Inb4 roy die zegt dat je dat vast wel doet als je mij ontmoet!quote:
Spuit 11quote:
Vrouwen: korte rok, strakke top, sliploos (niet van royco maar een van de andere heren) of galamuk met veel bling blingquote:
Okay dan doe ik mn spijkerbroek en Ajax trui wel aanquote:
Waarom denk je altijd zo slecht over mij?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inb4 roy die zegt dat je dat vast wel doet als je mij ontmoet!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom denk je altijd zo slecht over mij?
Ik zou het niet doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay dan doe ik mn spijkerbroek en Ajax trui wel aan
Dan juist wel hequote:
Ik denk dat we daarna wel gaan borrelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat nuchter bij de get back!
Zo onnatuurlijk!!
Ga je woensdag na het skaten ff 1 borrel doen?
Ik denk dat ik dan wel ff meeborrel!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat we daarna wel gaan borrelen
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan wel ff meeborrel!
Ik heb er 3 ontmoet tot dusver (V&A niet meegerekentquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:10 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 fokkers eerder gemeet, en die zitten niet hier dus ik kan er een heleboel toevoegen
Hij gaat woensdag wel skaten ja geen idee of ie gaat borrelen ernaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dateding ook? Hij vertelde mij tijdens het skaten dat hij woensdag ook weer ging skaten
Je ontmoet morgen dan sowieso een hoop enorm toffe FOK!kers. Wordt een mooi lijstje.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:10 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 fokkers eerder gemeet, en die zitten niet hier dus ik kan er een heleboel toevoegen
A naughty speeltjequote:
V&A?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb er 3 ontmoet tot dusver (V&A niet meegerekent) en die zijn er ook niet.
Dat zullen we morgen nog wel zienquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je ontmoet morgen dan sowieso een hoop enorm toffe FOK!kers. Wordt een mooi lijstje.
Te klein hoor!quote:
Te grootquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |