Die eindigen altijd in de get back tochquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij gaat woensdag wel skaten ja geen idee of ie gaat borrelen erna![]()
Ilona misschien wel
Maar dan met een d uiteraard.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vraag en Aanbod. Heb een paar keer gehandelt met andere FOK!kers
Komen er ook toffe mensen dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je ontmoet morgen dan sowieso een hoop enorm toffe FOK!kers. Wordt een mooi lijstje.
Ik vond vooral het opzet stukje behoorlijk kut, dat liet constant los en dan was de geilheid ook weer verdwenenquote:
Met iedereen hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar dan met een d uiteraard.
Ghehe mjuhquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die eindigen altijd in de get back toch
Maar goed, ikke ga merlin kijken en slapie doen!
Mijn chococake is echt tof!
Ik bedenk me ineens dat ik die ooit aan een ex heb gegeven en na haar verhuizing nooit meer heb gezien.quote:
Heb je een bedje mee?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:18 schreef Casie het volgende:
[..]
V&A?
[..]
Dat zullen we morgen nog wel zien
quote:
Ohja, ik kom eigenlijk nooit verder dan 3 verschillende subforums dus weet de afkortingen nooit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vraag en Aanbod. Heb een paar keer gehandelt met andere FOK!kers
Bij deze uitgelegdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:20 schreef Casie het volgende:
[..]
Ohja, ik kom eigenlijk nooit verder dan 3 verschillende subforums dus weet de afkortingen nooit.
Twi, Myr, Fax, CM en ik zijn er. Dat is meer swag dan je tent kan handelen.quote:
Wat een baasquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:42 schreef dawg het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)zijn_varkens___.html
Ik neem wel spullen mee zodat ik dan kan beslissen. Als ik drink word ik erg giechelig dus weet niet of ik jullie dat aan moet doen, moet natuurlijk wel mijn bijnaampje eer aandoenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens dat ik die ooit aan een ex heb gegeven en na haar verhuizing nooit meer heb gezien.Vraag me af wat er mee gebeurd is.
[..]
Heb je een bedje mee?
[..]
En wat is je bijnaampje?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:23 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik neem wel spullen mee zodat ik dan kan beslissen. Als ik drink word ik erg giechelig dus weet niet of ik jullie dat aan moet doen, moet natuurlijk wel mijn bijnaampje eer aandoen
Zin in morgen?quote:
Wat is je bijnaampje??quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:23 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik neem wel spullen mee zodat ik dan kan beslissen. Als ik drink word ik erg giechelig dus weet niet of ik jullie dat aan moet doen, moet natuurlijk wel mijn bijnaampje eer aandoen
Wat voor bijnaam?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:23 schreef Casie het volgende:
[..]
Ikkeuh wel, stond vanaf donderdag al te stuiteren! Ben benieuwd of mijn trein de ontmoetingsplek ook kan vindenquote:
Die 2e klinkt niet zo positiefquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:24 schreef Casie het volgende:
[..]
Koormeisje/ijskoningin op de tc iig altijd.
Ik zou me meer zorgen maken over dat huppel het kan vindenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ikkeuh wel, stond vanaf donderdag al te stuiteren! Ben benieuwd of mijn trein de ontmoetingsplek ook kan vinden
Zullen we er IJsmeisje van maken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:24 schreef Casie het volgende:
[..]
Koormeisje/ijskoningin op de tc iig altijd.
Naughty naughtyquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we er IJsmeisje van maken?
Huppel heeft een watertornadar, dus daar maak ik me geen zorgen om.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken over dat huppel het kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |