quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we er IJsmeisje van maken?
Nee joh, ik ben keibraaf.quote:
Goed nummer.quote:
Ik heb mono bij me dus dat moet goed komenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ikkeuh wel, stond vanaf donderdag al te stuiteren! Ben benieuwd of mijn trein de ontmoetingsplek ook kan vinden
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken over dat huppel het kan vinden
Ow jee, dat wordt li-la-liters in je bi-ba-bek gieten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mono bij me dus dat moet goed komen
Ik zorg sowieso voor een BVO voor monoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ow jee, dat wordt li-la-liters in je bi-ba-bek gieten.
Hoor deze zorgzame dame een voorbeeld zijn voor elke vrouwquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zorg sowieso voor een BVO voor mono
Oh stop it youquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoor deze zorgzame dame een voorbeeld zijn voor elke vrouw
Één tof nummer voor jou:
quote:
quote:
Dat staat serieus nog op mn wishlistquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij doet het liever in een schuur tussen de hooibalen hè.
Gewoon goed om me heenkijken in je keuken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat staat serieus nog op mn wishlist![]()
Hoe weet jij dat?
Moet je Kingtoppie doen. Die woont daar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat staat serieus nog op mn wishlist![]()
Hoe weet jij dat?
Vrouwen in kort rokje die de halve wedstrijd gebukt staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |