook mee eens. Niet proberen is nooit weten. Maar ik vraag me gewoon af stel dat ik het verbreek, dan zal ik natuurlijk het dubbel inhalen voor mijn eigen gevoel, maar word dat wel geaccepteerd?
Thanks, dit wilde ik weten! Heb je toevallig ook bronnen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan moet je het vasten verbreken, iaw, je mag niet langer vasten.
Post 47 Vasten verbreken i.v.m. werkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:11 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Thanks, dit wilde ik weten! Heb je toevallig ook bronnen?
Ik quote je nog even, zodat ik zeker weet dat je dit leest;quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:08 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad zwak. Maar ik ga proberen hoor!
Denken dat er alleen onwetende mensen op Fok! zittenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:10 schreef kiki889 het volgende:
[..]
Uhm girl is dat geen vraag voor jouw eigen geestelijke ipv op een forum waar niemand daar ervaring in heeft of deskundige is op dat gebied? Ik weet zeker dat je hier niks wijzer zult worden!
Thank you very much..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:07 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Fucking hell, ik dacht dat de islam voor bikkels was.
Bedankt! Heb je de link van je bron? Ik wil graag mij erin verdiepen..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Post 47 Vasten verbreken i.v.m. werk
Tijdens een presentatie voor popie jopie's? TIJDENS EEN PRESENTATIE.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:12 schreef Arcadia het volgende:
Zeg dat je even naar de wc moet en eet in de gang wat naar binnen en kom voldaan terug.
Jij hebt geen welkomstfeestje tot het internet gehadquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:12 schreef Peunage het volgende:
Ik snap btw niet waarom zoveel mensen hier zitten om te trollen (voornamelijk non-moslims)..?
http://www.arabtimesonlin(...)ir-fast/Default.aspxquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:12 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Bedankt! Heb je de link van je bron? Ik wil graag mij erin verdiepen..
dan bemoei je je er toch niet mee?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:12 schreef Peunage het volgende:
Ik snap btw niet waarom zoveel mensen hier zitten om te trollen (voornamelijk non-moslims)..?
TNQQQQQQQQQquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.arabtimesonlin(...)ir-fast/Default.aspx
Dat is gewoon wetenschap hoor. Hele dag niet gegeten + suiker = veel energiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:13 schreef Triggershot het volgende:
Oh ga aub niet op basis van doe dit en doe dat, dan lukt het wel van andere users op in. Niemand heeft hier toegang tot jouw medische gegevens en niemand kent jouw lichaamstolerantie voor honger beter dan jij.
Als je moet, dan moet je, dat begrijpen ze wel, kun je in de tussentijd geen filmpje van youtube afspelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:13 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Tijdens een presentatie voor popie jopie's? TIJDENS EEN PRESENTATIE.
Hahaha goed idee!!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je moet, dan moet je, dat begrijpen ze wel, kun je in de tussentijd geen filmpje van youtube afspelen.
Je hebt geen idee waar je het over hebt hoor, ieder lichaam reageert weer anders op tekort aan voedsel, water etc. Zelfs anders op teveel er aan, met name als je niet eens weet hoe haar gezondheid in elkaar steekt is het loos gepraat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is gewoon wetenschap hoor. Hele dag niet gegeten + suiker = veel energie![]()
Dat geld voor iedereen.
Je hebt wel een punt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar je het over hebt hoor, ieder lichaam reageert weer anders op tekort aan voedsel, water etc. Zelfs anders op teveel er aan, met name als je niet eens weet hoe haar gezondheid in elkaar steekt is het loos gepraat.
Nee hoor, iedereen reageert op dezelfde manier op heel veel suiker na een dag vasten. Ik lees nu dat TS zelfs bloedarmoede heeft, dan moet ze al helemaal veel suiker nemen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar je het over hebt hoor, ieder lichaam reageert weer anders op tekort aan voedsel, water etc. Zelfs anders op teveel er aan, met name als je niet eens weet hoe haar gezondheid in elkaar steekt is het loos gepraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |